Çalıbey et lokantası Beydeğirmeni, 38100 Kocasinan/Kayseri

Yns Bek
10.10.2023
Çalıbey et lokantası
Saç kavurma yedik lezzet çok kötü, salatalar 3 gün önceden kalmış, maydanozlar sararmış,adama göre salata geliyor, ilgi alaka sıfır, boşuna para verdik
Rafet ŞAHAN
09.10.2023
Çalıbey et lokantası
İlk defa geldiğimiz bir yerdi. ikramları, yemekleri, servisi genel olarak memnun kaldık, ortam yol kenarı bir tesis olması ile şartlarına göre iyiydi, arkadaş yada aile ile gelinecek biryer. kavurması gayet lezzetliydi, artık ankaraya her gittiğimizde uğradığımız yer haline geldi. Tavsiye ederim herkese.
Halil ERKAN
08.09.2023
Çalıbey et lokantası
BakımsızWc akıyorsa o tesisi beğenemiyorumWc arkada karanlıkHele bir de mescid 3n uçak ters yere konulmuşsa ...
Ela
01.09.2023
Çalıbey et lokantası
Yorumlara güvenerek yol üzerinde tercih ettik. Kavurmasını kesinlikle tavsiye ediyorum. Çok iyi pişmişti ve lezzetliydi. Mantı ve kavurma için iki kişi 120 lira ödedik. Fiyatları uygun.Mantısı da güzeldii. İlgili bir mekan.
Furkan Guven
24.08.2023
Çalıbey et lokantası
Uzun yolun ardından köftesi,mantısı,kavurması çok lezzetli ve ikramları içinde ayiretten teşekkür ederiz,işletme sahibine ...
Murat Bal
06.08.2023
Çalıbey et lokantası
Çorbası olsun kavurması olsun çok güzel ama hizmet sıfır garsonlarin suratları düşük.. İşkembe çorbası söyledim sirke istedim üçüncü dememle getirdiler
Zeynel Namalan
Çalıbey et lokantası
Hazır sulu yemek istedim 20 dakika sonra geldi kavurma pilav vs pilavın içindan bir parmak boyunda koca bir kıl cıktı verdikleri karşılık ise hakkını helal et demek oldu 7 masa müşteri var 10 tane eleman var cay 3kez istedik ancak geldi hesap ise fiyasko sonuc berbat........
Kaan A
Çalıbey et lokantası
Yemekleri guzeldi servis hizli elemanlar guleryuzklu, her zaman yol uzerinde ugrayip gonul rahatligi ile yemek yiyeceginiz bir mekan
Mehmet Yılmaz
14.07.2023
Çalıbey et lokantası
Atmosfere verdiğim 1 yıldız önüne gelip duran 2 tane tırcının araçlarını biz ordan gidene kadar son gaz çalıştırmaları durağan halde neden son gaz çalıştırılır bir araç anlamadım bir de gece olunca ses daha çok rahatsız edici 4 buçuk saat yol gidiyoruz 1 saat dinlenelim kafamızı dinleyelim diyoruz adam resmen kafamızı ütüledi ya bu kadar da olmaz lütfen oraya gelen araçları farkettiğiniz de uyarın