KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM Mimar Sinan cad, Peyami Safa Sk. Çağdaş Sitesi no 20, 34880 Kartal/İstanbul

• Salı24 saat açık
  • Çarşamba24 saat açık
  • Perşembe24 saat açık
  • Cuma24 saat açık
  • Cumartesi24 saat açık
  • Pazar24 saat açık
  • Pazartesi24 saat açık

Kiralık Karavan İstanbul - Kandemir Karavan | Karavan Kiralama İşi Yapan Firma Web Sitesi

Mimar Sinan cad, Peyami Safa Sk. Çağdaş Sitesi no 20, 34880 Kartal/İstanbul

Damla Subaşı
23.10.2023
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
Veysel Bey in iki karavanı ile iki aile 7 günlük tatil yaptık. Özgür olmanın hafifliğiyle tatilin keyfini çıkardık. Her iki karavan da tertemiz ve bakımlı idi. Veysel bey de uzaktan desteğini hiç bırakmadı, saat kaç olursa olsun. Herkese tavsiye ederiz.
Nazlıcan Koca
22.10.2023
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
Eşimle birlikte 8 gece kaldık inanılmaz güzel bir deneyimdi ihtiyacımız olan her an Veysel Bey e ulaştık. Bir sonraki seyahatimizde de mutlaka Kandemir Karavan ı tercih edeceğiz.
Tut Elimi Türkiye
21.09.2023
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
Yaptığımız seyahat boyunca hiçbir sorun yaşamadık, ayrıca Veysel bey çok ilgiliydi en başından en sonuna kadar. Gönül rahatlığıyla kiralamanızı yapabilirsiniz.
Hakan Özpolat
13.09.2023
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
Kandemir karavan ile yaptığımız 5 günlük geziden büyük keyif aldık. Karavanımız bize yürüyen bir ev konforu yarattı. Rahat, özgür ve çok renkli bir gezi oldu. Veysel bey gezi boyunca ilgi ve desteğini esirgemedi bizden. Kendisine çok teşekkür ediyoruz. Artık yeni geziler planlıyoruz. Karavansever herkese tavsiye ederiz
ali küver
16.08.2023
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
Makul fiyatla, düzgün, temiz bir araç. Güleryüzlü, insanî, ciddi, güvenilir, sorunsuz, etkili iletişim. Ne zaman hangi konuda arasak yardıma hazırdı Veysel Bey ve hep işimizi kolaylaştırdı. Memnun kaldık.
Ersin Başar
06.08.2023
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
Kandemir karavanlar ailece 2 günlük maceram oldu gerçekten Veysel abinin ellerine sağlık karavanla düzenli temiz kullanışlı çok rahat bir karavan yapmış.kendisine teşekkür ediyorum ilgisinden cana yakınlığıyla dolayı.ben herkese tavsiyen eger karavan kiralamak isterseniz Kandemir karavan aklınızda olsun
Müslüm Yılmaz
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
İlk karavan deneyimizi Yedigöller'e giderek yaptık :) deneyimsiz olmamıza rağmen Veysal Bey her sorumuzu içtenlikle yanıtladığından, acemilik yaşamadan harika bir deneyim yaşadık.Tekrar görüşmek dileğiyle
Ali Kamil Sehlikoğlu
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
Kandemir Karavandan kiraladığımız motokaravanla Kazdağları güreden başlayan 9 günlük bir tur yaptık. Yalova -sakarya-Düzce-Amasra-Sinop—Samsun-Ordu-Giresun bantında devam eden seyahatimizin son durağı memleketimiz Erzincan-Kemaliye ve tekrar Kazdağları oldu. Bu uzun yolculukta ev konforu ve keyfi yaşadığımız Kandemir Karavana ve Veysel Beyin ilgisine teşekkürler. Sonbaharda düşündüğümüz seyahatimizde tercihimiz yine KANDEMİR KARAVAN.
Sevgi Abadan
KANDEMİR KARAVAN KİRALAMA TURİZM
Kandemir Karavan'dan kiraladığımız karavan ile harika bir bahar gezisi yaptık. Karavanımız bize ev konforu sundu. 3 kişilik yatak kapasitesi, mutfağı ve daimî sıcak sulu duş ve tuvaleti ile çok rahat ettik. Tertemizdi. Veysel Bey'e çok teşekkür ederiz.