Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı Gölyazı, Cumhuriyet Cd No:52, 16110 Nilüfer/Bursa

$$$$$$

Fatma Degimli
10.10.2023
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Gönül Sofrası, terastan göl manzarası eşliğinde yemek yiyebileceğiniz bir mekan. Turna balığı güzel pişmişti - dışı çıtır, içi sulu ve yumuşak - yanında bakır sahanda domatesli biber sosu ve küçük bir salatayla servis edildi. Hepsi de çok lezzetliydi. Oldukça doyurucu bir öğün oldu. Gölyazı'ya tekrar gidersek, yine tercih edeceğimiz bir mekan.
Kamil On
19.09.2023
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Aile işletmesi, ürünler taze ve lezzetli. Üst katı harika bi manzaraya sahip. Turna balığı da çok güzeldi. Yolunuz düşerse kesinlikle tavsiye ederim.
Perihan Gümrük
11.09.2023
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Muhteşem bir manzara ilgi muhteşem bol güleryüz yolunuz düşerse mutlaka gidin :)
Hasan ÖNDER
10.09.2023
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Bugün okulumdan 100 öğrenci ile geldik. Bütün masalar biz gelmeden hazır edilmiş. Çaylar demlenmişti. Güler yüzle hizmet ettiler. Maçlarda her şeyden bolca vardı. Başka zaman yine geleceğim
K & G
26.08.2023
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Internet araştırması sonucu bulduk. Kişi başı 60 liralık serpme kahvaltı kapsamında sıcak olarak sahandayumurta, sigaraböreği ve krep geldi. Sonuncusu yağ çekmişti, beğenmedik. Börek lezzetliydi. Peynirler fena değildi. Zeytinler de eh işte. Gelmeden önce bize gönderilen fotoğraflardaki el kesimi patatesten sipariş ettim. Ama onun yerine de hazır donmuş patates geldi maalesef..Mekanı işleten aile güleryüzlü ve müşteriyle samimiyetle ilgileniyorlar. Ama masalar çok dip dibe. Kahvaltı sonrası yürüyüş esnasında gölün dibinde daha iyi, açık hava restoran alternatifleri gördük..
Deniz Çelik
24.08.2023
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Manzara yemek için harika,havadar ve rahat bir ortam.Zaten konum olarakta otoparka yürüme mesafesinde ve merkeze yakın.Sazan ve turna balığını çok beğendik.1 porsiyon ve yanında gelenler ile rahatça doyuyorsunuz.Gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
Halil İbrahim Kuran
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Manzaralı bir balkonu var ama önünde yapılan ev fazla yükseldiğinden manzara sekteye uğruyor.Mutevazi samimi bir aile işletmesi.Guleryuzle karşılandık.Yemek konusunda turna son derece başarılı.Ikramlar sade ve güzel.Tatli konusunda daha geliştirebilir işletme kendini.Balik menüsünde olmaması gereken bir kadayıfı dondurma var ama el yapımı değil gibi geldi.Tavsiye ederim
Gökhan Nurkalem
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Bir balıkçı olarak söylüyorum Turna balığını kesinlikle tavsiye ediyorum kılçıksız olarak servis ediliyor efsane olmuş ellerine sağlık tam aile yeri hijyen kuralları çok iyi
Hakan Güneş
Gölyazı Gönül Sofrası Et Balık Kahvaltı
Bandırma'dan İstanbul'a dönüşte, seyahatimizin tatil niteliğinde olması için uğradık.Yolculuğun tadına varmamızı sağlayan, yolculuğumuza güzellik katan yerlere uğramayı çok seviyoruz. Çok da güzel oluyor efendim.Gölyazı'da epey dolaştıktan, leylekler hem yuvalarında hem de uçarken gördükten sonra acıkan karnımızı doyurmak için Gönül Sofrasını tercih ettik.Girişten itibaren adeta evinize gelmiş gibi hissediyorsunuz.Ağır ağır çıkacaksın bu merdivenleri, mısralarını hatırlatan merdiven basamaklarını tırmanıp terasa ulaştık.Sıcak havaya rağmen terastaki tatlı esinti Harika geldi.İşletme sahipleri aynı zamanda harika lezzetleri bizlere sunuyorlar.İlgi ve alaka çok içten ve samimiyet tam olarak aile samimiyeti.Biz Turna balığını tercih ettik.Tatlı su balığı ön yargısını tamamen ortadan kaldıran, çok lezzetli bir yemek olarak geldi.Balığın yanında gelen salata, tam mevsim salatasıydı.Kendi hazırladıkları çok özel sos, balığa ve ekmeğe ayrı bir lezzet katıyor.Ekmek, bildiğimiz köy ekmeği. Çocukluğumdaki lezzete sahip ekmeğin tamamını bitirdim. Salatanın yağına, sosun suyuna, balığa katık derken, ekmeği bitirdim efendim.Ayrıca gelen salça sosu, ayrı bir lezzet rengi olarak yerini aldı.Soğuk içecekler, tam soğuk olarak geldi.Yemeğimiz süresince Turna Balığı ve diğer lezzetler ile ilgili bilgileri bizim ile paylaştılar.Gölyazı'ya yolunuz düşerse ve karnınız acıkırsa mutlaka uğramanızı öneriyorum efendim.Çok lezzetli pişirilmiş Turna Balığınızı, soslar ve çok özel ikramlar ile tadına vararak karnınızı doyurabilir, İşletme sahipleri ile Harika sohbetler yapabilirsiniz efendim.Yolunuz açık, molalarınız keyifli ve yolculuğunuz neşeli olsun inşallah.