İkbal Turizm Hac ve Umre Akşemsettin, Akdeniz Cd. No:30, 34080 Fatih/İstanbul

• PazarKapalı
İkbal Turizm Hac ve Umre Akşemsettin, Akdeniz Cd. No:30, 34080 Fatih/İstanbul

Hac ve Umre Turları - İkbalTurizm | İkbal Turizm kalitesiyle hac ve umre turları

Akşemsettin, Akdeniz Cd. No:30, 34080 Fatih/İstanbul

• PazarKapalı

• Aileler için uygun

Erol Altan
07.10.2023
İkbal Turizm Hac ve Umre
Allah'tan kitap'tan bahsederler ama SPAM sms yaparlar. Demek ki bunların dini imanı para olmuş Allah korkusu, kul hakkı falan önemli değil. Para gelsin de nereden, nasıl gelirse gelsin.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Demişsin ki numaranı ver sms göndermeyelim " Kanun açık sms gönderdiğin kişi sana cevap vermiyorsa sms göndermeyi bırakacaksın. Ama sen hala göndermeye devam ediyorsa bu senin aç gözlülüğünü gösterir; hak yediğini gösterir. Kalkıp bana kul hakkından bahsetme. Senin gibilerden hak hukuk öğreneceksem vay benim halime."
Mustafa kzc
15.09.2023
İkbal Turizm Hac ve Umre
Babam ve Annem 02/02/2020 itibariyle medine başlangıçlı umreye gittiler başlangıç Yeni havalimanı ve THY ile gideceklerdi. Son dakika Sabiha gökçen ve uçakta pegasus olarak değişti. Olabilir bu tür işler dedik. Umrecilerimizi yolladık. Bugun 4. Günleri. Aradılar bugün Mekkeye gideceklermis. Hallerinden memnunlar şuan ikbal turizimle ilgili bir sikinti şimdilik yok dediler. İnşaallah hep öyle gider. Bizde IKBAL Turizimi övemeye devam ederiz.
Mehmet Sağlam
12.09.2023
İkbal Turizm Hac ve Umre
umreye gitmek için araştırma yaptım. internetten ikbal turizm ile alakalı program ve fiyatları buldum. piyasadan çok daha ucuzdu.. benimde aklıma ucuz etin yahnisi olmaz diye bir atasözü geldi. ama fiyat çok makuldü. bende kendi kendime dedimki önemli olan oraya gitmek. dışarıda bile yatarım yeterki o mümabek yere gideyim. gittim kayıt yaptırdım 4 kişi gittik. fiyatına göre baya memnun kaldık. geldikten sonra benim tavsiyemle 15 kişi daha gitti herkeste çok mennun olarak geri döndü.. teşekkürler ikbal turizm.. şu anda annem, babam, amcam ve yengem 43 günlük ramazan umresi programıyla gittiler. konuştum elhamdulillah çok memnundurlar..
Fatih Saritemur
10.09.2023
İkbal Turizm Hac ve Umre
Yorumları okudum çoğu memnun arada aksilik yaiayanlar da olmuş gayet normal. Ben 4 kez gittim mekke'de ki çalışanlara cahil çocuklar demişler bu kendisinin cahil olduğunu gösteren misafir on numara çocuklar ve her bilgiyi veriyorlar. Yanında kadın ölüyormuşta yardım etmemişler cuma diye kapalı imiş demişler. Umrede hastahane nasıl olur diye genelgeyi okuyun bilgi sahibi olun diyanet dahil tüm firmalar arabistan yönetiminin verdiği karar ile sabah 10 ile akşam 5 e kadar dı yanlış hatırlamıyorsam hizmet ediyor. Bu ARABİSTANIN kanunu genç bir arkadaşla iki sene önce gittim çocuk gece rahatsızlandı bizde inanamadık ikbale kendimiz gittik ikbalde ki arkadaşların dedikleri doğru çıktı ölüm hariç gece hiçbir hastaya bakmıyorlar kanun böyle imiş. Şirket bu fiyata gayet normal yemekler tüm firmalarda ortalama aynı yapan yerler belli çünkü karalama yapmayın tatile gitmiyorsunuz en sinir olduğum şey ise anne babanızı ölmeye ramak kala göndermeniz ben 2016 yılından beri her sene nisan ayında umreye gidiyordum bu virüs çıkana kadar orada anne babalarınız ile bizzat ilgilendim allah rızası için sizde allah rızası için biraz daha dikkatli olun ve genç gidin dağlara çıkmak ibadet yapmak çok zor çoğu insan çıkamıyor ben kabeyi görsem yeter diyor ama mübarek dağlara çıkmak orada peygamberimizin kokusunu koklamak varken gidememek ne kadar üzücü. İşin kısası karalama yapmayın bu fiyatlara gayet normal ve güzel. İkbal turizm saol var ol.
ömer kahraman
29.08.2023
İkbal Turizm Hac ve Umre
Allah razı olsun çay ikram ettiler, ilaç gibi geldi ama iş kaydı yapıp parayı alıncaya kadarmış. Verdikleri sözde durmuyorlar. Tavsiye etmemDüzenlemeBu yorumun üzerinden 11 ay geçti ve hala ödemediler
emrah yılmaz
17.08.2023
İkbal Turizm Hac ve Umre
Selamlar 21 nisanda geldim bu kutsal yerlere bilmediğim bir yerdi bize bir hoca verdiler bizden daha cahil tecrübesiz sesi çıkmayan biri otel desen Allaha emanet Havaalanından size gazı veriyorlar buraya gönderiyorlar burda adamların kutsallıkla bir alakası yok tamamen ticari ve kesinle müşteri memnuniyeti diye bişey yokHakkını yemiyelim lobi hariç temiz yer yemeklere gelince bu fiyatlara normalDediğim gibi müşteri odaksız kadın yaşlı ölüyor yanımızda ilgilenmiyorlar üstüne elinde telefon sen sorunca bugün cuma kapalı diyor suratına bakmadan bide aynı adamı yorumlarda övmüşler çok komik gerçektenBirde turlardan ımrelerden para topluyorlar sizlerden ayıptır
arda
16.08.2023
İkbal Turizm Hac ve Umre
Hiç üşenmeden yorumlarin çoğunu okudum.Çünku 2017 martta 15 gün gitmistim. ben daha once de diger sirketlerle de 3 kere gittim.Neyin ne olduğunu biliyorum.Bu fiyatlara gidebileceginiz en iyi un ucuz yer.insanlar ne bekliyor anlamadim.Arabistanda yemek begenmiyorsaniz yaninizda kavurma göturun Yada Antalyaya 7 yildizli otele gidin yahu.Siz oraya ibadete gidiyorsunuz.Karalamayin .Bu şirketle gitmezseniz bir daha olur biter.
yaşar demir
26.07.2023
İkbal Turizm Hac ve Umre
Fiyat olarak makul ve iyi.Ben hem hac'ca gittim hem umre'ye.Oraları görüp orada bulunmak nasip oldu.Çünkü orada firmalar genellikle aynıdır.Yemek firmaları aynıdır.Arabistanda 2 veya 3 tane türk yemek firması vardır.Hepsinin yemekleri buralardan gelir.Oteller aşagı yukarı aynı muhitte aynı 2,3,4 kişiliktir.Sadece kabe'ye yakın olanlar yürüme mesafesidir.Onların fiyatıda uçuktur.Medine'de bütün oteller mescidin çevresindedir.En uzagı yürüme mesafesi 10-15 dk.dır.Önemli olan orada bulunmak o atmasferi solumak,yaşamaktır.İnanın memleket dahi insanın aklına gelmiyor.İmkan olsada devamlı burada yaşayıp ibadet ediversem diyor insan.Velhasıl görüp yaşamak lazım.Ben fiyatı yine uygun olursa, yine bu firmayla umreye gitmek isterim.herkese saygılarımla.
لغة القرآن
İkbal Turizm Hac ve Umre
İkbal turla iki kere umreye gitmek nasip oldu çok dürüst bir firma.Allah onlardan razı olsun..
metin gücük
İkbal Turizm Hac ve Umre
Fiyat performans dedikleri şey. En ucuz Umre olduğu için tercih ettim. Bana yatacak yer versinler bide götürüp getirsinler diyorsanız tavsiye ederim. Yemekten tırnak çıktı, bizi suçladılar siz kesip attınız diye. Tabi istanbuldaki çalışanın Mekke'de rehberlik yapan personelden haberi yok ama firmanın kalitesi bu kadar.