Saltanat Kebap Bursa Tophane Osmangazi, Tophane Meydanı, 16040 Osmangazi/Bursa

halil özcan
16.10.2023
Saltanat Kebap Bursa Tophane
Hizmet iyi,manzara güzel, dibek kahve makinada yapıldığı için sulu kivamsiz,berbat,Su için yeter
İbrahim Sevinc
03.10.2023
Saltanat Kebap Bursa Tophane
Bursa da İskender kebap yemeye gittik ama kıymadan yapılmış son derece tuzlu bir yemek getirdiler hiç beğenmedim
Emre Özcan
02.09.2023
Saltanat Kebap Bursa Tophane
Eksik sipariş, 0 lezzet faiş fiyatBursa gezinizde moral bozucu bir anı olsun istemiyorsanız burdan kesinlikle iskender yemeyin rezil bir işletmeSoguk icecek yok,mezeler facia,siparişler eksik ve gec geliyorİskender tabağı olmayan iskenderci mi olur rezalet
mehmet dagasan
01.09.2023
Saltanat Kebap Bursa Tophane
15.04.2023 cumartesi akşamı iftar için ailem ve dostlarımla sectigim mekandi.Bu yemek ve kebap işletmesinin etleri ve pilavi soğuk ve lezzetsizdi.karisik ızgara menü seçtik tavuk şiş sertti kuzu pirzola ve sisin yarısi yağdı.pacanga böreği vardı ara sıcak olarak içinde pastırma yerine çemen sürülmüştu.yemekten sonra çay içelim dedik o bile soğuk geldi.6 yetişkin 3 çocuk 2300 TL verdik.keske sokakta seyyar ekmek arası kofteciye gitseydik insan para veriyor karşılığı hüsran adini saltanat kebap değil soğuk kebap koysalarmis beklentilerimizin çok çok altında bir mekan çıktı ilk ve son gidisimiz olacak
Işıl Karadayı
22.08.2023
Saltanat Kebap Bursa Tophane
Biz GSB ile geldik iskendere para odemedik gayet lezzetliydi
Özge Elidemir
12.08.2023
Saltanat Kebap Bursa Tophane
Bursaya gitmisken güzel bir İskender yiyelim dedik ama çok kötü bir yere denk geldik konum ve görünüş itibariyle güzeldir diye düşünerek girdiğimiz bu yerde İskenderin en kotu halini tattık diyebilirim.rahatsiz edici bır et kokusu vardı yemekte, masada ekstra başka hiçbir şey yoktu. Yolunuz düşerse tavsiye etmem.fiyat olarakta iki iskendere 500 TL para ödedik.fiyat performans açısından da vasat
ugurcan gunduz
30.07.2023
Saltanat Kebap Bursa Tophane
45 dk sonunda aynı anda gelen iskenderlerin 1i soguk 1i sıcaktı. Lezzet olarak daha kötü iskender yenir mi bilmiyorum. Kola soğuk değil plastik şişe pepsi.
Yunus Bulut
29.07.2023
Saltanat Kebap Bursa Tophane
Kıyma döner satıyor, iskender 200 tl.ortak damak zevki olarak, kalitesiz, 50 tl ye tavuk döner daha lezzetli.verilen paranın kesinlikle karşılığı olmayan bir yer.
Aysenur Atak
Saltanat Kebap Bursa Tophane
İstanbul dan geldik ve iskenderi yerinde yemek istedik ilgi alaka zaten 0 di pide meze vs hicbir şey masaya konmadı cam şişe kola olmadığı söylendi yan masaya cam şişe kola konuldu dalga geçer gibi hani yoktu diye sorduğumuzda ben yok diye biliyordum diye bir cevap aldık gidip bakması bu kadar zor olmamalı diye düşünüyorum az buz bir para da ödemedik ve hak ettiğini düşünmüyorum istanbulda 100₺ ye yedigimiz bir iskender de daha iyi bir sunum ve hizmet almamiz dışında bir sorun yok pişmanlık resmen para israfı
Ömer Faruk BOZKURT
Saltanat Kebap Bursa Tophane
İftar için ailemle birlikte yorumları okuduktan sonra beklentimiz düşük bir şekilde gittik ancak o kadar kötü sayılmaz, çevredeki lokantalara göre fiyat performans yeri, parası olan tercih etmesin ancak asgari ücret ile çalışan bir kişi olarak ailenizle birlikte günlük iftar yapabileceğiniz bir mekan arıyorsanız tercih edebilirsiniz. Paçanga Böreği tam bir fiyasko, böreğin içini açıp pastırma diye bağırıp tekrar kapamışlar resmen, yufkası iyiydi, çıtırlığı tatmin ediciydi. Ana yemek (iskender ,pideli köfte) herşeyi ile gayet normaldi. Günün çorbası mercimek çorbası geldi, porsiyonunu az buldum lakin sonrasında ana yemek yiyeceğiniz için açlık konusunda sorun yaratmıyor. Günün tatlısı Süt Helvasının lezzetini pek beğenmedim, kıvamı ve şekeri pek tutmamış gibi. Çalışanlar açısından sorun yaşamadık, güzel yüzlü ve anlayışlılar.