Capuchin cafe & patisserie Esentepe Mh., Fatih Sultan Mehmet Blv. Gimpaş Apt. 143/A, 16140 Nilüfer/Bursa

$$$$$$

Kenan Arin
21.10.2023
Capuchin cafe & patisserie
Sandviç oldukça yetersizdi. Ekmek bayat, kuru ve soğuktu, sandviç içine bir krem peynir ya da zeytinyağlı sos gerekirdi.Kahvaltıda, Çaylar vasattı, Kruvasan içine sürülecek bir tatlı yoktu. Kruvasan tatlı bazlı olduğundan, tuzluları sürmek tercih edilmemelidir.Menemen ise porsiyon olmayacak kadar az idi.Fiyat kalite dengesini yetersiz buldum.Mekan fiziksel olarak iyi durumda
melek subaşı
16.10.2023
Capuchin cafe & patisserie
Gercekten dekorasyonu muhtesem, huzur veriyor resmen. Ic kisimda cok kucuk bir oyun alani mevcut; top havuzu, kaydırak, cocuk masa sandalyesi ve 2 plastik binilen oyuncak. Oyun alaninin Hijyenine daha cok dikkat edilmesi gerek. Kruvasani hic guzel degildi. Kahveleri guzel. San sebastian cheesecake de hic guzel degildi. Oyun alani, oturulan kisimdan gormek biraz zor. Calisanlar kibardi.
Aydan Dede
08.10.2023
Capuchin cafe & patisserie
tatlıları çok güzel daha önce kahvaltı için de gelmiştik çok iyiydi doyurucu ve israf olmuyor. güzel mekan, güler yüzlü çalışanlar..
Yüşa Laloğlu
01.10.2023
Capuchin cafe & patisserie
Mekan güzel,kuruvasanlar tereyağlı,ama yetersiz personel,leş gibi bir tuvalet.Vasat bir Kahvaltı,2 kişilik kahvaltıda verdikleri Yarım cevizi 4 eşit parçaya bölebilmişler ama o konuda tebrik ediyorum.Kuru kayısının nasıl bölündüğüne de siz karar verin.Kahvaltı yerine kahve içmeye gelinebilir.
Aysun Alpaslan inatlı
29.09.2023
Capuchin cafe & patisserie
Kaç zamandır önünden geçiyordum.Mekan olarak dikkatimi çekiyordu. Dün nihayet oturma fırsatı buldum. Öncelikle çalışanlar çok nazik kibardilar. Filtre kahve istedim. Demleme olarak getirdiler, gayet güzeldi. Yanına çikolata vs birşey rica ettim. Kirmadilar kurabiye ikram ettiler. Onun içinde ekstra teşekkür ederim ☺️
Kübra Büyükünal
23.09.2023
Capuchin cafe & patisserie
İnstagramdan görüp büyük bir merakla geldik, ama en son ne zaman bir yerden bu kadar memnuniyetsiz ayrılmıştım hatırlamıyorum.Mekandaki tek güzel şey garsonların ilgisi ve iç dizayn, bir de çay. Ancak çay fiyatı da birçok yere göre daha yüksek.Kahvaltı tabağı söyledim ve yumurta mor geldi!!! Ayrıca soğuktu, daha önceden pişirip beklettiklerini anladım, sorduğumda evet bir 10-15 dk önceden pişiriyoruz dediler ancak süre konusunda pek inandırıcı gelmedi , neden önceden pişirdiklerini de anlayamadım. Değiştirmelerini talep ettiğim de ikinci gelen yumurta da soğuk ve içi geçmeye başlamış ancak ilkine oranda daha iyi bir durumdaydı. Görseli ekliyorum.Bal ı balparmak paketlerinden veriyorlar.Tuvalette kağıt havlu yoktu.Bir daha kesinlikle gitmeyi düşünmüyorum.
CNP Official Video
10.09.2023
Capuchin cafe & patisserie
3 kişilik kahvaltı söyledik, ekmekler kuru, kruvasanlar milföyden yapılmış gibiydi,peynir iki kişilikti.Söuledik getirdiler. Personel fazla gibi görünse de hiçbiri inisiyatif almıyorlar. Her şeyi sizin söylemeniz gerekiyor, genç ve tecrübesiz olmalarına verdik. Akşam daha keyifli bir mekan olabilir. Fakat kahvaltı için tercih edeceğimiz bir mekan değil. Ne öldürür ne güldürür..
Naz U
26.08.2023
Capuchin cafe & patisserie
Birkaç ay önce de kahvaltıya gitmiştik serviste problem yaşamıştık, inanılmaz geç gelmişti. İnsanlık hali olabilir diye bir şans daha verdik. Yine problem yaşadık. Kahvaltıya %50 zam gelmiş, ayrıca önceden ikram olan Türk kahvesi hala menüde ikram yazmasına rağmen 77 TL(2 adet) ödeme yaptık. Ve yanına çeşme suyu koymuşlardı. 2 ziyaret ikisi de kötü deneyim. Bir daha gitmeyeceğiz muhtemelen. Bunların yanında lezzetli olmasının bir önemi kalmıyor ne yazık ki.
Derya İDE
01.08.2023
Capuchin cafe & patisserie
Kahvaltı çok ideal. Bolca reçel geliyor. 2 kişilik 185 TL civarı. Patates(baharatlı) 219 TL oluyor. Çay sınırsız kahvaltı sonrası kahve ücretsiz. Kruvasanları çok güzel.
irem köse
21.07.2023
Capuchin cafe & patisserie
Daha önce kahvaltısından memnun kaldığımız için 5 kişi olarak tekrar gittik. Ancak kalite bir o kadar düşmüş, bir o kadar da hakketmeyen fiyatlar uygulanmış. 2 kişilik servis edilen kahvaltı 279 tl. İçerisinde 3 numara yumurta, 2 kişiye yetmeyen peynir ve domates - salatalık var. Hem miktar hemde tad olarak çok zayıf. Ekstra menemen söyledik ancak yumurtası çok azdı, daha çok domates ve biber kavurması yedik. Yeşillik( sadece salamın ve peynirin altında marul var) ve salatalık iyi yıkanmamıştı bununla alakalı olarak özür dilediler. Bu durumda kahvaltıya devam etmek istemedik, sigara içip çay içelim diye sigara içilen tarafa geçtiğimizde kahvaltı menüsünde sınırsız çay servisi bulunmasına rağmen bahçede içilen çaylar için ücret alacaklarını belirttiler. Ancak, getirilen menüde çıkan uygunsuz şeylerin telafisi üzerine bahçede içtiğimiz çayları “ikram” ettiler. Son olarak; bir daha gitmeyeceğimiz bir mekandır. Kesinlikle f/p bir kahvaltı değil.