Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals Büyükdere, Fakülte Cd, 26950 Odunpazarı/Eskişehir

Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals

Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals | Feel at home in our stylish hotel rooms in Eskisehir, Turkey, whether visiting for business or leisure. Book a room with kitchenette now.

+902223238686
Büyükdere, Fakülte Cd, 26950 Odunpazarı/Eskişehir

• Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
  • Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri
  • Tuvalet
  • Adrese servis
  • Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni
  • Tekerlekli sandalyeye uygun tuvalet

Sami Onur Zaim
04.10.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Mac için geldik. Rahat bir ortamda ofis işlerini halledip hazırlıklarımızı tamamlayabildik. Sutis den de istediğimiz şeyleri aldık, cok ilgilydiler. Odalar ferahti, tek istediğim şey yumuşak minderli bir tabure koltuk yerine bir sandalye olabilirdi. Onun dişinde mini mutfak tarzıni beğendim.
Fatma Karaman
14.09.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Güzel ferah ve temiz bir otel. Müşteri hizmetleri cok hızlı geri dönüş yaptı. Nazlı Hanım güler yüzlü karşıladı memnun kaldık. Tekrar gidilmeye deger.
Tolga Barış
02.09.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Eskişehir'de 1 gece konaklamak için otel ararken burayı tercih ettik , Otel gerçekten temiz ve düzenli. Personel çok güler yüzlü. Oda servisi ile ufak bir problem yaşamamıza rağmen çözüm için çok çaba sarf edildi ve müşteri memnuniyetini ön planda tuttuklarını hissettirdiler. Otelin hemen yanındaki marketten dilediğiniz alışverişi yapabilirsiniz , otopark sıkıntısı yaşamadık. Sabah kahvalti Emirgan Sutiş kahvaltisi diye belirtiliyor ancak hemen otelin altındaki sutiş de değil otelde yapiyorsunuz kahvaltıyı. Bence çeşitler sütişe göre az veriliyor ve sıcak servislerin hepsi soğuk olarak bekliyor , çeşit olarak çok bir beklentiniz olmasın onun haricinde temizlik ve Güleryüz arayanlar için ideal bir otel
Nefise Özok Bulut
31.08.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Nisan 2023 tarihinde bu otelde konakladım. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nin yakınında yeni yapılmış, oldukça temiz ve nezih bir otel. Otoparkı mevcut, çalışan personeli güler yüzlü ve kibar. Otel çarşıya uzak kalıyor ancak arabanızla veya tramvay kullanarak kolaylıkla ulaşım sağlayabilirsiniz. Otelin etrafında market ve yeme-içme yerleri bol miktarda bulunuyor. Aynı zamanda altında bulunan Emirgan Sütiş ile anlaşması bulunduğu için buradan odanıza kadar servis hizmeti alabiliyorsunuz. Gönül rahatlığıyla konaklayabilirsiniz.
Heres S
27.07.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Aile olarak 1 gece konakladık. Odamız rezervasyonda belirtildiği gibi 1 adet çift kişilik 1 adet tek kişilik ek yatak olacak şekilde ayarlanmıştı. Yatak ve yastıklar çok konforluydu. Ek yatak bile bazalı normal bir yatak olarak ayarlanmıştı. Çoğu oteldeki gibi portatif , rahatsız yataklardan değildi. Temizlik açısından bir sıkıntı yoktu. Minibar dolu değildi. Minibarın ücretli ya da ücretsiz fark etmeksizin dolu olmasını tercih ederdim. Odada tek kullanımlık terlik mevcut iken, kulak pamuğu bulunmuyordu. Açıkçası bu konuda talepte bulunmadık. Bulunsaydık eminim en kısa sürede temin edilebilirdi. Yolunuz düşerse gönül rahatlığı ile tercih edebilirsiniz.
Cemal Yılmaz
25.07.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
odalar iyi resepsiyon personeli gayet ilgili. Ancak kahvaltı tam bir felaket. Kahvaltı salonu çok küçük personel çok yetersiz ve bıkmış vaziyette, masalar temizlenmiyor, peçete bulmakta dahi zorlanıyorduk.
Bora Ergün
24.07.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Otelde wifi çalışmıyor.Bebek yatağı talebim olmuştu rezervasyon aşamasında, 1 yaşında çocuğumuz için bebek yatağı temin edemediler
murat ışık
21.07.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Otel odaları son derece konforlu. Odalarda mutfak da mevcut. Eskişehir ziyaretlerimde tercih etmeye başladığım bir otel oldu.Ancak faturalama süreçleri çok zayıf. Daha önceki kalışlarımda da olduğu gibi son kaldığım tarihte de e-posta adresime iki defa aramama rağmen fatura gelişi çok geç oldu.
Hakan Yildirim
21.07.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Ramazan bayramı tatili için gittik. Rezervasyonumuzu tam 2 ay öncesinden yaptık . 2 yetişkin 1 de 5 yaşında çocuğumuzla geleceğimizi söyledik. Odamıza girdik . Maalesef çocuk için yatak olmadığını gördük . Tam 3 saat sonra birazda kavga gürültüden sonra tek kişilik yatak ayarlandı . Diş fırçası ve macun istedik . Bize verilen cevap sadece Vip müşterilerimize veriyoruz oldu . Sabah oldu açık büfe kahvaltı için sütiş denilen rezalet bir yere geldik . Açık büfe kahvaltıda içecek olarak sadece çay verilen başka bir işletme görmedim . Sular bile paralı . Gerisini siz düşünün . Rezil kahvaltımızı ettikten sonra Eskişehir turu atalım dedik . Oda temizliği ışığını açtık . Otelden çıktığımızda saat sabah 9 30 du. Akşam 20 de otele geldiğimizde odamız hala temizlenmemişti . Resepsiyona sorduğumuzda kusura bakmayın arkadaşlar birazdan gelecek dediler . Saat 22 oldu hala gelen giden yok . Sözde Radisson kalitesi ama emin olun en köhne yerdeki bir pansiyon daha iyi hizmet verir . Çok net bir şekilde söyleyebilirim daha o otelin kapsından dahi geçmem . Paranızla rezil olmak istiyorsanız doğru adres . Rezil ve amatör
Tuba Aldemir
20.07.2023
Nova Vista Deluxe & Suites Eskisehir, a member of Radisson Individuals
Otel merkezi konumda, hijyen olarak memnun kaldım. Kahvaltı Emirgan sutis kahvaltısı ve gayet iyiydi. odaların dizaynı ve kalitesini beğendim . Bana hitap etti. Bir daha gelirsem Eskişehir otelim olucak . teşekkür ediyorum.