Makro Turizm Doğanbey, Hükümet Cad. Hükümet Han No:8 D:40, 06050 Altındağ/Ankara

• Salı09:00–19:00

Damla Su
13.10.2023
Makro Turizm
Adım Tarık Karademir Makro Turizm ile 2013 yılında elhamdülillah hacı olmak nasip oldu. Abdullah beyden ve oğlu Muhammed ' den ilgi alaka ve güler yüzlü olmaları iş tecrübelerinin çok iyi olması nedeniyle bizim en iyi şekilde hac yapabilmemizi sağladılar. Kendi ve ailem adına çok teşekkür ediyorum...
Yusuf Vecdi Bayoğlu
28.09.2023
Makro Turizm
22 Kasım 2022 tarihinde makro turizmle yapmış olduğumuz umremizde bize göstermiş oldukları ilgi ve alakadan dolayı şirket yetkilisi abimiz Abdullah abiye ve Muhammet kardeşimize teşekkür ediyoruz. Bize taahhüt edilen her şeyi vaktinde ve saatinde yerine getirdiler. Biz otelimizden ucagimizdan servisimizden memnun kaldık bir sıkıntı yaşamadık. Bir kaç kere umreye gitmiş biri olarak bu şirketten memnunuz.
Berra Ay
24.09.2023
Makro Turizm
Mukaddes yerleri ziyarette en önemli şeylerden biri gidilecek firma ve görevlileri. Bu nedenle Makro Turizm gözü kapalı güvenilecek nadir firmalardan. Gerek öncesinde gerek süreç içerisinde her konuda titiz bir takip içerisinde oldular, daha önemlisi ise her an yardıma hazırdılar. Kısacası çok memnun kaldığım bir firma oldu, şiddetle tavsiye eder ve buradan bir kez daha teşekkürlerimi iletmek isterim. Allah razı olsun.
Fahri şenyuva
17.08.2023
Makro Turizm
7 aralık umre ziyaretinde makro turizm le yaptığımız umre ZİYARETİNDEN dolayı makro turizm yetkililerine teşekkür ederiz kaldığımız otellerde yemekler cok güzeldi cay kahve 3 öğun cokta güzel yedik uçaklara su alinması yasak olduğundan ücretliydi oda 40 lira BURASI GERCEKTEN SABIR YERİYMİŞ SABIR OLMASA NE OLURDU
Helinnur Kos
15.08.2023
Makro Turizm
Herşey için çok teşekkür ederim çok güzeldi şirket sahibimiz Muhammed ve Yusuf abiden Allah razı olsun ilgi ve alakaları çok güzeldi rabbim tekrar nasip ederse aynı şirketi tercih edeceğiz inşallah artık bizim aile şirketimiz oldu başka şirketle gitmeyi düşünmüyoruz herkese tavsiye ederim.❤️
Büşra Güçlü
08.08.2023
Makro Turizm
Annem ve babam mokro şirketinde çok memnun kaldılar tam bir aile şirketi ilginiz alakanız için çok teşekkür ederiz inşallah bundan sonraki umrelerimizide sizin sirketinizle yapmayı düşünüyoruz
Ibrahim Kaplan
07.08.2023
Makro Turizm
22 yıldan beridir bu şirketle umreye gidiyorum. Diğer firmalarla da gittim. Her bütçeye uygun seçenekler mevcut olup kaliteli hizmet sunan İnanç Turizmi yönünden her zaman uzman hocalariyla ve özellikle kadın rehber hocalarıyla mükemmel olup herkese ve her keseye uygun seçenekleri mevcuttur. Herkese tavsiye ederim.
Selime Guclu
21.07.2023
Makro Turizm
Maşallah cok güzeldi bir aile idik şirket sahiplerimizden allah razı olsun ilgi ve alakaları cok güzeldi gitmek istiyenlere tavsiye ederim bizde tekrar gidersek aynı sirekti tercih edecegiz inşallah cok memnun kaldık allah razı olsun.
Leyla Kukuş
21.07.2023
Makro Turizm
İşinin ehli ve her bir umrecisiyle ayrıca ilgilenen kaliteli ve güvenilir bir Şirket. Deneyimli görevliler ve hocalarla birlikte hizmetin hakkını sonuna kadar veriyorlar.Mukaddes beldeleri istifadeli bir şekilde ziyaret etmek için Makro Tur en iyi seçeneklerden biri..
hakkı kolcu
18.07.2023
Makro Turizm
07.12.2022 tarihinde Umreye giden guruptanım. Öncelikle Mokro Turizm in Ankara'daki sahiplerinden yani Abdullah beyin oğlu Muhammet kardeşimle bizlere rehberlik edecek bir hoca arkasının sayesinde tanıştık. Buraya gelmeden önce alçak gönüllü olduğundan dolayı sanırım hiç bir şeyi abartmadan anlattı yani aşırı reklam yapmadı. Abi sen oraya gidince kendin görürsün dercesine...... MEKKE ye geldik Otel girişte hurma ve zemzem eşliğinde bir karşılama oldu, Sonrasında bizlere yemekhane geçip yemek yememizi istediler bu arada bavullarimiz otobüsten inip kalacağımız odaların yanına konmuş bile.Bu gün 8 günümüz Otel mükemmel yemekler harika, Abartısız gece 23 e kadar çay kahve sınırsız. Kabeye otobüs 5 dakika mesafede sabaha kadar otelin arkasindan otobüsler ücretsiz ring yapıyor..... Sadece eleştirmek istediğim şey uçaktı THY gitmek isterdim onuda öğrendik THY Milli sponsor olduğu için yoğunluk varmış.... Tavsiye edeceğim bir firma.