Kutu Plus Altınkum, Akdeniz Blv. No:164/d, 07070 Konyaaltı/Antalya

Yhn Sln
22.10.2023
Kutu Plus
Mekan için söylenecek tek bir söz var “MÜKEMMEL” bir işletmeci olarak şunu diyebilirim ki müthiş bir ekip çalışması söz konusu. inatla eşimle tam 5 gün arka arkaya geldim bir kusur bulup doğru yorum yapayım diye ama her seferinde beni daha çok şaşırttılar. Çalışan tüm personel arkadaşlar kibar saygılı güler yüzlü ve esprili daha girerken enerjinizi yükseltiyorlar. Sabah kahvaltıları öğlen yemekleri ve akşam yemekleri inanılmazdı. İçecekleri süperdi. Herşeyden önemlisi fiyatları verdikleri hizmet ve lezzete göre gayet iyi ve makul. Tek sorun gerçektende otopark ve çocuklar için oyun alanı onun haricinde herşey mükemmel. Sevdiklerinizle güzel saatler geçirebileceğiniz çok huzurlu bir yer kesinlikle tavsiye ederim..
Locke 57
20.10.2023
Kutu Plus
Biz cheesburger, helim salata ve peynir soslu makarna sipariş verdik. malesef fazla memnun kalmadık. Helim peyniri salata içersinde soğuk geldi, ızgara helim olmasına rağmen. Içindeki dilim ekmekler bayatdı bize göre. Cheesburger eti 80 gram olması gerekiyordu, ama görünüş olarak gerçekten azdı ve hamburgerin içinin yarısı boştu. Makarna bence azdı o fiyata göre, sosu kuruydu daha fazla soslu olabilirdi.
Alper Hıdıroglu
05.10.2023
Kutu Plus
Menü çok geniş Cafe restorant bar pastahenede aradığınız herşey var fiyatlar biraz tuzlu. Yabancı para ile ödeme yapıldığında döviz kurunu %10 altında alıyorlar.
Zafar Narmetov
02.09.2023
Kutu Plus
Antalyaya geldim, arkadışım güzel bir yer var diye buraya götürdü. Oturduk yedik içtik hesabı istedik 422tl oldu. 500tl verdim garson paraüstü getirmedi, birde biz kalkarken diğer garson bize bakarak arkadaşına kalkıyorlar diyo. Böyle bir yerde aç garsonlar çalışmamalı, zaten ben o parayı almazdım, almak isteseydim kendim de isterdim ama bu yaptıkları ayıp oldu. Yabancıya benzer esmer bir kız garson
cansu mutlu ayhan
29.08.2023
Kutu Plus
8 günlük Antalya tatilimizin 2 akşam yemeği için tercih ettik. Her 2 seferde de çok memnun ayrıldık. Gerek personelin profesyonelliği, gerek yiyecek porsiyonu ve lezzeti, bu ziyaretimizde bizim deneyimledigimiz kadarıyla rakipsiz 1 numara idi.Yiyecek olarak lokum et, beef bourguignon, çıtır Şevketibostan, kavurmalı stromboli ve çıtır kabak mücver denedik. Çıtır Şevketibostanın porsiyonu keşke o kadar büyük olmasaydı, kızartma olduğundan ağır geldi, bitiremedik, tek şikayetçiğim bu olabilir.İçeceklerden sangria, kokteyllerinden butterfly effect, dry violet, negroni bitter, capper beet denedik.Herşeyini çok sevdik
a. bal
22.08.2023
Kutu Plus
Alınan siparişler düzensiz zamanlarda ve eksik geliyor. Anladığım kadarı ile 3 basamaklı garson hizmeti var(Mesela 2 tane turuncu gömlek giyen onun arkasında 4 tane kadar siyahlı garson en altta da mavili olanlar vardı dusunun turuncu olanlar bırbırı İle o kadar mesguller kı 2 kere konuştuk değişen bir durum yok. Bırde ortada hooosgeldınız" dedıkten sonra rapunzel saclarını once elıyle saga Sonra sola savurup bos masaları bıle fark edemeyen boshanımı anlamıs değilim ama ısletme sahibi okuyor ıse onca ıs gucu onca zaman ısrafı) maalesef 30 dk da asamadik sipariş teyidini. Mesela portakal suyu yada demlik çaydanlığı 2 kez sipariş ettik Keşke mekanın güzelliği hizmet kalitesi ile bır olabilseydı"
Burcu S
Kutu Plus
İlk kez yemek için gittik, yemek güzeldi 2 gün sonra kahvaltıya gittik.Kahvaltı bı o kadar kötüydü. Her şey ama her şey buz gibi geldi. 3 kişilik söyledik her şey 2 kişilik geldi. Düzeltmek için götürdüler yine bi çok şey 2 kişilik geldi. Garsonlar dalgındı ve hafta içi gitmemize rağmen. Eşim tost söyledi çok kuru ve soğuktu. 800 TL'yi resmen çöp ettik
Osman Aladağ
Kutu Plus
Somon harikaydı. Yanında avakado çoktu. Akdeniz salatasının daha iyilerini denemiştim. Daha taze çay beklerdim. Personel ilgisi güzel. Vale hizmetinin ücretsiz olması sevindirici. Hem açık hem kapalı alan seçeneği iyi. Konumu harika. Tekrar ziyaret edebilirim. Keyif aldım.
Müjdat Budak
Kutu Plus
Kutu Plus'a kahvalti icin oturduk. 2 kişilik serpme ki minimum seçenek serpmede. Fiyat makul sayılır. Icerik cok zengin ama kalite yerlerde, birşeylerden cok olması lezzeti artırmıyor.. sıcak ürünler önceden hazırlanmış ve keyif vermedi. Kahvaltının en önemli öğesi Çay ama 1 bardak sıcak cay içemedik, reşo üstüne bakır çağdaşlıkla da sağlanamıyor bu. Bahçedeki suni cimleri kadar suni bir sunum..diğer menü içeriğini bilmiyorum ama kahvaltıyı kesinlikle tavsiye etmem.. foto kahvalti sonundan