Baruthane Pilavcısı Feriköy, Baruthane Cd. 51/B, 34377 Şişli/İstanbul

Burcu Ekiz
14.10.2023
Baruthane Pilavcısı
lezzeti fena değil fakat servis personellerinden ali bey o gün kötü bir gün mü geçiriyordu yoksa tehdit altında mı çalışıyordu bilinmez ama tavrı insanın iştahını kapatacak cinstendi.
Hshehehuudd Ehhdhduud
07.09.2023
Baruthane Pilavcısı
Ben pilavlı olmuş yerler arasında 1Numara nedenj porsiyonları super normal 1,5 porsıyon pilav burada baruthane pilavlı mekanında 1 porsiyon tek bununla sınırlı değil tek çeşitlerinde bol kepçe diyebilmek doğrusu olur .gidip yemekte fayda var yolunuz ŞİŞLİ KURTULUŞ CAD UZERINDE KIME SORSANIZ BILIYOR AFIYET OLSUN
Kayra ORAK
31.08.2023
Baruthane Pilavcısı
geldim bir masaya oturdum 10 dk boyunca el kol yapmama hatta göz teması kurmama rağmen kimse gelmedi. kendim de bu sektörde çalışmış biri olduğumdan garsonların arkada lak lak etmesine sinirlendim açıkcası. bir daha da gelmem.
“chcg” chcg chcg
23.08.2023
Baruthane Pilavcısı
Yemeksepetinden sipariş verdim ve yemek gelmedi. Online ödeme yapmıştım. Kuryenin siparişi kapıya bıraktığını iddia ettiler ve ne yemek geldi ne paramı geri verdiler. Yazık gerçekten yapamıyorsanız yapmayın bu işi!!!
Selin 00
22.08.2023
Baruthane Pilavcısı
Yanlis secimi yaptigimizdan dolayimi bilmiyorum ama bize göre fazla bir özelligi yoktu, yani abartildigi kadar degildi. Pilavimda sadece 3-4 nohut vardi, biraz tuzsuzdu. Ikramlar iyidi.
Hakan Uluc
18.08.2023
Baruthane Pilavcısı
Daha öncedende geldim 2-3 kere ama bukadar kötü bir an görmedim pilav kıyırdı baruthane kebap çok kuru önceden vale vardı şimdi tam yarım saat yer aradım dar sokaklar park yeri yok ( artık gelmemek için 2. sebep ) garsonlar önceleri güler yüzlüydü şimdi sirke satıyorlar belki bir müşteri kaybını önemsemezler ama bir müşteriyim en az 15-20 kişiyi getirmişimdir kayıp böyle başlar.
EkoL TV
03.08.2023
Baruthane Pilavcısı
Pilav ile baruthane kenap yedim gayet güzel idi, azcık pahalı ama ekonomi malum, arada bir uğranabilir
volkan cenker
02.08.2023
Baruthane Pilavcısı
En son 1 yıl önce gitmiştim.27.07.22 tarihinde bir kez daha gittim. Menü önüme gelince gözlerime inanamadım. Tavuklu pilav 52 TL. Bir porsiyon kavurma 150TL. El insaf be kardeşim. Günün sonunda yediğimiz pilav. Reklam ve takipçi artınca tabi fiyatlarda artmış.Lezzet olarak bir artısı yok sadece daha hijyenik olduğu için tercih etmiştim malum tavuk pilav yiyebileceğiniz yerler belli.Arap müşterileri olduğu için fiyatı abartmış sanırım ama sonuçta biz de bu ülkenin insanıyız…Bugün ne yiyeceğiz derken kazık yedik…
Buse Atay
Baruthane Pilavcısı
Aynı lezzeti herhangi bir esnaf lokantasında da kolaylıkla çok daha az bir fiyata bulabilirsiniz . 1 porsiyon pilav üstü ciger +1,5 porsiyon pilav + kurufasulye + ayran +Cola ya 250 TL hesap geldi .Sosyal medyada sacma sapan hareketleriyle ünlenen bir yer . Servis ve garsonlar çok kötü. Bir daha önünden bile geçmeyi düşünmüyoruz.
Bunu Da Konuşalım
Baruthane Pilavcısı
Resmen pişmemiş risotto kıvamında ortası kıtır pilav yedik. Söylediğimizde de gayet normal bir şekilde evet rtken açmışlar dediler. Ne bir kusura bakmayın ne de başka bir şey söylediler. Verdiğimiz paraya yazık olmasın diye yedik bir şekilde. Bir pilav üstü tavuk 120 tl olmuş.2 pilav üstü tavuk 2 ayran için 300 tl ödedik. . Eski özen ve tat yok hiç memnun ayrılmadık. Bir daha da gitmeyi düşünmüyoruz. Baruthaneden çıkıp Unkapanı pilavcısına gittik orası gayet iyiydi yediğimiz çiğ pilavdan sonra :) orada da 2 pilav üstü tavuk (biri az) 2 ayran için 135 tl ödedik. Lezzet güzeldi şimdi 2 yer arasındaki fiyat adaleti nerede?