Papazın Bahçesi Fakılar, 33402 Çamlıyayla/Mersin

elife ekmekçi
25.09.2023
Papazın Bahçesi
Muhteşem bir manzarası var , doğanın herhaline tanıklık ediyorsunuz. Hem yeşile doyuyorsunuz , hem de şellaler içinde dinleniyorsunuz. Alanı çok geniş, piknik masaları, banklar ve yürüyüş alanları var.Yolu biraz bozuk, açıkçası ilk gidişimde yolu görünce niye geldik buraya diye sorguladım. Ama gidince fikrim değişti.
Berk Mem
29.08.2023
Papazın Bahçesi
Tam bir doğayla başbaşa kalma mekanı. İyi bakılmış, temiz bir tabiat köşesi. Lütfen kirletmeyin.
Mehmet Akdoğan
21.08.2023
Papazın Bahçesi
Manzara ve ortam mükemmel tek sorun yaklaşık 12 km lik yol toprak ve taşlı yol olup, manzara izleye izleye gidiyorsunuz. Fakat sonuç harika herkesin en azin bir kere görmesi gerektiğini düşünüyor ve tavsiye ederim.
Ufuk Kurtuluş
15.08.2023
Papazın Bahçesi
Fakılı köyünden sonra yaklaşık 15 km patika yol gitmeniz gerekiyor. Sürekli rampa aşağı indiğiniz için dikkatli olmak gerekiyor. Yüksek aracınız var ise bence gittiğiniz yola değecektir. Bu tür cennet köşesi yerlerin yolları onarılsa, günler içerisinde kalabalıktan, ve maalesef kirlilikten temizlenmeyecek kadar kötü noktaya geleceğine inanıyorum. Müsait bir zamanınızda ortalama tüm gününüzü buraya ayırarak çok eğlenceli vakit geçirebilirsiniz.
Erkan Acet
13.08.2023
Papazın Bahçesi
Çamlıyayla Fakılar*Papazın Bahçesi*Fotoraflarda genel yol durumunuda sizlere sunmak istedim . O kadar aşırı bozuk değil, sabır ve tecrübe istiyor.Bu yola girilmez bu yolda asla gidilmez diyenler arabasına hiç binmesin, hatta üstüne branda atıp gezsin, toz falan deyer, tabi lastiğe taş deyer diye km yapar diye gezebilirse.Ufak ince uzun şelale, stabilize yolun ilk km lerinde solda,Diğer devasa şelale için Papazın Bahçesinden yayan olarak devam ediyorsunuz (çok yakın), köprüyü geçince sağdan devam, karşıya atlayın kenardan devam edin, şelale karşınıza çıkacaktır.
fatih bulut
12.08.2023
Papazın Bahçesi
Kadıncık vadisi milli parkı konumundan sonra yol taşlı, virajlı ve yokuş aşağı gidiyor. Ben Megane4 hb aracımla 1 saatte indim ve 1 saatte çıktım. Aracınız yüksek olsun, lastikleriniz sağlam olsun. Gittiğiniz zaman bu yolun sonu hiç iyi bir yere çıkmıyor dersiniz tekrar tekrar konuma bakarsınız doğru mu gidiyoruz diye. Sabrederseniz güzel bir ortamla karşılaşacaksınız.Bir de KADINCIK BARAJI" denen yer Kadıncık Vadisi Milli Parkında değil. Haritalarda Darıpınarı diye aratırsanız doğru konuma ulaşırsınız."
şerife özkardeş
Papazın Bahçesi
Doğası harika ama yolu berbat aracı yüksek olanlar ve iyi şoför olanlar gidebilir keskin virajlı taşlı dağ yolları var
Dr. İbrahim Guner
Papazın Bahçesi
Böyle güzel bir atmosfer ve bilindik bir yer için saçma sapan kalitede bir asfalt bari yapılabilir. Hiç değerlendiremiyoruz turistik yerleri. 8 km taş toprak ve aşırı eğimli yolu iniyorsunuz.
Mustafa Serhat
Papazın Bahçesi
Öncelikle şunu söylemek istiyorum, “bu yol bi yere gitmiyor artık” umutsuzluğuna götüren bir yol. Geri dönmeyin. Umudunuzu diri tutun. Kadıncık Milli Parkı içinden başladık yola. Buraya kadar yol hafif bozuk olsa da rahatsız edici değildi. Çamlıyayla tarafından geldik biz. Ancak Milli park sonrası yol cidden çok kötü. Küçük, altı yere yakın araçlar için tam bir eziyet. Lastiklerin patlama ihtimali var. Çok dikkatli olmak lazım. Yerden yüksek araçlar ve iyi lastiklerle korkmayın. Bölge insanı motorlarla iniyor. Biz arabayla ortalama 10km/sa hızla milli parkın içinden 1 saate indik.Gelelim mekana. Cidden muazzam güzel. Su buz gibi. Ortam, tuvaletler temiz. Oturma alanları mevcut. Keyifli bi yer.