Köfteci Gürlüoğlu Medar, Balıkesir Manisa Yolu No:45260, 45200 Akhisar/Manisa

burcu k
23.10.2023
Köfteci Gürlüoğlu
Bu güzergahta hatta yakın güzergahlar içinde yolunuzu degistirip lezzetli yemek yiyebileceğiniz bir yer. Garsonlari ilgili,servisi güzel, çayı güzel, wcler temiz, otoparkı geniş. İkinci gelişimdi yine memnun kaldım.
Ozan Karakaya
03.10.2023
Köfteci Gürlüoğlu
Yol uzeri sık ugradigim bir yer, menüleri beğeniyorum, son yediğim et tam kıvamda değildi ama genel olarak memnun kaldık. Tahinli höşmerim güzeldi.
Koray yücel
19.09.2023
Köfteci Gürlüoğlu
⚪ Köfte lezzetli, porsiyon normal⚪ Salata ikram⚪ Hamburger köftesi gayet dolu lezzetli, içindekiler zayıf, ekmek kötü. Ekmek daha iyi olsa mükemmel bir hamburger. Patates kızartması da iyi gelmedi. Püre gibi eriyor. Kızartma havasında değil. Donmuş patates ve soğuk yağ yüzünden.⚫ Tüm bunlar genelinde fiyatı uygun, aileye uygun.
Ali Osman Solak
19.09.2023
Köfteci Gürlüoğlu
Geçtiğimiz yıllarda köftelerdeki kalite düşüklüğünden dolayı gitmediğimiz Gürlüoğlu’nu uzunca bir aradan sonra dün tekrar ailecek ziyaret ettik. 1 kg karışık Akhisar köfte ve kasap köfte ile tavuklu keşkek siparişi verdik. Köfteler pideler salatalar herşey mükemmeldi. Son ziyaretimizden bu yana gözle görülür bir kalite artışına sahne olduk. Çalışanlar çok saygılı ilgili ve sevecendi. 1 kg köfte 5 ayran 1 keşkek ve salataya 420 tl verdik. Türk kahveleri de ikram geldi. Eşsiz deneyimler için teşekkür ederiz.
Sezgin Koyun
03.09.2023
Köfteci Gürlüoğlu
Öncelikle fiyatlar çok uygun. Haziran 2023 tarihinde akhisar köfte 120 lira idi. Tatlılar 40tl idi. Çok güzel bir künefe geldi ve 40TL. Bursa da en kötü yerde 70tl ye yiyoruz. Havuz başında oturmanızı tavsiye ederim. Çalışanlar çok ilgili ve kibarlar. Bu puan aslında çalışanların.
Azer Şahin
28.07.2023
Köfteci Gürlüoğlu
Bodrumdan Bursa'ya giderken yolun sol tarafında yer alan mekanda ortam çok güzeldi bahçede yedik yemeğimizi, salata ikram, köfte söyledik Manisa kebabına benzer diye umduk ancak alakası yoktu 6 adet köfte geldi ve köfteci Yusuf köftesiyle aynı lezzetteydi ama daha çok para ödedik. Etli keşkek söylemiştim yediğim en kötü keşkekti diyebilirim lezzetsiz ve tuzsuzdu. servis ve mekan güzeldi onun hatırına 4 yıldızı hak ettiler.
KAZIM KADRİ UTANGAN
Köfteci Gürlüoğlu
Bir yol üstü mekanı olarak çok iyi. Ambiyans, hizmet, ürün kalitesi ile 5 yıldızı hak ediyor. Fiyatlar da oldukça makul. Tuvaletler tertemiz.
Yıldız GÜNEY
Köfteci Gürlüoğlu
İftar menüsünde olan Akhisar Köfte yedik. İftardan 5 dk önce çorba servisi iyiydi, yine ezandan sonra çok beklemeden hemen köfteler geldi fakat pişmemişlerdi içleri kırmızıydı. Rica edip tekrar pişmeye yolladık bu sefer pişme oranı güzeldi fakat köfteler boyut olarak çok küçüktü. Sanırım ilk başta bilerek pişmemiş servis ediliyor, çünkü biz ikinci defa yolladigimizda boyutları küçülmüştü köftelerin. Genel olarak hizmet iyi çalışanların ilgisi güzel. Lavabolar temiz.
Sinan Verep
Köfteci Gürlüoğlu
6 yıldızlık bir işletme. Genelde beğendiğim yerlere 5 yıldız veriyorum. Ancak bu işletmeye geldikten sonra bazı yerlere 5 yıldız verilmeli. İşletme çalışma prensibi, servis hızı, ürün lezzeti, çalışanların nezaketi mükemmel. İşletmeye gitmeden yorumlarda şef ismi verilince tanıdıkları yazıyor gibi düşünmüştüm. Ancak bizim masa ile ilgilenen kişinin adının Turgay olduğunu öğrenince hak verdim. İnsana samimiyeti ve hizmet erbabı olduğunu hissettiriyor. Sadece maddiyatçı değiller. Mekan çok şık ve lüks. Wc ler pırıl pırıl, dizayn çok güzel. Kelle paça yedim lezzetli. Fiyatlar yol kenarı bir yer olmasına rağmen çok ucuz. Açık ve kapalı alanları var. Otopark sıkıntısı yok. Açık alan ağaçlık çok güzeldi. Yemek sonrası çay ikramı var. Kahve ve sunumu mükemmel. Ayriyeten Turgay beyin aşure ikramı çok makbule geçti. Aşure çok güzel olmuştu.Sahiplerini tebrik ediyorum. Çok çok tavsiye ederim.
Seyma Savascioglu
11.07.2023
Köfteci Gürlüoğlu
Akhisar'a aile ziyareti için geldik. Mekan çok güzel. Çok iyi vakit geçirdik. Çocuk oyun alanı olmasını çok beğendik. Hem çocuğumuz hem biz rahat ettik ve eğlendik. Menüsü oldukça zengin. Getirdikleri menü değil bir kitaptı sanki :) Köftesi, mantısı ve salatası lezzetliydi. Oldukça büyük bir mekan. Lavabolar güzel fakat temiz değildi. Sanırım tek eksi yanı buydu. Herşey için çok teşekkür ediyoruz.