Uzman Turizm Hacı Bayram, Hükümet cad, ULUS Oğul Türk Sitesi No:28 No: 5, 06050 Altındağ/Ankara

• PazarKapalı

Uzman Turizm Hac Umre Fiyatları ve turları | 33 yıldır Hac ve Umre sektöründe doğruluğu ve dürüstlüğü kendine ilke edinen firmamız, en uygun hac ve umre fiyatları sunarak sizleri kutsal topraklara götürmenin heyecanını ilk günkü gibi yaşıyoruz.

03123094853

• PazarKapalı

fehmi arman
15.10.2023
Uzman Turizm
Uzman turizm 2 defa umre ye gitmek nasip oldu 1nci gidişimde hocamız şeref hoca sayesinde hiç bir zorluk çekmedik 2 nci gidişimizde tam bir fiyasko oldu ne bir görevli otele girdik ve unuttular ben geçen yıldan tecrübeli olduğum için arkadaşıma yardimci oldum acemi ilk defa giden birisi olsaydi ne yapardı bilemem biz oraya ibadet etmeye gidiyoruz tatile değil mağara gitmeyin yorulursunuz burda tavaf yapın diyorlar ya hoca efendi biz yorulmaya geldik dinlenmeye değil gerçekten bir fiyasko oldu ancak hocalar tamamen bilgisiz iyi bir rehber değil anti parentez insallah bu yazımı okuyupta düzeltme ler olur bizde uzman turizmi için güzel sözler yazarız selametle
Hasan Hüseyin
22.09.2023
Uzman Turizm
Hesaplı kaliteli güzel tavsiye ederim
şerife akyüz
16.09.2023
Uzman Turizm
Çevremden aldığım birkaç tavsiye üzerine hac vazifem boyunca UZMAN TURİZM in tesislerinde kalmaya karar verdim. Firmanın diyanet işleri bakanlığının denetiminde olması nedeniyle bir sorun yaşamayacağımı düşünerek 01.06.2023 tarihinde yola çıkarak medine ye vardık. İlk günden itibaren oda arkadaşımız ile sorun yaşamaya başladık. Kendisi fiziksel rahatsızlıkları yüzünden Diyanet işlerine tabi kurumlar tarafından Hac yapabilecek durumda olmadığı belirtilerek kabul edilmemiş ancak Uzman turizm tarafından kabul edilmiş bir kişi olduğu ortaya çıkmıştır. hastalığı yüzünden defalarca odanın ortasına tuvaletini yapmış üstüne bize çeşitli hakaretler etmiş ve zorbalık yapmıştır. Uzman turizm yetkililerine durumu bildirdik Mekke ye geçildiğinde odaların değiştirileceği söylendi ancak değiştirilmedi. Israrla ilettiğimiz taleplerimiz üzerine bize kabul edilemez mantıksız çözüm önerileri sunulmuş ama asla problem çıkaran bizleri mağdur eden kişinin bizi mağdur etmesinin önüne geçilmemiştir. Uzman turizmin umursamazlığı zorbayı cesaretlendirdiğinden iş fiziksel şiddete kadar varmıştır . Uzman turizm asla problemimizi çözmedi alakadar olmadı. Manevi hava içinde ibadet etmemiz gereken bir zamanda can güvenliğimizi dahi sağlamadı. Biz bu kadar mağdur olmuşken Uzman turizmin görevini yerine getirmiş başka firmalardan ayrılmasını cezalandırılmasını istiyorum
Kitabiye Pasoğlu
13.09.2023
Uzman Turizm
Ben ve aılem 330 turla umreye gıttık ınanın cok zorlandık ıkı yaslı yanımızda bır cok sorunla karsılastık ve hıc bı muhatap bulamadık otel personelı felakwttı hıjgen sıfır ve dıger arkadaslarla tanısıp konusunca bır kat daha sasırdık her bırımız cok farklı fıayatlarla gıtmısız rutın bı fıyat yoktu bu gezı normal tatıl turu deqıl nasıl bır adalet anlayısı var anlamadık butun gurup sıkayet etme kararı almıstı artık bakcaz kac kısı sozunu tutcak
basri avsaroglu
29.08.2023
Uzman Turizm
Güvenilir bir firma herşey başta kadir ayaz ve hüseyin beye sonsuz teşekkür
Mustafa Efe
27.08.2023
Seyehat Uzmandan sorulur
SELİM YİĞİT
31.07.2023
Uzman Turizm
Allah razi olsun Umre ibadetimizi eksiksiz tamamlamamiza vesile oldular
Ozlem Kaynar
Uzman Turizm
Uzman Tur ile 5 bayan umreye gittik. Bize başvuru yaptığımızda söylenilen hiçbirşey gerçekleşmedi. Mekke’deki otelin yemeklerin sunumları ve odaların temizlikleri çok kötüydü. 9 gün de birkaç defa söylememize rağmen ancak 1 defa nevresim takımını değiştirdiler. Temizlik personelinden Nerdeyse dayak yiyecektik. 20 dk da bir servisle Kabe’ye ulaşım sağlanıyor denmesine rağmen 30-40 dk servis beklediğimiz oldu. Bize servisten indiğimizde Kabe’ye ulaşım için kilometrelerce yürüyeceğimiz söylenseydi. Yanımızda 2 yaşlı insanı yormadan, Biz de Kabe’ye yakın olan otelleri tercih ederdik. Kaldığımız Otelde muhatap bulmak zordu. Ziyaretlerimiz için Görevlendirilen hoca dışında herşey fiyaskoydu. Üstelik hocaya bizimle birlikte bir başka kafile daha verilmesi sıkıntı oldu. Keşke bayanlar için de ayrı bir bayan hoca verilseydi. Medine’de ancak bir defa Ravza’ya gidebildik. Bize eşlik edecek bayan hocayı saatlerce beklemek zorunda kaldık. Çünkü erkek hocamız bayanlara eşlik edemezdi. Anlatacak o kadar çok olumsuzluk var ki.....