Spam Yusufpaşa, 926. Sk. No:6 D:1, 63000 Eyyübiye/Şanlıurfa

Mustafa Pınarbaşı
18.10.2023
Spam
Gayet çok memnun kaldık hizmetleri süper di işletmeci Ömer beye çok teşekkür ederiz
Hüseyin Kafadengi
31.08.2023
Spam
Uzun ve yorucu bir yolculuğun ardından sabah balikligolu ziyaret etmek ve geceyi Urfa'da konaklamak için aradığım otellerden birisi önerdi ve beni aradı 500 lira oda fiyatı belirtti paylaştığı konuma çok zor ulaştık Urfa'nın merkezinde bulunan otele dar sokaklardan geçerek geldik otopark ücreti ve araba yıkama hizmeti için 150 lira ödeme yaptım gösterdiği odaları beğenmedim üst kattaki odalarında fiyatını 600 lira dedi mecburiyetten konaklamak zorunda kaldık.
harun kara
25.08.2023
Spam
Sıcak su bataryası arızalı olduğu için yoğurt kovası ve tasla banyo yapmamı isteyen işletmedir. Kahvaltıda küçük ambalajlı kalitesiz ürünler olduğu için aç acına yola düştüğüm ve otopark ücretsiz dendiği halde 50 tl ücret ödediğim kesinlikle tavsiye etmediğim yerdir.(Not: otel konumunu yanlış attıkları için urfa trafiğinde yarım saat gezmişliğimde vardır)
YASEMİN KOÇAK
21.08.2023
Spam
Otelz ile konaklama yaptık fakat 2 yetişkin 1 çocuk olarak belirtmemize rağmen çift kişilik yataklı oda da konaklama yaptık kasımda gittiğimiz halde oda da ne battaniye ne de yorgan vardı incecik pike ile yatmaya çalıştık üstelik klima da ısıtmıyordu odamız çok küçüktü
Abuzer Kaya
21.08.2023
Spam
Mekan ve atmosfer harika yemekler harika eşsiz bir mekan mutlaka görülmesi gereken yerlerden diyebilirim hizmetlerinden ötürü ömer bey’e teşekkür ederim.
Mehmet Dağtekin
Spam
Konaklama hizmetleri güler yüzlü personeli lezzetli yemekleri gerçekten harika bir işletme kuruluşu .. herkese tavsiye ederim