Alp Karadeniz Pidecisi Cevizlik, Hat Boyu Cd. 10/1, 34140 Bakırköy/İstanbul

Rack Rolla
10.10.2023
Alp Karadeniz Pidecisi
Ben müşteri olarak gitmedim usta olarak gittim.Şube sahibi çok ince ve kibar bir insanGarson abi çok nazik ve espirili bir abimizUstamız 10 numara 5 yıldız kullandıkları un Türkiye'de 1 numara 1 gün çalışan bir personel olarak yorum yapıyorumAllah işlerini güçlerini rast getirsin diye 1 gün çalıştım aile ortamını tattım sabah kalvaltı ettik hep birlikte en iyi çayı kullanıyorlar ayranını anlatmaya gerek yok eker ayranÇalışanını bir işçi olarak görmüyorlar aileden birisi olarak görüyorlarTeşekkürler ALP PİDE
Ata Kemal Sahin
05.10.2023
Alp Karadeniz Pidecisi
Tam 50 yıldır aynı yerde. Küçücük çocuktum, annem peynirli-kıymalı iç hazırlar ve oraya giderdim; pazar günleri evlere pide yaparlardı. Ne sahibi değişti, ne de lezzeti. Dün yine gittim. Geldik kaç yaşımıza; ama o lezzeti yine damağımda hissettim. Ülkemizde böyle yıllar boyu süregelen esnaf bulmak zor, değerini bilmek gerek. Allah işlerini hep rast getirsin, var olsunlar.
ERTUĞRUL TOKSOY
23.09.2023
Alp Karadeniz Pidecisi
Paket olarak aldım (kendim)eve gelene kadar soğumuştu onun için fala lezzet alamadım orada yemiş olsaydın bana göre lezzetli olurdu kıymalı pide 80 TL
THE ONE
20.08.2023
Alp Karadeniz Pidecisi
Bakırköy tren hattı boyunda meydana yakın ailece ya tek başınıza lezzetli pide atıştırmak için en iyi seçimlerden biri. Servis hızlı. Yalnız pideler hemen servis edildiği için ağzınız yanabilir. Pidelerinizi yumurtalı olarak yemenizi tavsiye ederim. Her damak tadına göre çeşitli lezzetlerde pideler mevcut. Ancak benim favorim ıspanaklı yumurtalı pide.
Berna
17.08.2023
Alp Karadeniz Pidecisi
Tam 53 yıldır Bakırköy’de Hat Boyu Caddesi’nde hizmet veren Alp Karadeniz Pidecisi’nin L biçiminde çevresindeki kaldırımda masaları var. Esnaf lokantası görünümünde, mazbut bir yer. Öğle saati önünden geçerken, oturan müşterilere servis edilen pidelerde gözümüz kaldı, eşimle biz de deneyelim dedik, iyi ki de denemişiz. Memnun kaldık.20-22 çeşit pide ve fırın sütlaç gibi bir-iki çeşit tatlı ile ayran, kola gibi içecekler yeralıyor menüde. Pide fiyatları çeşide göre 80 TL ile 130 TL arasında değişiyor.Biz ilk deneyim için 1,5 porsiyon kavurmalı- kaşarlı, kapalı pide ve bir ayran ısmarladık. Pide müthiş lezzetli, iyi pişirilmiş, ince hamurlu, eti ve kaşarı kaliteli, porsiyonu yeterli idi. Arzu edenler yanında ayrıca kağıt içinde servis edilen minik tereyağı, pidenin üzerine gezdirebilirler. İlk kez böyle sunum gördük, ama çok akıllıca doğrusu.Açık havada kendimize çektiğimiz mini pide ziyafetinin bize maliyeti iki kişi için toplam 200 TL. oldu. Yeterince doyduk ve Bakırköy’de bir mekan daha keşfettiğimiz için mutlu olduk. Zaman zaman geliriz.
Edibe Bilgehan Bayraktar
10.08.2023
Alp Karadeniz Pidecisi
Lezzeti ortalama standartta, waoww dedirtmedi ama hafifti. Çalışanlar ilgili.
Muhammed Canbolat
Alp Karadeniz Pidecisi
Küçük mekan. Fiyat performans açısından iyi bir yerdi.Malzemelerin kaliteli olduğu çok belliydi. Hamuru aşırı lezzetliydi. Pide için biraz kalın geldi ama bu kalınlığı sayesinde o kadar bol malzemeyi rahatlıkla taşıyordu.Tekrar geleceğim ve önereceğim bir yer oldu.
Pınar Ünsal
Alp Karadeniz Pidecisi
Pideleri yapan kişinin son derece sempatik olduğu minnoş bir işletme. Yediklerimiz lezzetliydi. Ama sanırım gördüğüm en küçük kavurmalı pide idi. Hiç böyle denk gelmemiştim. Sucuklu kaşarlı görüntü olarak daha tarminkardı belki aynı gramajdır emin değilim.(Yorumu yayınladıktan sonra fotoğraflara baktım, yuvarlak pidelerde anlaşılmasa da diğer pideye baktığımızda boyutunun küçültülmüş olduğu çok belli oluyor, gramajı azaltıp fiyatın yükselmesi bana hiç doğru gelmiyor maalesef)