İlim Turizm Hobyar, Mimar Kemalettin Cd. No:1 D:607, 34112 Fatih/İstanbul

Esma Özcelik
19.10.2023
İlim Turizm
Merhaba. Bir hafta önce katıldığımız ümre turu ile ilgili öncelikle Ercan hocamıza çok teşekkür ederiz. Bizimle ilgili her konuda destek oldu ve hiç bir kez bizi kırmadı. İşini çok iyi yapan ,düzgün ve bilgili rehberimizdi. Kendisinden Allah razı olsun. İlim turizm herkese tavsiye ediyorum ancak küçük bir not. Kesinlikle otelinizi kabeye yakın seçin . Çünkü servis bekle in bin çok vakit alıyo. Rabbim hepimizin dualarını kabul etsin be bizlere tekrardan nasip etsin.
maryam barzak
İlim Turizm
Harika bir grupla harika bir gezi. Allah'ın izniyle aynı grupla tekrar Mekke ve Medine'yi ziyaret etmeyi umuyorum.
EFLATUN KARAPIÇAK
İlim Turizm
Ümre İçin Bir Çok Firmayı Araştırdıktan Sonra İlim Turizmi Fatih Ofislerinde Ziyaret Ettim Kemal Demir Bey Den Bilgi Aldıktan Sonra İlim Turizm İle Ümre Yaptık Allah Razı Olsun Çok Güzel Geçti 14 Gün Boyunca Otellerden Aldığımız Hizmet Hocalarımızdan ( Ercan Ve Muhammed Hocamız ) Aldığımız Destek Çok Güzeldi Rabbim Herkese Nasip Etsin İnşallah Biz Memnun Kaldık Bu Vesile İle Tekrar İlim Turizme Çok Ederiz.
Kamran _29
İlim Turizm
Selam Aleyküm,Öncelikle Muhammed Hoca'ya ve Ercan Hoca'ya teşekkürlerimizi sunmak isteriz,ve gezimiz boyunca tüm kardeşlerimize teşekkür ederiz, organizasyonu yapanlardan da Allah razı olsun. Yapmış olduğumuz dualarımızı, niyetlerimizi, ibadet ve ziyaretlerimizi Allah kabul eylesin İnşAllah. Baştan sonuna kadar göstermiş olduğunuz ilgi ve alaka için sağolun, Allah yolunuzu açık eylesin. Hakkınızı helal ediniz İnşAllah,Hoşçakalın,Zerbiya ve Livaza
Nazire Binici
İlim Turizm
İlim Turizm den çok memnun kaldım, hiçbir şikayetim yok, herkese de öneririm
Ismina Talip
İlim Turizm
İlk umremizin sorunsuz geçtiği için ilim turizme çok teşekkür ederiz. Muhammed ve Ercan hocaya çok teşekkür ederiz çok iligililerdi
mehmet can
İlim Turizm
Şubat ayında İlim Turizm ile umreye gitmek nasip oldu. Çok memnun kaldım. Şirketi internetten araştırıp bulmuştum. Hiçbir sorun yaşamadım. Gayet güvenilir insanlar. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.
Zeynep Zerey
İlim Turizm
Gitmeden önce bazı yorumlarda orda sıkıntı yaşandığını okuyup tur görevlileri ile görüştüm.Mümkün olmadığını çok memnun kalacağımızı ısrarla söylediler ama malesef yorumlar doğruymuş.Medine de ilk gün bayan hocayı gördük bir ara ondan sonra asla bağlantı kuramadık.Diğer turlardaki hocalar akşamları grubu toparlayıp sohbetler ederken biz hep kendi başımıza takıldık. Mekke' ye gelince turdaki kişileri 3 otele ayırdılar ve rehberimiz diğer oteldekilerle kaldı bizimki değişti.Akşam tesbih namazı kılınacağını rastgele gruptan bir arkadaşdan öğrendim.Rehber ona msj atmış ama bize atmamış.En önemlisi de Sözleşmemiz 02.03.tarihinde dönüş şeklinde idi gece kalkıp hazırlandık ordaki görevliye zor ulaştık ve bize söylediği uçağımızın 03.03 tarihine alınmış olması ama bize kesinlikle söylenmemesi. İstanbuldaki görevlileri aradığımızda zaten 02.03 da alınmış olsa iptal olacaktı ne var bir gün daha kalın işte diye saçma bir açıklama yaptı.Sözleşmeyi başka hazırlayıp uçak biletini farklı almışlar ama bizi bilgilendirme gereği bile duymamışlar.Tur firmasını tercih edenler iyice bir düşünmeli
Ece Deniz
İlim Turizm
Bundan daha iyisini bulamayacaginiz tek firma gerçekten. 30 ocak grubuyla ailemle birlikte geldik. Gerek davranışlarından gerek bilgilerinden gerek anlatışlarından gerek saygılarından Cok cok memnun kaldık. Allah razi olsun hepimizle tek tek ilgilendiler. Tanıdığım tanimadigim herkese burdan gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Muhammed hocamıza Ercan hocamıza Ali hocamıza ve Hakan bey e ayri ayri teşekkür ediyorum. Allah yollarını açık etsin insaallah. Yine kısmet olursa yine ILIM TURIZM
manar barzaq
09.07.2023
İlim Turizm
İLİM turizm ile Ağustos'ta umreye gittik çok memnun kaldık.Hocalar çok yardımsever, oteller 5 yıldızlı gibiymiş, bütün hizmetler çok iyi, hiç bir sorun çıkmamış. muhteşem bir firmadır, mutlaka tavsiye ederim