Gaziantep Gezi Mevsimi Yeditepe, 85087. Sk. 9/c, 27470 Şahinbey/Gaziantep

Emre TOPUZ
19.10.2023
Gaziantep Gezi Mevsimi
Yıllarca gerek otostopla gerekse otobüs/uçak/tren ile Türkiye'de bir çok şehre (48 adet) seyahat ettim. Turlara karşı hep bir ön yargım vardı. Günübirlik Batum gezisi için arkadaşların da teşviki ile bu turu seçtik. 3 Aralık 17.30'da Gaziantep'den hareket ettik. Sarp Sınır Kapısı'ndan geçtiğimizde saat 11.00'i bulmuştu. Sınır kapısına varmadan Artvin'de anlaşmalı otellerinden birinde ekstra olarak isteğe bağlı açık büfe kahvaltı seçeneği sundular. Kahvaltının açık büfe ile alakası yoktu, daha çok kahvaltı tabağı mantığıyla az çeşit ürün vardı. Kahvaltı yapmayı tercih etmedik. Ücret ödemesini (₺75) daha sonra iade aldık. Orada kahvaltı yapmayanlar sonrasında da o fırsatı bulamadılar. Çünkü uzun kuyruklar sonunda giriş yaptığımız Batum'da hiç durmadan alelacele cami, kilise, birkaç anıt boyunca yürüdük. Ve en son ufak bir avm noktasına araçla geldik. (Batum içerisinde ayarlanan araçlarda uzun süreler bekletildik. Bu araçlar için ₺150 toplandı. Halbuki normal tarife ücretleri 2 lari (kur ₺6.85).) (Ayrıca sınır kapısında daha uygun olan kur, tur firmasının yönlendirdiği biraz daha ilerideki benzin istasyonu içerisinde bulunan döviz bürosu kuruna göre çok daha uygundu. Yüksek makastan ötürü mağdur olduk.) Geleneksel birkaç yemek ve şarap tadımı yapmak isterdim ancak uzun süren açlık sonrası geldiğimiz ufak avm'deki Burger King'de burger yiyebildik. Toplamda 4-4,5 saat boyunca Batum'da kaldık. Sonra tekrar uzun kuyruklar bekleyerek ülkemize giriş yapıp yola çıktık.Sonuç olarak ilk defa bir seyahatimden memnun kalmadım. Gezi süreleri, serbest zaman vs. aşırı kısa. Avantaja çevirebildiğimiz tek kısım Duty Free noktasıydı. Eğer telefonunuzu kimliğe kaydettirme gibi derdiniz yoksa günübirlik seyahati seçmemenizi öneririm. Yoksa 4-4,5 saatlik hızlandırılmış Batum gezisi için 30 saat yol gidip geliyorsunuz.Aslında Batum'un gezilecek birçok yanı var fakat bu turla 1 adet cami, 2 adet kilise, 2 adet anıt ve avm gezer dönersiniz.
murat duyuran
26.09.2023
Gaziantep Gezi Mevsimi
Çok keyf alabileceğiniz ve güvenebileceğiniz acentanin tek adresi diyebilirim ... Bundan sora ki turlar da ve aile kapsamında önereceğim tek adres...
celal purtaş
05.08.2023
Gaziantep Gezi Mevsimi
Gideceklere tavsiyem 1.sarp otel de sözde açık büfe de kahvaltı yapmayın (75 ) lira istiyorlar hiç gerek yok hiç birsey yok.2.transfer ücreti istiyorlar (200 lira)2 lari ye Dolmuşlar götürüyorlar.siz dolmuşla gidin dolmuşla dönün gezilecek yerler belli zaten. Olmazsa netten bakın.3. İse onların ayarladığı otobüsler var Batum’a gitmek için 200 lira verdiğiniz petrol istasyonun da dövizci var oraya bozdurmayın çok kesinti oluyor anlaşmalı muhtemelen.yani size tavsiyem kendi aracınızla gidin biz tel kaydı için gittik bilmediğimiz için itelediler
Eda Nur Bay
Gaziantep Gezi Mevsimi
Kaliteli konforlu ve eğlenebileceğiniz turun tek adresi diyebilirim anlayışlı kibar çalışanları. Güzel bir gezi için tercihlerin yeri ☺️