Kapadokya Organik Ciftlik Evi Yukarı, Kayabaşı küme evleri, Dere Sk. No:50, 50500 Avanos/Nevşehir

Kapadokya Organik Ciftlik Evi

Kapadokya Organik Ciftlik Evi - Tarım bakanlığından organik sertifikalı,Turizm Bakanlığından işletme belgeli,5 odalı,10 yataklı butik çiftlik evidir.10.000m2 alanı vardır. |

Yukarı, Kayabaşı küme evleri, Dere Sk. No:50, 50500 Avanos/Nevşehir

selenays
18.10.2023
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Kimsenin ticari hayatıyla oynamıyorum merak etmeyin. İnsanlar herseyi beğenmek zorunda değil. Fikirlerini açıkça yazabilir oylabilir iyi yorum yaparken sorun yok kötü yorum yapinca neden art niyet arıyorsunuz? İsletmenizi kotulememisim birsey dememisim ayrıca.Yorumumu da yapayım. Yaklaşık iki ay önce geldik kahvaltıya gelmiştik mekan olarak güzel ancak kahvaltısı yeterli değildi. Açık büfe kahvaltısı vardı yeterli bulamadık ve fiyat olarak abartıldığını düşünüyoruz. Teşekkürler.
mavipelerin
17.10.2023
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Bahçeden taze taze ürünlerle, su sesleri eşliğinde keyifli bir kahvaltı. Özellikle taze kekiğe ve ayva reçeline bayıldık.
Era Cuneyt
27.09.2023
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Burası Avanos bağlar mevkiinde yeşilliklerin ortasında, doğa ile iç-içe, sakin ve huzurlu bir mekan. Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği için havuzbaşı restorant alanı var. Ayrıca herşey organik, hem de belgeli. Sakin ve serin bir yemek için bire-bir. Sadece yeri gördüm ve rahatlatıcı bir alan.
LeVeNt KARA
19.08.2023
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
YORUMLARA VE FOTOĞRAFLARA İNANMAYIN.İnternetten fotoğrafları kanarak 100 km yol yaptık. Amacımız resimlerde gördüğümüz güzel bir mekanda güzel bir kahvaltı yapıp sonrada doğal ürünlerden alarak evimize dönmekti. Avanos tan sonra navigasyonun yol tarifiyle tozlu, topraklı, taşlı yollardan acaba yanlış mı gidiyoruz diye kontrol ederek en son ulaştığımız mekanda acaba doğru yere mi geldik diye eşimizle birbirimize baktığımız yerdi. Masalar temiz değil, çalışanlar Suriyeliydi herhalde, iletişim kurulamıyordu. İlk şoku atlattıktan sonra serpme kahvaltı istedik. Kahvaltımız sonunda geldi. Peynir leş gibi kokuyordu. Çilek reçeli köpürmüş ve tadı da ekşimişti. Bal tam bir fiyaskoydu resmen donup kalmış ve hayatımda ilk kez bir balın tadına dahi bakmadım. Haşlanmış yumurta geldi ki bayat ne zaman haşlandığı belli olmayan bir yumurtaydı. Melemeni çok öven yorumlara sakın kanmayın alakası yok. Masayı çer çöple (şaka yapmıyorum gerçekten çer çöp) doldurmakla kahvaltı hazırlanmış olmuyor. Gelen çay neydi anlamadım. Hayatımda öyle bir çay içmedim. Valla aklıma acaba eski çayları süzüp yeniden mi demliyorlar diye geldi. Ve biz bu kahvaltıya kişi başı 35 tl verdik.Kahvaltımızı dün yedik ki hala eşimin, benim ve çocuğumun hala midesi bozuk. Anladığım şu ki geceleri sabaha kadar içkinin dibine vurulduğu insanların sarhoş olup ne yediklerinin farkında olmadıkları bir mekan. Boşuna gidip de kendinizi zehirlemeyin.
Ömer Doğubey Aslan
05.08.2023
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Avanos' da mutlaka ziyaret edilmesi gereken bir yer. Hem konaklama hem yemek noktasında çok başarılılar. Kendi ürettikleri meyve ve sebzelerin mutlaka tadına bakın ve en önemlisi Osman Abi ile tanışmayı unutmayın.
Alper Bayrı
30.07.2023
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Randevulu gittik ama yine de bekledik. Bir önceki akşamın dağınıklığı duruyordu. Kahvaltısı vasat. Organik/dogal/farkli bi sunum hissi vermiyor. Servis yavaş...vs Yapilabilecek bütün hatalar yapılmış. Ilk ve son gidişimiz oldu.
Ertugrul Koca
28.07.2023
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Valla biraz yorumlara aldanıp avanos merkezden buraya arabamızla kahvaltı için geldik. Köy içlerinden, toprak yolları aşarak mekana geliyorsunuz. Beklentimiz büyüktü. Geldiğimizde potansiyeli olan ama bakımsız, kötü bir mekan bulduk. İceri girdiğimizde bizimle ilgilenecek personel bulmakta zorlandık. Masalarda daha önce yenmiş yemeklerin artıkları duruyordu hala. Açık büfe diye adlandırdıkları yerde sinekler uçuşuyordu. Üzgünüm ama direk kaçarak uzaklaştık. O kadar yol ve umut sonrası bizim için de hayal kırıklığı oldu.
Sedat Saygın
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Harika bir ortam, harika açık büfe kahvaltı, güler yüzlü mutlu insanlar mutlaka gidin, gece konaklıyorsanız işletme sahibi Osman YÜKSEL den bağlaması ile mutlaka türkü söylemesini isteyiniz, her şey çok güzel ***** yıldız
Burak Ersemiz
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Her zaman geldiğim doğal hayat çiftliği.. Her mevsim başka güzel Ayrıca organik tarım sertifikalı bir çok ürününü online alabilirsiniz. Sahibi Osman Yüksel bir muhabbet adamı sazıyla sözüyle.. Hafta sonu günü birlik gidebileceğiniz gibi az odada olsa konaklama hizmeti de var. Lüküs hayattan kopun köy hayatı yaşayın..
A. Bilge Bayazıt
Kapadokya Organik Ciftlik Evi
Harika bir ortam, nefis açık büfe kahvaltı olanagi... çiçekler içinde bir bahçe, güler yüzlü ve samimi işletmecisi Osman Bey... kahvalti sonrası elma bahçesine dalıp çantasını doldurmayı unutmayın...