LogNikfer Bungalows Nikfer Mah. Denizli Kayak Merkezi yolu, D:422 / 1, 20000 Tavas/Denizli

Nikfer Mah. Denizli Kayak Merkezi yolu, D:422 / 1, 20000 Tavas/Denizli

• Online tahmini ücret
  • Gerçek mekanda hizmet
  • Randevu gerekli

nalan bilgin demir
10.10.2023
LogNikfer Bungalows
Sömestr tatilinde kaldık, çalışanlar çok güler yüzlü ve ilgiliydi, odalar ve tesis tertemiz, ısınma için buldukları çözüm çok başarılı. Kayak okulundaki personel de oldukça ilgiliydi. Özetle biz ailecek çok memnun kaldık.
CmrBrk
25.09.2023
LogNikfer Bungalows
Sömestr tatilinde ailecek çok güzel 2 gece geçirdik. İşletme sahibi Sami bey'e , işletme müdürü Cem bey'e ve işletmenin güler yüzlü tüm çalışanlarına teşekkür ederim. Bir dahaki tatilde görüşmek üzere...
Murat Kayabas
15.09.2023
LogNikfer Bungalows
İlk defa geldiğimiz bir yer.Eşimin doğum günü için tercih etmiştim.Ben bu kadar memnun kalacağımızı düşünmemiştim.Hijyen ,personel güler yüzlü ( özellikle ilgisinden dolayı Aybüke hanıma çok teşekkür ediyoruz), yemek muhteşem ötesi, bungalowlarda harika ..Herşey çok başarılı... Kesinlikle tavsiye ediyorum...
Gamze ÖZEL
30.08.2023
LogNikfer Bungalows
Yemekler çok başarılı, tesisteki herkes çok ilgili, güleryüzlü, odalar temiz, çok keyifli vakit geçirdik emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
Renan Usluer
27.08.2023
LogNikfer Bungalows
Kesinlikle çok başarılı. İzmir'den 3,5 saat yolculukla gittik ve Bungalow Tip 2 de 2 kişi Cumartesi-Pazar 2 gece kaldık. Temas ettiğiniz herkes çok ilgili ve güler yüzlü. Bir konuda bir şey sorarsanız sorulan sorunun yanıtını bilmeyen ilgilenip dönüş yapacağım diyor ve mutlaka dönüş oluyor. Kayaktan gün sonunda buz gibi geldiğinizde sobanız yanıyor. Sobayı yakmak için odanıza giriş yapacaklarını önceden bilgilendiriyorlar ve izin alıyorlar. Füzyon mutfakları var. Farklı şeyler seviyorsanız tavsiye ederim. Klasik yemekleri sevenlere uymayabilir. Sezon bitmeden tekrar gitmeyi düşünüyoruz. Eşimin doğum günüydü pasta ikramları oldu. Teşekkürler.
buket yıldırım
28.07.2023
LogNikfer Bungalows
İlk açıldığınız günden beri birçok defa konakladığımız tesisiniz de , bir kez daha bizi son derece güzel ağırladığınız. Dört aile birlikte , çocuklarımızla çok keyifli bir tatil geçirdik. Konforlu bungolovlarınız, eşsiz yemekleriniz keyfimize keyif kattı. İlgili tüm personelinize ve ev sahipliğinden çok memnun kaldığımız sevgili Cem Keysan’ a ayrıca çok teşekkür ederiz.
Sinem Uzunsimsek
LogNikfer Bungalows
Çok güzel bir tatil geçirdik. 4 aile olarak geldik. Evleri, lezzetli yemek seçenekleri, güler yüzlü personeliyle herşey çok başarılı.. Özellikle bizim gibi açık büfe yemek ve kalabalık otel restaurantı sevmeyenlerin çok memnun kalacağı kesin. Çocuklarımız açısından çok rahat ve güvenli bir tatil oldu. İşletme müdürü Cem Bey'in verdiği yardımları ve ilgisi için ayrıca teşekkürler..
Doğukan Mustafa Tuna
LogNikfer Bungalows
Hizmet olarak eşimle çok memnun kaldık, özellikle akşam yemeği menü şeklinde olması ve çalışanların ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ediyoruz, kesinlikle öneririz. İyi tatiller!
Şükrü Uğurcan
LogNikfer Bungalows
ilgi alaka mukemmel yemekler her sey cok guzel ıyıkı burada kalmışız cok memnun kaldık denızlı kayak merkezıne yakın bole guzel bır konaklama yerı gercekten lazımdı kayak merkezınede yakın her şey cok guzeldı 5 yıldız verıyorum
Arinc Adivar
LogNikfer Bungalows
Çok başarılı. Mükemmel bir tatil geçridik. işletme sahibi, çalışanlar çok pozitif ve güler yüzlü. Odalar çok temiz. Fakat extra övgülerimi şef'e göndermek isterim ki yediğimiz her şey inanılmaz lezzetliydi. 4 Aile yılbaşı geçirdik 2 gece konakladık. Yediğimiz her şeyin tadı damağımızda kaldı.