Topçu Kebap Elmalı, Kazım Özalp Cd. No:21, 07035 Muratpaşa/Antalya

Fixed
23.10.2023
Topçu Kebap
Döner ve piyaz yedik. Sade döneri 120gr ve 160TL, dönerin tereyağını sevdim ancak ette tuhaf bir tat vardı hoşuma gitmedi. Ancak piyazın(tahinli piyaz 85TL) tadı müthişti.İşletmeye tavsiyem döneri bir kez daha gözden geçirmesi yönünde olucaktır.
yasar utku durgun
19.10.2023
Topçu Kebap
Döner yemek amacı ile gelip,köfteye aşık oldum,işletmeci Mesut Bey’in aktarımları ise paha biçilemez.Saygılarımızı sunuyoruz,yakın ilgi ve alakanız için teşekkür ediyoruz Mesut Bey,
4 7
14.10.2023
Topçu Kebap
Google yorumlara göre gittik. Gayet memnun kaldık. Mekan temiz personel ilgili, yemekler lezzetli. Fiyatlar makul. Çarşı içi olduğu için otopark gibi bir opsiyon bulunmamaktadır. Mutlaka tavsiye ederim. Yöresel yumurtalı piyaz gayet leziz, kuzu dana karışımı şiş kebap gayet leziz.
mer k
05.10.2023
Topçu Kebap
Küçüklüğümden beri gittiğim bir lokanta, annemle çarşıda gezdikten sonra gelirdik bazen. Yerel Rehber olduktan sonra tekrar ziyaret ettim ve iskender yedim.Et çok sinirliydi ve eski lezzetini bulamadık maalesef. Yine de odun ateşinde döner yapan çok çok az restoran kaldığından her zaman önümüze çıkan dönercilerden farkını gösteriyor.Porsiyonlar ideal ve doyurucu. İskenderin yoğurdunu tabağın yanında ya da serpme olarak (ekmeğin üzerinde) isteyebiliyorsunuz.Servis hızlı ve çalışanlar güler yüzlü. Yemekten memnun kalmadığımızı söylediğimizde çok ilgilendiler.Bu tür bütün olarak pişen etler (döner ve cağ kebabı gibi) biraz da gününe göre değişir, bu yüzden tek bir yemekle yargılamak doğru olmaz.
Sumrik's Kitchen
03.10.2023
Topçu Kebap
Antalya’ya ilk defa geldik ve ününü duyduğumuz için bir yerlerde köfte ve piyaz yiyelim dedik. Bir de iskender söyledik, tatlı olarak da kabak tatlısı. Her biri inanılmazdı! Piyaz ve kabak tatlısı muhteşemdi. Yediğim en güzel kabak tatlılarından biriydi. Enfes! Mutlaka deneyin!
Rahime K.
21.08.2023
Topçu Kebap
Kabaktatlisi ve Antalya üsülü piyaz harikaydiEtide fena değil. Fiyatlar normal.
Birkan Sahin
18.08.2023
Topçu Kebap
Malesef büyük beklentilerle gidip büyük bir hayal kırıklığı yaşadık. Hiçbir şekilde tavsiye etmem kesinlikle. Dükkan tamamen turistlerle para yapma düşüncesinde ve kalite yerlerde oluyor böylece. Servis 1 yıldız bile hak etmiyor. Siparişler 15 dakika arayla geldi, döner soğuk, tatlının yanına çay kalmamış,...En büyük hayal kırıklığı da yemeklerin tadı, o da güzel değildi. Bu fiyatlara çok kötüLeider nicht zu empfehlen. Preise hoch, Service katastrophal und geschmeckt hat es auch nicht. Schade, da die Erwartungen hoch waren.
Kübra Başpınar
Topçu Kebap
Bir dergideki röportajlarını okuyunca güzergahımızı değiştirip gittik.Çorbası, piyazı, köftesi çok lezzetliydi.Döner fena sayılmazdı ama biz en çok köfteden keyif aldık.Arap tatlısına bayıldık.Dededen toruna süren lokantacılık, gerçekten de mekana girince öyle olduğunu görüyorsunuz. :)Kesinlikle uğramanız gereken yerlerden biri.
ali osman taşcı
11.07.2023
Topçu Kebap
Şiş Köfte, döner ve tahinli piyazını tatma fırsatı bulduk. Şiş Köfte için fatih Horhordaki iyi kebapçılarla muadil diyebilirim. Dönere gelince lezzetini anlayabilmek için iskender istemedik ancak inanılmaz bir lezzet vaadetmiyor. Son olarak tahinli piyaza gelince, tahin burada bir zeytinyağı gibi işlev görmesinden ötürü piyaza farklı bir aroma katıyor. Özetle, Topçu Kebap özelinde bir daha buraya gelmem ancak bir daha yolum buraya düşerse Topçu Kebap benim için iyi alternatifler aradında olacaktır.