FTF Suits Kuzguncuk Bosphorus House İstanbul Kuzguncuk, Paşa Limanı Cd. No:124, 34674 Üsküdar/İstanbul

+902163419191

Ahmet şengül
26.09.2023
FTF Suits Kuzguncuk Bosphorus House İstanbul
Harika bir teras manzarası eşliğinde akşam yemegi yemek ve istanbul boğazı manzarasına karşı yakayı seyretmek kadar güzel bişey yok kesinlikle tavsiye ederim benden 10 puan aldı bile
Özcan Öztürk
31.08.2023
FTF Suits Kuzguncuk Bosphorus House İstanbul
Öncelikle düğün için iki günlüğüne gittik binanın konumu, manzarası,konforu herşey harikaydı Ben ve tüm Aile üyelerim hepimiz bayıldık. Düğünümüz de harika geçti düşünen herkese kesinlikle tavsiye ediyorum çatı katındaki manzarası terasta bulunan profesyonel bir avcı dürbünüyle Ortaköy Camii,Çırağan Sarayı,galatasaray lisesi gibi birçok yeri baya baya rahat görebiliyorsunuz.
Eylül Tekinarslan
26.07.2023
FTF Suits Kuzguncuk Bosphorus House İstanbul
İstanbul maratonu için ailemle geldik,tavsiye üzerine değerlendirdik iyi ki de gelmişiz.İstanbul’da kalabileceğimiz en güzel ortamı sağladığınız için çok teşekkür ederiz.Normalde 1 gece kalacaktık,ama kendimizi evimizde gibi hissettiğimiz ki yeni yer aramayı düşünmedik.Normalde annem temizlik konusunda hassas olduğu için konaklamalı yolculuklarımızda evden yastık kılıfına kadar taşır,kullanmaya ihtiyaç bile duymadık o kadar hijyenikti.Bize bu hizmeti sunan Ali Burak bey ve babası Mustafa beye tekrar teşekkür ederiz.İstanbul’a bir dahaki gelişimizde yine tercih edeceğiz.Çevrede nerede ne yenir,nerede gezilir gibi yönlendirme ve rehberliğiniz için de ayrıca çok teşekkür ederiz.Her şey mükemmeldi.<3
İnsomnia
FTF Suits Kuzguncuk Bosphorus House İstanbul
Sevgilimle gittik ve hayran kaldık gerçekten hem uygun hem temiz hemde muhit olarak aşşırı güzel bı yer hepinize tavsiye ederim o anların fotoğraflarıni çekemedim ama hem kafa dinlemek için hemde mahalle ya kısaca anlatılmaz yaşanır diyim inanın herkesin görmesini gitmesini ve kalmasını tavsiye ederim Mayıs'ta yine gitmeyi planlıyoruz sevgilimle
Ülkü Kosif
FTF Suits Kuzguncuk Bosphorus House İstanbul
Kuzguncuğun içinde Meşhur Dilim Pastahanesine bitişik 4 katlı Kuzguncuk Apartmanının 3.katında kaldık. Manzara muazzam. Çırağan Sarayı tam karşımızdaydı. 1.köprü manzarası çok guzel Fiyat kalite performansı çok iyi. 5 yıldız.
Zeynep Melike
FTF Suits Kuzguncuk Bosphorus House İstanbul
İş seyahati için tercih ettiğimiz harika manzaralı teras katı için öncelikle otel çalışanlarına teşekkür ederim. Lokasyon olarak Boğaziçi köprüsüne çok yakın ve karşıya rahatça geçmenizi sağlayacak konumda. Ayrıca sabah kahvaltıları ve akşam yemekleri için de Kuzguncuk çarşıda çok fazla seçenek mevcut. Çok keyifli 4 gün geçirdik herşey çok güzeldi, ilginiz için teşekkürler.
Mustafa Kaya Fazlıoğlu
11.07.2023
FTF Suits Kuzguncuk Bosphorus House İstanbul
Boğaz manzaralı diye bir sürü yer var ancak burası gerçekten panoromik bir boğaz manzarasına sahip.Teras katta 1 hafta kaldık.Galata kulesinden 2. köprüye kadar olağanüstü bir manzarası var.Gerçekten burasının konumu çok başka.1.köprü çok yakın.Ortaköy tam karşısı.Ben daha önce Çırağan Sarayındada kalmıştım.Ama Çırağan Sarayından baktığınız zaman Asya kıtasında manzara yok.Ama Asyadan baktığınız zaman manzara ensef.Ayrıca gece manzarasıda nefes kesiciydi.1 Hafta manzaraya doyduk ailece.3 ay sonra tekrar geleceğim.