Türkçe Meze Kubbe Sütlüce, İmrahor Cd. No:30, 34445 Beyoğlu/İstanbul

F Y
23.08.2023
Türkçe Meze Kubbe
Kahvaltı için gitmistik. 11-14 arasındaydı rezervasyonumuz. Bir karışıklık oldugu icin kubbeye gec alındık ve kahvaltımızı 35 dk gec geldi fakat bunu hemen bizimle ilgilenen garsonlar beklerken cay ikram edip kubbeden gec çıkmamiz icin süreyi o sekilde ayarladilar. Cok ilgiliydiler. Biz cok memnun kaldık. Kahvaltı iki kisi icin yeterli düzeydeydi. Epey doyduk. Garsonlari buton ile cagirinca gelmeleri, kubbe icinde kisiye ozel muzik sistemini ayarlamalari, kubbe içi ısısı gayet iyiydi. Memnun kaldık. Iki kisi serpme kahvalti icin 600 tlye yakın ödeme yaptık. Bir daha gitmemiz zor fiyat biraz yüksek oldugu icin ama ozel günlerde değer ☺️
Ayşegül Beşikkaya
22.08.2023
Türkçe Meze Kubbe
Erkek arkadaşım evlilik teklifi için tercih etmiş. Baş başa olabildiğimiz şık bir akşam yemeği yedik. Klimalı ve size özel hoparlör sistemi olması çok iyi dilediğimiz şarkıyı dinleyebildik. Çalışma arkadaşlardan ise Mehmet ve Yavuz çok ilgiliydi özelliklede Fotoğraflarımız için ekstra ilgi göstermeleri bizi çok memnun etti burdanda tekrar teşekkür etmek istedim.
Ayşe Yılmaz
19.08.2023
Türkçe Meze Kubbe
Sütlüce'de bulunan otelin teras katı, normal restaurant dışında kişiye özel daha romantik balon içinde yemek organizasyonları mevcut, 2 saatlik küçük balonlarda minimum fiyat 1500 TL civarı. Romantik bir akşam yemeği,süslenmiş masa, size özel Sütlüce deniz manzarası sınırsız ay ve Mehtap, klimalı perdeleri kapanan size özel bir balon, tercihe göre alkol, ücret dahilinde fotoğraf çekimi.Evlilik teklifleri için ideal.Balonlar için önceden rezervasyon gerekiyor.
Betül Kaya
27.07.2023
Türkçe Meze Kubbe
Arkadaşımın süprizi ile gittim, akşam yemeği için tatlı olabilirdi fakat öğlen sabah veya ikindi dahi gitmenizi önermem (17-8 civarı idi fırın kubbeydi resmen) oldukça havasız klima doğru çalışmıyor yandık piştik ziyan olduk içeride... yemekler ortalama her herde yersiniz ulaşım da karaköy eminönü otobüsleri geçiyor garsonların ilgisi güzeldi. Tamamen havasızlık ve sıcaktan 3 puan kırıyorum. garson ilgisi ve arkadaşımın hatrı için 2 puan veriyorum
Yusuf Erdoğan
Türkçe Meze Kubbe
Eşime doğum günü süprizi olarak buraya getirdim çok doğru bir seçim yaptığımı geldiğimizde bir kez daha farkettim. Harika bir kahvaltıydı. Servis çok hızlı ve başarılıydı. Bizimle canı gönülden ve güler yüzle herseyimizle ilgilenen Kerem ve Yunus beye teşekkür ederim.