LİMONATTA KALAMIŞ FENERBAHÇE MAH. FENERKALAMIŞ CAD, Yelken Sk. NO:1, 34726 Kadıköy/İstanbul

Limonatta. (@limonattabitez) • Instagram photos and videos |

Mavi Nota
26.09.2023
LİMONATTA KALAMIŞ
Merhabalar,Limonatta, kaldığımız otele yakın ve internetten araştırarak bulduğumuz bir mekan. Bir aile işletmesi. Öncelikle samimiyetleri, güler yüzleri ve verdikleri kaliteli hizmet için işletmeci hanımefendiye ve çalışan personele teşekkür ederim.Hafta içi birgün ve öğlen saatleri olduğu için sakin bir şekilde oturduk ve kahvaltımızı yaptık. Kahvaltı demişken; çok fazla mekanda kahvaltı yapınca artık hepsi aynı gibi geliyor insana ama Limonatta" bu düşüncemizde bizi mahcup etti. Demek ki isteyince
Sevvalj
17.09.2023
LİMONATTA KALAMIŞ
İstanbul’da yürüyüş yaparken karşımıza tabelası çıkan, “kahvaltı ve kafe” konseptinden dolayı merak edip denemeye karar verdiğimiz yer.İçeri girerken bir merdivenden iniyorsunuz; Bodrum’dan gelen ödüllü kahvaltının tatlı sahibi, mekana da kahvaltının ferahlığını ve fresh’liğini yansıtmış. Tek kişilik kahvaltıya makul bir ücretle ekstra servis açtırdık ve bir muhlama söyledik. Yağın içinde yüzen muhlamalardan ziyade taze peynir tadının ağır bastığı görsel olarak bile kahvaltıya yakışan bir muhlamaydı, tatlılarla bile yedik. Yeşil zeytinleri, zeytin salatası, acukası ve özellikle reçelleri çok lezzetliydi. Ayrıca çay sınırsız ve çayları birçok çay üzerine kurulu mekandan lezzetli. Evimize yakın olduğu için geç kahvaltıya gelebileceğimiz güzel bir alternatif oldu bizim için. Herkese tavsiye ederim.
Derin
02.09.2023
LİMONATTA KALAMIŞ
Servisinden ve güler yüzlündan ayrıcada çeşitliliğindan ötürü dört yıldız veriyorum fakat şimdiden söyleyeyim gideceklere gerçekten “Kervansaray’ı mı yedik?” sorusu soruyorsunuz kendinize. Çok temiz bir yer değil öncelikle koltuk minderleri bayağı pisti içerisi için konuşamayacağım bütün masalar neredeyse dışarıdaydı ben vejetaryen glutensiz kahvaltı tercih ettim çeşitlilik mükemmeldi sunum da çok iyi de gelen bütün yemekleri de afiyetle yedik servis çok hızlıydı biz gittiğimizde gerçi boş bir gündü belki bu sebepledir ama her an her ihtiyacımızla da ilgilendiler söyledigim gibi tek hoşuma gitmeyen fiyatın gerçekten çok fazla oluşuydu yani basit bir kahvaltıya çeşitlilik var diye bu kadar fazla ödeyeceğim hiç düşünmezdim.
Büşra K
07.08.2023
LİMONATTA KALAMIŞ
Limonatası lezzetliydi ama onun dışında tamamen hayal kırıklığı oldu bizim için. Menüde serpme kahvaltının fiyatı 250 TL yazıyor ama bunun kişi başı fiyat olduğunu belirtme gereği duymamışlar. Yediğimiz şeyler 500'ü geçtim 250 TL bile etmiyordu. Servisi yavaş, çalışanı ilgisizdi. Çok seveceğimizi düşünerek gitmiştik ama maalesef öyle olmadı.
Turkan Kandemir
03.08.2023
LİMONATTA KALAMIŞ
Oğlumun doğum gününü burada kutladık. Herşey dört dörtlüktü. Gelen misafirlerimiz hem ortamı hem yiyecekleri hem hizmeti çok beğendiler. Bundan sonra kahvaltıya da gideceğiz oraya. Tüm emeği geçenlerin ellerine sağlık. Çok teşekkür ediyorum. Oğlumun doğum günü sayenizde çok güzel oldu.
Ceren Karadağ
LİMONATTA KALAMIŞ
Servis biraz geç gelse de kahvaltıyı begendim,ekmeklerini de kendileri yapıyormuş serpme kahvaltı 170-185 arası.
Sibel Özkan
LİMONATTA KALAMIŞ
Biz cok begendik inanilmaz guzel karsilandik ve esimle ikimiz tek kisilik kahvalti aldik sahibi onerdi onuda tek fiyat odedik tika basa da doyduk herkeze tavsiye ederim ellerinize saglik limonatta kalamış
havixa
LİMONATTA KALAMIŞ
Bir pazar kahvaltısı için tercih ettik. Çok sakindi, bayramın 2. Günü olmasından dolayı olabilir. Tek kişilik serpme kahvaltı 250₺ ve çeşitliydi (lezzet ortalama). Biz 2 kişi tek serpme söyleyip yanına muhlama (85₺) istedik. O sebeple de 60₺ ek servis ücreti ödedik. Muhlama lezzetliydi. İşletme sahibi olduğunu düşündüğümüz hanımefendi güleryüzlü ve misafirperverdi. Ayrıca garson genç arkadaşa da hizmeti için teşekkürler. Çaylarımız biter bitmez yeniliyordu.