Doğan Kebab Salonu Caminur, Abdi İpekçi Cd. no:15 B, 33430 Tarsus/Mersin

Doğan Kebab Salonu Caminur, Abdi İpekçi Cd. no:15 B, 33430 Tarsus/Mersin

Google Business Profile | Get your business on Google for free with Google Business Profile

+905354732047

Gokhan Koyuncu
22.09.2023
Doğan Kebab Salonu
Tüm yemekler inanılmaz lezzetliydi. Ciğer, kuzu şis, adana ve soslu tavukları, hepsi mükemmeldi. Salata ve ezme hem bol hem lezzetliydi. Yemegin ardindan soylesigimiz baklava ve künefede harikaydi. Butun bu yemekler cok cuzzi bir rakama mal oldu. Gözü kapali gidin derim
İsmail BURÇ
24.08.2023
Doğan Kebab Salonu
Ulaşımı kolay mekan çarşıda yer alıyor. Otopark caddede bulduğunuz yere koyacaksınız park yok. Biz pazar günü gittik sokak arasında oturduk. Şirin aile işletmesi hemen hemen herşeyi denedik. Salatası tazeydi , ben tarsus lahmacununu önceden de başka yerde denediğimide beğenmemiştim burada denediğimde fikrimi pek değiştirmedi ama yeni tadacaklar denesinler. Kendine özgü soslu tavuk kelebekten yaptığı ızagara güzeldi sulu pişmişti , ciğeri lezzetliydi , pastırmalı humusu lezzetliydi , bize denk gelen kuşbaşısı birazcık sertti ama masada yenmeyecek hiçbişe yoktu ailenizlede gidebileceğiniz bir mekan. Hesapta adam başı 100-120 tl düşünebilirsiniz içecek dahil.
Murat Cansever
23.08.2023
Doğan Kebab Salonu
Adana ve ciğer yedik muazzam lezzetliydi. Herşeyi harika, fiyatlar batı illerine göre çok iyi. Güler yüzlü hoş sohbet insanlar
Video Factory
18.08.2023
Doğan Kebab Salonu
Övüle övüle bitirilemeyen yerden bizde yemek yiyelim dedik, tam bir hayal kırıklığı. Çıta o kadar yükseltilmiş ki asla değecek bir yer değil. Ne başka bir yerden gelmeye değer ne de o fiyatı vermeye değer.
Utku Kivrak
02.08.2023
Doğan Kebab Salonu
Deniz pehlivan gitmişti ondan duyduğum adını. Az bile övmüş. Ciğer ve tarsus kebap yedik. Harikaydı tek kelimeyle. Yanında gelen mezeler pişmiş soğan sumaklı soğan ezme mevsim salata tahinli yoğurt süzme yoğurt maydanoz hepsi belli özenilmiş. Ustalarım işini özenle yapıyorlar. Pişman olmazsınız. Doğan kebapta kebap yemeyen kebap yedim demesin
betul artis
31.07.2023
Doğan Kebab Salonu
YouTube daki reklamlardan dolayı gelmiştik.Ozellikle salatasini cok cok beğendik.Mekanda yemek yapan ve servis yapan beyefendi kibar insanlardi.Adana söyledik cok da memnun kaldık gayet güzeldi.Fiyat da İstanbula göre makul sinirlardaydi.Geldigimize değdi.O kadar doyduk ki başka bir mekanda fındık lahmacun yiyecektik yer kalmadı.Begendik ve gelmeye değer.Gelmisken tarihi camileri ve tarihi Tarsus evlerini de ziyaret ettik guzel bir gezi oldu.Mekan sahipleri cok nezaketli.
Burak Can Topçu
29.07.2023
Doğan Kebab Salonu
Tavsiye Üzerine Geldik Ama Sordugumuz Fiyatlarla Uyuşmuyordu, Müşterisine Göre Fiyat Veriyorlar Ve Ayrıca Hijyen Kurallarına Uygun Değildi, Hiç Kimsede Maske Yoktu Çalışanlar Öksürüyordu, Çay Bardağı Bile Leke Lekeydi. Tavsiye Etmem.
Olcay Özdemir
27.07.2023
Doğan Kebab Salonu
Mükemmel tarsus kebabı ve kuşbaşı et yedim. Aşırı lezzetli ve doyurucuydu. Garsonları çok yardımcı oldu ve çok nazikti. Herkese tavsiye ederim.
Özgür Öztürk
Doğan Kebab Salonu
Kebap istedik ama öyle bir kokuyordu ki yiyemedim arkadaşıma verdim. Lezzetsiz ve kokan bir eti var. Ahşap masaları ve örtüleri hiç hijyenik değil. Servis çok gecikti
Adnan
Doğan Kebab Salonu
Bir seyahat çekiminde izlemiştim.Tarsus ziyaretimizde özellikle gittim.İyiki de gitmişiz.Tane tane,zırh çekimi nefis 3 tek Tarsus kebabı,1 kuzu şiş ,yanında 4-5 çeşit salata,2 şalgam ve sular dahil 3 kişi için 250 TL ödeme yaptık.Teşekkür ederiz.İşleri rast gelsin.