Asya Apart Avşa Deniz Mahallesi, Barakalar Sk., 10960 Marmara/Balıkesir

Cem Kırmız
21.10.2023
Asya Apart Avşa
Biz eşimle balayı için tercih ettik bu apartı daha gelmeden samet beyin yardımı misafirperverliği muhteşem kişiliğine hayran kaldık. girişte bize yaptığı jest odamızın biz hiçbir şey demeden süslenmesi müzikle karşılanmak bizi bizden aldı. Düşünmeden gidin çok sıcak temiz bir ortam.herşey için çok teşekkür ederiz samet bey
Nigar Kayali
10.10.2023
Asya Apart Avşa
Yillar sonra avşa adasina ilk gelismizdi. OncelikleAsya apart sahibi samet beye ve tum calisanlarina guler yuzlu hizmetlerinden dolayi cok tesekkur ederiz.Bir sefer otel binasi yeni. Diger oteller gibi degil odalarda ve yataklarda temizlige ve hijyene cok onem veriyorlear.kucuk bir isletme oldugu icin kendiniz evinizde gibi hissediyorsunuz. Cocuklar icin extra park yatak mama sandalyesi gibi ayrintilaridusunmus olmalari isimizi oldukca kolaylastirdi yeride cok guzel hem iskeleye yakin hem carsiya elinizde valizlerle cocuklarla kosturmaniza gerek kalmiyor deniz zaten ayaginizin dibindeAile sicakligi var. Otelle ilgili olmasa da her ihtiyaciniza kosuyorlar.her sey icin cok tesekkur ederiz.Edit:anlaşmalı olduklari aqua park ile cocuklar inanilmaz keyifli vakit gecidiler
Bircan Mermer
26.09.2023
Asya Apart Avşa
Eşimle ve çocuklarımızla çok rahat ettik samimi ve guleryuzlu hizmet anlayışı hijyenik odalar bizim için çok önemliydi ve karşılığını aldık denize ve restoranlara yakınlığı kolaylık sağlıyor işletmecisi Samet beye çok teşekkür ederiz
ilkan özen
19.09.2023
Asya Apart Avşa
Apart konumu çok güzel bir yerde sahile aşırı yakın. Sahibi çok cana yakın biri herhangi bir sorununuz olursa hemen ilgileniyor. Kız arkadaşımla birlikte gelmiştik ikimizde memnun kaldık. Apartın ayrı mutfağı ve terası var. Sadece oda biraz küçüktü fakat uyumak için aparta geldiğimizden sorun olmadı. Gayet güzel ve temiz.
Kaan Gencer
27.08.2023
Asya Apart Avşa
Odaları gayet temiz ve tertipli. Hijyen kurallarına önem verilmesi cok dikkatimi çekti. Ailemle yapmıs oldugumuz bayram tatilini Asya Apartı tercih ettiğimiz için cok memnun olduk. İşletme sahibinin ilgisi ve güler yüzünden dolayı ayrıca teşekkürederiz.
Türker Şahin
25.08.2023
Asya Apart Avşa
Samet abiye ve annesine tesekkur ederiz. Hepsi guleryuzlu sevecen insanlar. Bizi cok iyi agirladilar. Hem temizlik hem duzen acisindan cok iyi. Gozunuz kapali tercih edebileceginiz yerlerden bir tanesi.
irem Temel
13.08.2023
Asya Apart Avşa
Geçen sene annem burayı keşfetti onun çok beğenmesi üzerine bu sene beraber yenidek geldik. Denize çok yakın, odalar tertemiz, klima, buzdolabı mevcut. Her katta mutfak var ve aynı şekilde gönül rahatlığıyla kullanabiliceğiniz şekilde temiz. Akşamları oturabiliceğiniz güzel bir terası var, sahipleri çok sıcak kanlı insanlar aile gibi kucaklıyorlar. Avşaya gelirseniz şüphesiz ilk gelmeniz gereken yer burası.
sena koyun
Asya Apart Avşa
Erkek arkadaşımla avşaya ilk gelişimizdi nerede kalacağımızı düşünürken karşımıza o kadar sohbeti ve neşesi yerinde bir insan çıktı ki anlatamam hiç yaşının kadını değil tam bir genç ruhlu oğlu ile birlikte işlettikleri apartlarında bizede bir oda ayırdılar odalar gayet temiz ve güzel apartın konumu denizin neredeyse dibinde müesese sahibi samet bey mükemmel bir insan her konuda bize yardımcı oldu adada anlaşmalı olduğu bir otelin aquaparkından yarı fiyatına faydalanmamızı sağladı aquaparktaki köpük partileri ve mükemmel havuz ile birlikte herşey çok güzeldi mükemmel bir tatil yapmamıza yardımcı oldukları için nurcan teyzeme ve Samet beye teşekkür ederiz herşey için Kesinlikle tercih etmelisiniz.
Bulent Balci
Asya Apart Avşa
Avsaya ilk defa geldim ve çok beğendim eşimde öğle ozallikle asya apart Samet beye tşk ederm. Akuapark tan denize yakın kaldığımız apartta gayet iyi yani asya apart temiz ve hijyenik çok tşkler Samet beye de herşey çok guzeldi