Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası Kopçullu, Mihrap Sk. No:8/1, 38400 Develi/Kayseri

kübra ağca
11.10.2023
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
İstanbuldan geldik,Serpme kahvaltıya gittik 5 kişilik serpme istedik,getirdikleri kahvaltı normalde 2 kişilik ölçü ve porsiyonlardaydı,komik ve korkunç,ciddi bir ücret de aldılar.o paraya boğazda daha güzel kahvaltı edilir.5 kişiye 3 dilim beyaz peynir,margarine benzeyen krem peynir,süt kesiği gibi bir peynir koymuşlar,bu porsiyonlar 2 kişiye verilen porsiyonlar.patates kızartması ekstra istediğimiz halde getirilin porsiyon çok komikti.Şehir dışından ya da Almanya’da. Gelip develi de kahvaltı yapmak isteyenler koşarak uzaklaşsın.Hiç serpme kahvaltı görmesek kandıracaklar.
Abdullah BAYKARA
30.09.2023
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Manzara güzel . Otopark iyi değil . FİYATLAR DEVELİ MERKEZE GÖRE ÇOK YÜKSEK.Siparişinizin yanına salata vermiyorlar. Ekstra salata ister misiniz diye soruyorlar. Bu kadar fiyatın yanına bir zahmet salata verin. Akdeniz ve doğu da masada mezelerden yer kalmıyor. Biz kayseride kendi memleketimizde salatayı parayla alıyoruz.
Kadir Tuncer
26.09.2023
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Çok iyi hizmet hoş ortam verdiğin para değiyor yediğin yemek fakat herşey soğanlı onu önceden bildirmek gerek
M. A
12.08.2023
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Akşam yemeği için Kayseri’den Develi’ye merak ettiğimiz bu mekanı görmek için gittik.Lezzet konusunda gerçekten başarılılar.Lakin hizmet konusunda kocaman bir sıfır.Kapıdan girerken bir karşılama yok ve yemekten sonra bi afiyet olsun diyip uğurlayan kimse yok.Masada bir isteğimiz olup garson çağırmak Tam bir fiyasko. Dakikalarca garsonlara bakıyorız el kaldırıyoruz bizi görmeleri için.Hesabı masaya istedim ama getiren olmadığı için kalkıp yanlarına gidip ben ödedim.İlave ekmek istedik 15 dk sonra geldi.Gelen ekmek bayattı.Tekrar uzun uğraşlar verip taze sıcak bir ekmek istedik o ara yemek bitmişti zaten.Eleman da yeterli ama sanırım masalara yeteri kadar önem vermediklerinden bir istek arzu sormuyorlar.Kayseri’den kalkıp oraya kadar geldik kolay bulunabilen bir mekan da değil.Kayseri’de bir çok restaurant olmasına rağmen kalkıp oraya geliyorsak sizlerde hizmet anlamında daha iyi olabilirsiniz.Onun haricinde herşey güzeldi.
GKZ GKZ
26.07.2023
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Erciyes Kayak Merkezi ziyaretimiz sonrası Develili bir arkadaşımızın tavsiyesi ile gittiğimiz muhteşem bir mekan. Erciyes Dağı manzarası ile yediğimiz Develi Cıvıklısı çok lezzetliydi. Mezeler ve ikramlar taze ve doyurucuydu. Kibar ve güler yüzlü personeli bize kendimizi çok değerli hissettirdi, teşekkür ediyoruz. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
Ersoy Inderesi
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Çok güzel bir mekan, yemekleride iyi.Kahvaltısıda güzel bol ceşitli.Fiyatlar biraz pahalı.
Okan Can Turan
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Lokasyon ve yer olarak gayet güzel ama lokanta hizmeti zayıf düzenli değil verdiğimiz siparişler çok geç ve soğuk geldi istediğimiz ayranlar yayık ayranı olduğu halde hem köpüksüz hem bardak tam dolu değildi ve yemek geldikten çok sonra geldi yani hizmet ve yemekler den umduğumu bulamadım.
Yakup Bayram
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Gaziantep'den geldik atmosfer güzel develi ayaklarınız altında fakat restaurant ve cafe kısmın da dereli gibi ayaklar altındaydı. Yemek cıvıklı tercih edilmişti güzeldi haricinde mantı porsiyonları çok küçük, tabak baya büyük olsada. Etsiz sanırım içerisinde o lezzeti alamadık. Mantı o yöreye yakışan ama buraya yakışmayan bir yemek olmuş. Çay türk çayı servis ediliyor soğuk gelmişti. Yanında ekstra olarak soğan ve patlıcan söylemiştik. Yanında salata ekstra veriliyor meze veriliyor bunun içinde salata yok.Turşular taze değildi. F/P değil maalesef ilçe içerisine göre fiyatlar pahalı hatta gaziantep de böyle fiyat yok :) Manzara daha lezzetliydi kısaca. Otopark çok küçük dışarıya park edilebilir. Cafe bölümüne geçmiştik sonrasında birilerinin bakmasını baya bekledik çünkü servise bakıcak arkadaşlar yoktu. Biz onları bekledik. Sütlaç ve Americano servisi güzeldi beğendik.
Rabia Dilek
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Kesinlikle çok hoş ailecek gelinebilcek bir yer develiye ugradiysaniz burada mola verip bir yemek yemelisiniz hizmet olarak cok kaliteli manzara dinlendirici
Murat Sahinarslan
13.07.2023
Cıvıklı Evi / Anadolu Sofrası
Servis nazik ve kibar bir şekilde profesyonel çalışıyor. Restaurant kısmı da Cafe kısmı da çok temiz ve güzel hazırlanmış, servis her iki katta mükemmel.Yemeklerin lezzeti de çok güzel. Çocuk oyun alanı da anne babaya dinlenme fırsat vermesi de çok güzel.