Ayder Şimal Pide Şht. Binbaşı Ömer Aktuğ Cd., 53780 Yukarışimşirli/Çamlıhemşin/Rize

Şht. Binbaşı Ömer Aktuğ Cd., 53780 Yukarışimşirli/Çamlıhemşin/Rize

Adem Baysal
13.10.2023
Ayder Şimal Pide
Yemekler lezzetsiz hizmet kötü personelin suratı asık mekan olarak güzel ama yiyecek ve hizmet kalitesi bayağı kötü.
A. Bey
28.09.2023
Ayder Şimal Pide
Öncelikle personellerin güleryüzlü olması gerekli; sürekli asık suratla karamsar bir hava içindeler. Sonra kavurmayı nereden alıyorlarsa bir daha düşünmeliler, çünkü pidenin içinde 9-10 parça pişmemiş kavurma tanesi vardı. Sürekli çıkarmak zorunda kaldım! Fiyatları orta seviyeli olsa da tavsiye etmediğim bir yer daha çok gelişmesi gerekiyor.
Erhan Tol
27.09.2023
Ayder Şimal Pide
Sabahın ilk müşterisi biz olduğumuzdan kahvaltımızı keyif alarak yaptık... serpme kahvaltıda muhlama dışında herşey standarttı. Fiyat makul, mekan temiz.. tercih edebilirsiniz...
Emre Arslan
10.09.2023
Ayder Şimal Pide
Yaylada bu fiyatlar çok iyi. Ekmeğine bayıldım. Garsonlar çok iyi, ilgili. Gözlüklü garson kızı çok sevdim :) Tuvaleti gerçekten güzel kokmuyor ama el yıkama yerindeki peçeteler kalitesiz. Beğendim. ❤️
Muhammed Gülaçtı
28.08.2023
Ayder Şimal Pide
Berbat biryer müşteriye ilgi sıfır, Arap değilseniz siparişiniz yarım saatte gelmiyor, mekan sahibi bir aile ve çok düzensizler 2 kişi kapının önünde oturuyor müşterilerin dibinde, çocukları oradan Oraya geziyor, fırında bir usta var müşterilerle Nasıl konuşacağını bilmiyor, yemek lezzetine gelince kötü fiyat normal fakat porsiyonlar çok küçük normal pidenin yarısı kadar, böyle mekanların iş yapabilmesini cebinde dolarla gezen Ayderi işgal etmiş Arap'lara bağlıyorum, kısacası Arap değilseniz gitmeyin yüzünüze bakacaklarını sanmıyorum.
Göksel Gümüş
15.08.2023
Ayder Şimal Pide
Araplardan geçindikleri için Türkleri iplemiyorlar. Araplardan önüne ne koyarsan yiyor. Tatil için rize seçimi çok yanlış
Seyfettin Temir
Ayder Şimal Pide
Güzel bir mekan işletme sıfır 3 kişilik serpme kahvaltı rica ettik minik yanaklara koymuşlar kahvaltı bekledik 25 dakika kahvaltı geldi kahvaltıyı yedik bitirdik çay gelmedi çayın diyarında çaysız kaldık kuru kuru kahvaltı yedik çalışanlar aile galiba çok bilinçsizler.
HASAN SARI
Ayder Şimal Pide
7 kışı kahvaltı ettik. İlave muhlama yaptırdık. 1000 TL hesap geldi. Tabii şok olduk. Kahvaltı normal serpme kahvaltı. Yanı normal sıradan. Yanı bir miktar kazık olurda bu kadarı aklıma gelmedi hiç. Peki bizde hata varmı elbet var. Ne menüye baktık nede fiyat sorduk.
Ömer KÜÇÜK
Ayder Şimal Pide
Pide yemeye gitmiştik ama, bu sezon pide yapamıyorlarmış. Sac kavurma ve alabalık denedik. Sac kavurma güzeldi ancak alabalık iddialı değildi. İçeride laz böreklerinin üzerinde karıncalar olduğunu görünce tatlı yemekten vazgeçtik :( Fiyatları Ayder e göre uygun.
Son of Ottoman
Ayder Şimal Pide
Öncelikle mekan temiz ve hijyen çok iyi. Pide çeşitlerinden kuşbaşı kaşarlı çok çok güzel. Kavurmalı kaşarlı da güzel. Lahmacun bir Antep lahmacunu değil ama çok iyi. Tavsiyem kuşbaşı kaşarlı. 7 yaşındaki oğlum kiremitte köftenin dibini sıyırdı. Salata ve çay ikramları var. Fiyatlara gelince, çeşidine göre pideler 20-24 arası değişiyor. Fiyat olarak AYDER yaylasının en makul fiyatı. Kesinlikle tavsiye ederim. Müşteriye ilgileri çok iyi. Ayder de tüm yeme içme mekanlarında fiyat ve lezzet analizim sonucu burayı herkese öneririm. Kesinnlikle son kuruşuna kadar helal olsun dersiniz.