Citir Pide pizza Deliktaş Şehit Er Yılmaz Zeren Sokak No::63, 20170 Pamukkale/Denizli

• Salı24 saat açık
  • Çarşamba24 saat açık
  • Perşembe24 saat açık
  • Cuma24 saat açık
  • Cumartesi24 saat açık
  • Pazar24 saat açık
  • Pazartesi24 saat açık

Home :: Çıtır Pide Pizza | Denizli 7/24 Pide Servisi, Tüm Denizli İçerisi Sıcak Servis :: | Denizli Çıtır Pide Pizza Künefe Olarak; Zengin çeşit pide,lahmacun ve ızgara çeşitlerinden istediğinizi anında online sipariş edebilir, paket servis ile yemek siparişi verebilirsiniz.

Deliktaş Şehit Er Yılmaz Zeren Sokak No::63, 20170 Pamukkale/Denizli

• Bar
  • Rezervasyon gerekli
  • Harika kokteyller
  • Alkollü içecekler için indirimli saatler
  • Geç kahvaltı
  • Braille menüsü
  • Şömine
  • Salata barı

Emin D
23.09.2023
Citir Pide pizza
Böyle bir müesese hayatımda görmedim.yemek sepetin de yazan seyleri göndermedigi gibi yemek 2 saatte geldi siparişin parasini alip siparişleri eksik gönderdi.Eksik gönderdiği siparişleri isteyince birdaha sipariş verdiginizde hallederiz gibi cevaplarla karşılaştım bu mueseseye 1 yıldız bile fazla yedigim şeyin hamuru kayış gibi baştan savma bir iş anlayışları var.
Mustafa Dut
19.09.2023
Citir Pide pizza
Hayret ediyorum. Siparişi 1 saat önceden verdik 6 da gelsin diye. 7 de geldi. Kola istedik sadece ayran geldi. Post cihazı çalışmaz bankadan para çekersin. Telefonlarının şarjı biter. Sağdan soldan telefon eder.Tam bir rezillik. Hamurları yaymış. İnsanın ağzı kesmiyor. 20 lahmacun istersin 5 lahmacunluk iç gelir. Haydari yok. Telefonla söylemek yok. Arayıp bunları söylediğinde telafi ederiz der. İcraat yok.Kesinlikle aç kalın ama söylemeyin!!!Eksi puan olsa onu verirdim.
Kamu Ran
13.08.2023
Citir Pide pizza
5 para etmez. Hem buz gibi hemde 2 saatte geliyor yemek. İçine biraz malzeme falan koysaydınız!!!Paranızla rezil olmayın. Gidin yumurta yiyin.( 5 yıldızlı olan yorumlar sahte!!!!)
Uzman Dr. Levent Karagöz
07.08.2023
Citir Pide pizza
Hayretler içinde verilen puanlara bakıyorum. Bu kadar kötü, bu kadar hijyen yoksunu, bu kadar lezzetsiz yiyecekler. Lütfen gitmeden önce 2 defa düşünün.
Nevzat Sifa
Citir Pide pizza
Gayet memnun kaldık. Kötü yorumlara bakmayın gidip lüks restorantlardaki gibi ilgi alaka bekliyorsanız zor bulursunuz çünkü siparişlerle çok meşguller. Istediğiniz lezzet ise gayet güzel tavsiye ederim. 1.5 kuşbaşı kaşarlı 1 vejetaryen pide ve 2 ayran için toplam 43 lira ödedik. Daha ucuz olursa malzemeler kötüleşir dolayısıyla fiyatı da makul bence. Afiyet olsun
Emine Masal
Citir Pide pizza
Bazı gereksiz yorumları okudum hiçte öyle yazılan gibi değil kampanyadan yararlandık pizza siparişi verdik 4 tane pizza olmasına rağmen arttı bile doyurucu pizzalari daha 1 saat önce söyledik 1 yaşındaki kızım da çok sevdi hamuru tam istediğimiz gibi geldi hem sıcakti geldiğinde
Burak Hasanca
Citir Pide pizza
Yemeksepetinden sipariş vermeyeyim komisyon kesmesinler diye telefonla sipariş verdim 25 TL fazla ücret aldılar. Telefonda bir yanlışlık var dediğim de oradan sipariş verseydiniz ozaman dediler. Gerçekten böyle esnaflık olmaz.
Can aldemir
Citir Pide pizza
Belki dünyada pide yenecek en son yerdir bir sipariş verdik 2 saatte geldi üstüne üstlük fiyatını sorduk tek kıymalı kaşarli 45 TL dedi hadi olabilir dedik pide buz gibi az pişmiş ondan sonra 1 litre kolaya 25 TL yazmış kolanın kendini 13 lira 12 lira koymak ta akıl işi değil her neysw pidecinin bize uzaklığı 2 km çokta uzak değil bence asla pide yemeyin daha uyguna daha iyi pide yenecek çok yer var
Mehmet Aras
Citir Pide pizza
Orda yedgime bin pişman oldum tad tuz lezzet hiç bişey yok hem kötü yapıp hem de diğer yerlere göre fazla para istiyolar kesinlikle tavsiye etmem
Elif
07.07.2023
Citir Pide pizza
Dört tane pide aldık. Malzemeden fazlasıyla çalmışlar, resmen hamur yedik ya. Ayıp gerçekten! Hele kaşarlı mantarlı pide bildiğin hamurdu. Arada bir kaşar geliyor ağza. Hiç memnun kalmadık ve bir daha tercih edebileceğimizi zannetmiyorum. Siz de puana aldanıp gitmeyin. Kim veriyor 4.8 puan gerçekten inanılmaz. Cevapta işetme sahibi ne zırvalamış anlamadım. Biz araba ile geldik ve paket alıp gittik. Ayrıca kuşbaşı kaşar, kuşbaşılı, kıymalı yumurtalı ve kaşarlı mantarlı aldık. Olumsuz yorumlar da hep karalama. Aynen aynen. Kullanılan üsluptan anlaşılıyor ne olduğunuz. Vejeteryan olduğumu da bir yerlerinizden uydurmuşsunuz belli.