Çamlı Kahve Tirilye, 16960 Mudanya/Bursa

Alparslan Keleş
15.10.2023
Çamlı Kahve
Manzara ve konum olarak gerçekten çok güzel bir yerde. Biz cumartesi günü sabah 9 gibi oradaydık, bomboştu. Bizden 1 saat sonra yarısı dolar hale geldi, o yüzden erken gidin. Karışık gözlemesi çok iyi. 2 kişilik serpme kahvaltı, çiğ börekli, yumurtalı, sigara börekli resimdeki kahvaltıya 500 küsür lira ödedik. Tirilye çok güzel bir yer ama erkenden gidip dönmek gerek. Diğer saatler çok kalabalık oluyor.
F A
06.10.2023
Çamlı Kahve
Muhtemeşem manzaraya sahip, adı gibi çamlar içinde. Serpme kahvaltıya ek dolu tabak olayı çok iyi düşünülmüş hem israf daha az oluyor hem de daha ekonomik oluyor. İki kişi için tek kişilik serpme, ek dolu tabak ve gözleme fazla geldi.Muhteşem manzarada en azindan kahvalti saati müzik olmasa daha iyi olurdu.
dilara ayarr
26.09.2023
Çamlı Kahve
Mudanya merkezden trilye dolmuşuyla geldik oldukça dik bir yokuşla 5-6 dk yürümeyle vardık. Mekan pazar günü oluşuyla oldukça kalabalıktı. Gözlemeler 60 tl civarındaydı sipariş hızı çok iyiydi fakat gözlemem beyaz peyniriydi hem çok yağlı hem de aşırı derece tuzlu dengesiz bir lezzeti vardı maalesef manzara kısmına geçebilmek için çaba sarf ettik fakat yapılandırma çok ilginç oturduğunuzda deniz az gözüküyor telefonla net çekilebiliyor ortam hayvansever değil burada kediler var fakat oldukça bakımsızlıktan maalesef ki. Fiyat performans açısından beğenmediğim 2 günlük gezimde uğradığım bir güzergahtı fakat fazla değmeyeceğini düşünüyorum.
G. A.
23.09.2023
Çamlı Kahve
Güzel bir manzarada sohbet etmek ve bişeyler atıştırmak için güzel bir mekan. Patatesli kaşarlı gözleme ve karışık gözleme denedik. Gözlemeler güzeldi. Limonata ev yapımıydı. Memnun kaldık.
Gülsüm Sedefoğlu
02.09.2023
Çamlı Kahve
Tirilye gezimizin kahvaltı keyfini burada yaptık ,biraz yukarı yürüdük ama değdi,Serpme kahvaltı yeterince doyurucu,ekstraya gerek yokmuş dedik,çay sınırsız,sıcak olarak patates ve yumurta vardı,yumurtayı kim nasıl yerse öyle getirdiler haşlama ya da sahanda gibi.Favorimiz acuka ve kaymak oldu,bir de burdaki zeytinler çok güzel ,çerez gibi yedik.kapış kapış gitti,keyif aldık,ortam,manzara harikaydı.Garsonlar ilgili,servis hızlı,fiyat piyasaya göre normal bulduk.Tavsiye edilir.
şahin furuncuoglu
09.08.2023
Çamlı Kahve
Bursa'nın tirilye köyünde güzel bir eski rum kasabası ege köyleri havasında temiz havasıyla görülmeye değer maanzarasi olan tepeye kurulmuş bir kafe
Ferhat ÖZÇUBUKÇU
09.08.2023
Çamlı Kahve
Konumu ve manzarası mükemmel, gözlemesini sevdim, ortaya söylediğimiz bir patates tabağı vardı (kızartma tabağı gibi) 3 kişi bitiremedik. Fiyatlar makul. Olumsuz olarak kesinlikle resmî tatillerde gitmeyin çok kalabalık oluyor ve WC yeterli değil.
süleyman mavuş
31.07.2023
Çamlı Kahve
Yer olarak en tepede araç ile de çıkabilirsiniz lakin ben aşağıda bırakıp yürüyerek çıktık 4/5 dk en fazla yürüme olarak bizim için güzeldi serpme kahvaltı olarak omlet dahil 3 kişi için 450 tl ödedim toplam manzarada iyi
“Sarchimorlover” Hi Ro
13.07.2023
Çamlı Kahve
Mutlaka manzaradan keyfini çikarin bir çay ve kahve ile harika bir zaman geçirebilirsiniz. Guzel bir yer. Kafenin etrafinda ablalar zeytin ve zeytin yağ ve ev yapim reçel satiyorlar. Çok guzel bir yer.