YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ Fenerköy Mah.YalikumeEvleri, 61420 Çarşıbaşı/Trabzon

$$$$$$$$$

Ayşe Yılmaz
21.10.2023
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Kendim gitmedim ama eşime yemek söyledim çok hızlı götürdüler ve iletişim çok iyiydi, eşim köftelerin lezzetli olduğunu söyledi. Ben memnun kaldım gidilir bir yer bence.
smile smile
13.09.2023
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Kahvaltı tabağı gayet yeterli, kuymak ve yumurtası lezzetliydi. Hepsi doyurucuydu. Fiyatları da gayet uygun. 130 tl tuttu hepsi. İşletmeden memnun kaldık
fatih çal
20.08.2023
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Akçaabat'ı geçtikten sonra Çarşıbaşı tarafında sahil tarafında bir esnaf lokantası. Tırcıların uğrak yeri. Çorba, et, balık, köfte ve de kahvaltı bulabileceğiniz bir mekan. Yemeğin yanında salata, tatlı, karpuz ve de çay ikram. Balıkların lezzeti muhteşem. Fiyatlar da çok uygun. Balıklar hemen yanındaki limandan taze taze ve yine ekmekler yandaki fırından taptaze. Giresun tarafına giderseniz mutlaka uğrayın.
Tahir KAHRİMAN
19.08.2023
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Çok uygun bir mekan fiyat açısından lezzet olarak ta on numara biraz merkeze uzak ama gidilmeye değer
ERKAN KUL
19.08.2023
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Çok kalabalık masalara kişiler sıra bekliyorken gördüm ve lezzette iyi kesinlikle tavsiye ederim. Lakin masada 4 kişi varken 2 adet kızarmış ekmek getirmesi beni şaşırttı biraz daha dikkat lütfen herşey için teşekkürler
Mehmet Raşit Reis
17.08.2023
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Balık yedik çok lezzetliydi. Mevsiminde gitmek önemli olabilir. Kışın balık için tavsiye ediyorum. Fiyatlar uygun , salata, su, turşu, tatli ikram. Beğendik.
Hatice Melek
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Mercimek çorbası denedik güzeldi :) Annemler Ezogelin içti, onlar da beğendi. Yanında kahvaltılık da getirildi! 1 porsiyon ₺25 gayet uygun
Can Erdoğdu
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Diğerleri gelsin de sizden esnaflık dersi alsın :) yol üstündeki her yere sorduk en uygun kuymak buradaydı. Tıka basa kahvaltı yaptık. Kişi başı 130₺ verdik hem de sıcaklar dahil şekilde. Yolumuz düşerse yine geleceğimiz yer
Asiye Palaşoğlu
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
3 kişi ful serpme kahvaltı 2 tane 1 buçuk litrelik su 400 lira ödedik kahvaltıda herşey fazlasıyla vardı muhlamasi çok güzeldi bal kendi ballariymis tadı da güzeldi yumrta peynirli söyledik tadı mükemmel di misafir perverdiler isim vermiyorum hopadan trabzona kadar her yer kuymaga ek yüksek fiyat istendi ve kahvaltı fiyatları buranın iki katıydı en uygun fiyat burasiydi ve çok guzel ilgiliydiler yan taraftan ekmegimizide aldık çay ikram ettiler kısa sohbet için değer kesinlikle tavsiye ediyorum
Özay Altuncu
YOROZ KÕFTE BALIK TIR DİNLENME TESİSLERİ
Çorba, haşlama, kahvaltı.. temiz ve lezzetli..hele Vakfıkebir ekmeği ile mükemmel bir tat..