Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi Soğukpınar, Bursa Uludağ Yolu, 16370 Osmangazi/Bursa

Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi

Uludağ Polis Eğitim ve Kongre Merkezi (PEKOM) | Uludağ Polis Eğitim ve Kongre Merkezi (PEKOM)

Soğukpınar, Bursa Uludağ Yolu, 16370 Osmangazi/Bursa

• Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri

griindylow
29.09.2023
Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi
ilk defa geldim 2 gün için gelmiştim bu kadar iyi hizmet verildiğini bilseydim 1 hafta gelirdim kışın ilk durağım uludağ pekom kamil abi harikasın
sezer askırbaç
05.09.2023
Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi
Çevreye göre gayet uygun fiyatUygun fiyata kayak eğitimi mevcutBütün gerekli malzemeleri kiralama şansınız varGüzel yemek iyi hizmet
Emin kumaş
29.08.2023
Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi
günü birlik gittim kayak takimi kiraladim 2022 yili kayak takimi kayak botu ve baton kisi basi 1 günlük 50 tl gayet uygun fiyatı. Ayrıca kayak montu ve pantolon da kiralayabilirsiniz. Kayak malzemeleri kullandigim kadarıyla kaliteli ayrıca 2 saatliği 100 tl den kayak derside veriliyormuş. Not: bu fiyatlar teskilat mensuplari içindir.
seçil aydın
06.08.2023
Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi
Uludağ yaz festivalinden dolayı 2 gündür Uludağ polisevindeyiz, girişte güler yüzle bizi karşılayan Ersan bey, Kamil bey’e, kış sezonunu aratmayacak kadar kalabalık olmasına rağmen canla başla yetişmeye çalışan başta Cevdet bey olmak üzere restoran ve kütük ev çalışanlarına çok teşekkür ediyoruz, herşey çok güzeldi, en kısa sürede tekrar görüşmek üzere…
Sevim Öztürk
23.07.2023
Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi
Gelmeden önce bilgi almak için aramıştık çünkü uludağ canlı kameralarından takip ettik kar yağmamıştı ve yağış beklenmiyordu, kar yağmasa da pistleri otellerin suni karla doldurcakları kayak yapılabileceği tarafımıza söylendi. Geldik zaten kar yok bir de burda suni kar pistlere basılmıyor dendi. Odaya çıktık çarşaf ve yastıklarda kıllar vardı değişmesini rica ettik. Odanın havalanması için camı açtık camın bulunduğu yerdeki ahşapların arası pis ve ölü sineklerle doluydu banyodaki su sarı akıyordu. Buzdolabı soğutmuyordu Kahvaltısı güzel, akşam yemeklerini lezzetli bulmadım. Personelin ilgilenmesi güzel. Binanın yeri güzel. Geniş park alanına sahip.
BÖRTEÇİNE BOZKURT337
23.07.2023
Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi
Ben Emekli polis memuruyum..hemen hemen hersene uludag polisevine geliyorum..Bütün çalisan memurlardan, resepsiyondaki memur arkadaslardan karşılamalarindan memnunuz. Hepsi dört dörtlük..Yemekleriniz ve polis evi hizmleri güzel. Ancak bi maruzatim.var, Odalardaki Tv lerden sıkıntımız var..hic bir yayina bakamiyoruz, hber olsun baska programlar olsun gostermiyor.bu konuda birseyler yapilrsa bizlerde memnun olacagız...tşk ederim gorevlerinizde başarılar diliyorum
Koray Civan
22.07.2023
Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi
Kayak kiralama fiyatları uygun. Yemek vs de uygun. Ama kalacak yer bulmak çok zor
inci bozkurt
21.07.2023
Uludağ Polis Eğitim Ve Kongre Merkezi
Uludağ yaz festivalinden dolayı 2 gündür polisevindeyiz.Kış sezonunu aratmayan yoğunluğa ve az sayıda personele rağmen fedakarlıklarını esirgemeyen Güleryüzlüklerini eksik etmeyen başta resepsiyonda Ersan Beye Kamil beye Köksal Beye, restoran ve Kütük evdeki tüm çalışanlara teşekkür ederiz.İyiki varsın PEKOM.!!