Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri Hasan Uğurlu Barajı Mevki, Çamalan-Kabaklık Yolu Üzeri, 55550 Ayvacık/Samsun

$$$$$$

Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri | Samsun | Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri, Samsun. 1,127 likes · 1 talking about this · 661 were here. Samsun ' un Ayvacık ilçesinde bulunan Tesisimizde Hasan...

05469347013
Hasan Uğurlu Barajı Mevki, Çamalan-Kabaklık Yolu Üzeri, 55550 Ayvacık/Samsun

• Tekerlekli sandalyeye uygun tuvalet

Dursun Demir
16.10.2023
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
Manzarası ve yemekleri çok güzel. Personel ilgili ve güler yüzlü. Yıllar önce gitmiştim. Şimdi genç kuşak devralmış. İşletmeci Ebru hanım, işini severek yapıyor. Ayvacık'ta güzel bir gün için uğranması gereken bir yer. Çocuklar için olta bulunuyor. Uçurtma bulundurma planları da var. Kendini sürekli geliştirmek isteyen bir işletme. Başarılarının devamını diliyorum.
HASAN DURMUŞ
10.10.2023
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
Fırsat buldukça her daim uğrarımSalata hariç Herşey çok güzel ancak kendi adımaKöftesini tek geçerim( Yarım kilo köfte 220 tl )
السياحة في تركيا TURKNAJ TOUR
03.10.2023
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
Aralık ayı olmasına rağmen hava çok güzeldi balığı mükemmel yay balığı yedik bazı arkadaşlar pirzola yedi onlarda çok beğendi hemen önünde baraj manzarası harika otopark sıkıntısı yok çalışanları çok temiz ve nazikti bu yeri herkese tavsiye ediyorum yeşilliğin tadını çıkarmanın en iyi yolu
Faruk Erdem Seven
02.10.2023
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
Tesisin bulunduğu yer konum itibariyle şehir merkezine oldukça uzak olsa da o yolu gitmeye değer. Eşsiz bir güzelliği var. Çalışanları da bir o kadar sıcak insanlar. Genel olarak et ürünleri olduğu için lezzet konusunda herkesi tatmin etmeyebilir belki ama biz çok sevdik. Her yönüyle güzel bir deneyimdi. Özellikle lavabo ve tuvaletleri özenle temizlenmiş gibiydi. Bu yönleriyle de tebrik ediyorum.
Hülya Gümüşsu
26.08.2023
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
Et ,balık ızgara yiyeceksiniz harika bir yer manzarasi ortamı doğal yaşam
Celil Uyanıkoğlu
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
Kale Restoran kapalı olduğu için, oraya kadar gelmişken birde yanından hep geçtiğim ama bir türlü deneme fırsatı bulamadığım bu işletmeye uğradık. Aracı park ettikten sonra, etrafta boş masa aradık. İçeride tek bir masaya servis açılmasına rağmen, çalışanlardan biri bile hoş geldiniz demedi, kendi kendimizi boş bir masaya buyur ettik. Siparişimizi verdik ortalama bir yemek yememize rağmen 850 tl hesap ödedik. Yemek öncesi salatanın koktuğunu, ayranın çok ekşi olduğunu söyledik, kafalarını sallayıp gittiler. Yemekten sonra bir bardak çay istedik,3 defa hatırlatmamıza rağmen çay gelmedi. En son parasını veririz, semavere gerek yok dedim, çay verdiler. Onu da zaten hesap alırken hesaba yansıttılar. Yeri ve manzarası güzel ancak verdiğimiz para bir yana işletmede çalışan ve müşteriyle muhatap olan kişiler biraz daha güler yüzlü olabilirler.
Erdoğan Yavuz
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
Fiyatlar uygun, hizmet güzel, nezih mekan tebrik ediyorum
Fatih Pakyürek
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
Soslu yayın balığı yedik. Ummadığım kadar lezzetliydi. Çalışanlar ve işveren sizi müşteri değil misafirmişsiniz gibi ağırlıyor. Birkaç defa süzme yoğurt istedik, getirdiler. Hesap ödemeye gittiğimde yazmadıklarını gördüm, ekleyin dedim ama ısrarıma rağmen ikramımız deyip eklemediler. Yolları açık olsun.
Ozer Goral
11.07.2023
Dereiçi Yayin Ve Alabalik Tesisleri
İlk defa yediğim ızgara yayın balığını beğendim. Mekan temiz. Personel ilgili ve saygılı. Göl manzarası güzel. Biz şubat ayında gittik sakindi ama yazın çok kalabalık oluyormuş.