Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy Mehmet Akif Ersoy, Görele Sk No:1, 34283 Arnavutköy/İstanbul

Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy

Hampton by Hilton Istanbul Arnavutkoy | Expect a great stay at Hampton by Hilton Istanbul Arnavutkoy. Guests love our spacious rooms, free WiFi, free hot breakfast, and fitness center.

Mehmet Akif Ersoy, Görele Sk No:1, 34283 Arnavutköy/İstanbul

• Alkol
  • Bira

serkan Kurt
06.10.2023
Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy
Airport Otel sonuçta dizayn ona göre fakat gece uçuşları için paket zayıf, gece uçuşu olanlara da kahvaltı hizmeti sağlamalı. 2700 TL verdim bir gece saat 21:00 de girdim, 04:00 te çıktım kahvaltı yemek vs yok.
Efsan Bekemer
04.10.2023
Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy
Herşeyi ile bir hilton klasiği.Güleryüzlü ilgili personel,leziz çeşitliliği bol bir kahvaltı,havalimanına yakın.Teşekkürler
Seyma C
23.08.2023
Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy
Oteli çok beğendim. Havaalanına yakın olduğu için tercih ettik, memnun kaldık. Odalar gayet temiz, ferah. Çalışanlar ilgili. Neredeyse her şey düşünülmüş.
ATA HAN
15.08.2023
Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy
Otele giriş bir acaip.Lokanta kısmının sonundan Otele giriş yapıyorsunuz. Resepsiyonu bulmak biraz zaman alıyor, çünki resepsiyon taaaaa binanın diğer ucunda.Evet Restoranı geçip kahvaltı salonuna ulaştıktan sonra İŞTE RESEPSİYON ORADA diyebiliyorsunuz.Neyse resepsiyonu geçip odalara çıkmak için yine en sonda bulunan asansöre binmelisiniz.Asansöre binince gideceğiniz kat için otelin verdiği kartı asansöre okutmayı unutmayın yoksa çalışmaz.Odalara ulaşmak için şimdi aynı koridoru giriş yönüne doğru gitmek lazım.Ters villa veya Ters dubleks kavramına bu otelimiz TERS OTEL kelimesini ekletiyor ve bizi tarihe bir çivi çakan şahıs olarak ismimizi ALTIN HARFLER ile sayfalarına kazıyor.Evet odalar çok büyük değil hatta küçük bile sayılır.Neyse zaten odada ömrümüz geçmeyecek. Minimalist bir yaklaşım ile odaları kabul ediyoruz.Yemek yemek için yeniden ters otelde geriye doğru gidip koridor sonra asansör sonra resepsiyon ve işte ilk karşılaştığımız Restoran burada.Evet oturup fiyat listesine bir bakıyoruz.O da ne fiyatlar bir tık yüksek.Neyse şimdi arnavutköy de o yer senin bu yer benim yorgunluktan gezemeyeceğimiz için çok da zor olmayan birşey sipariş edelim diyoruz.Margarita pizza güzel görünüyor, ustalık ta istemiyor. Bizi üzmez diyerek sipariş ediyoruz.Neyse uzun ama çok çok da uzun olmayan bir zaman sonra pizzamız geliyor.ama o da ne : pizzanın hamuru mortingen. Aga hadi ayıp olmasın diye iade etmiyoruz ama bukadar kolay bir siparişi buhale nasıl getirdin diye de kendimize sormaktan vazgeçmiyoruz.Adamlar pizza değil ekmek üzeri malzeme getirmiş.sucuklu tost söylesek daha mı eyiydi diye düşünerek garson arkadaşı çağırıyoruz.Ve neden mikemmek bir tost - yok aman pizza yapabildiniz diye sordum. Aldığım cevap beni derin düşüncelere daldırdı.Hatta Big Bang e kadar gidip onu bile sorguladım.Neyse hemen geri gelip cevabı yazayım. hamur hazır ve buzlu geldiği için " pizzamız bukadar mikemmel olabiliyormuş."
tktvlkn
05.08.2023
Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy
Her anlamda 5 yıldızı hakeden bir otel. Personelin ilgi ve güler yüzünden, kahvaltı çeşitliliğine kadar her anlamda örnek alınabilecek bir otel.
Erdal Gunes
Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy
Otelde 2 gece konaklamam oldu. Oda tasarımları dikkatli yapılmış. Bir airport oteli olduğunu düşünürsek layover konaklamaları için oda karartması başarılı. Yatakların konforlu olduğunu düşünüyorum; konaklamam sırasında herhangi bir şikayetim olmadı. Temizlik için birşey söylemek için erken otel konaklamamdan yaklaşık iki ay önce açılmış ama genel izlenim güzel. Kahvaltı zengin. Negatif yönü otelin konumu. Maalesef etraf boş. Havalimanı bölgesinin zayıf olması burayı da etkiliyor.
Sinan Dagyar
Hampton by Hilton Istanbul Airport, Arnavutkoy
Otel standart hampton fena sayılmaz. Taksi ile Havaalanı’na giderseniz 110₺ den açıyorlar taksimetreyi, otelin anlaşması öyle diyorlar. Göz göre göre fazla para alıyorlar. Ne kadar verdiğiniz önemli değil ama haksız para almaları can sıkıcı.