Adıyaman Ünal Turizim Yenipınar, Eski Kahta Cd., 02100 Adıyaman Merkez/Adıyaman

Alperen Doğan
22.10.2023
Adıyaman Ünal Turizim
o emanette telefona bakan hıyar bir daha yüzüme kapatırsa bende onun defterini kapatırım
Mehmet Demirler
30.09.2023
Adıyaman Ünal Turizim
1 temmuzda denizliden Adana'ya geldim muavin suratsız, Adana'ya geldik servis yok ,muavine servis var mı dedim doğru dürüst bir cevap bile alamadım
Historian
24.09.2023
Adıyaman Ünal Turizim
Isparta-Maraş yolculuğu yaptım. Korktuğum ne kadar şey varsa hepsi başıma geldi. 7 numaraya oturdum, İnternette sorun varmış, internet yoktu, sözde priz var tlfn şarj ediyim dedim priz bozuk, bardak koyma yeri kırık, eşya koyma yeri olan file yırtık, servis yapıldı çay istedim ama su ılıktı, sıcak değildi. Bari tv açıyım dedim ama hiç bir kanal çekmiyor, iğrenç ötesi bir yolculuktu bir daha kesinlikle tercih etmicem.. .
Çağdaş Uğurlu
30.08.2023
Adıyaman Ünal Turizim
Lütfen tercih ETMEYİN kafalarına göre yanınıza insan oturtuyolar. İtiraz edincede karışıklık olmuş diye geçiştiriyolar dikkate bile almıyolar yerlerde su şisesi redbul şişesi var. Böyle özensiz , pis bir firma görmedim. Kendi iyiliğiniz için almayın asla önermiyorum
Abdurrahman Çetin
Adıyaman Ünal Turizim
İşi yolcu taşımak yerine mal taşımak gibi davranan firma. Bursa-Adıyaman arası seyahat ettim. Bursa otogardan çıktıktan kısa süre sonra yolda kenara çekti, 30-45dk sonra kamyonet geldi bagaja bir sürü koli doldurdular. Eskişehir otogardan çıktıktan sonra 15-20dk yine yolda kenara çekip bagaja mal aldılar. Zaman kaybettikleri için 9,5 saat boyunca iki defa 10dk'lık mola verdiler. Biri Ankara'da idi ve yine bagaja mal almak istediler bagajın yarısından fazlası mal dolu olunca 20 dakika daha fazla mal koymak için bagajları bastırdılar. Akşam yemeği molasını es geçtiler. Bari bisküvi vs ikram edin dedim, veremeyiz dediler. Yemek molasını 9,5 saat sonra verdiler. Yemek molası 30dk dediler 20dk sonra mola bitti gidiyoruz dediler. 18 saatlik yol resmen işkenceye döndü. Ayrıca otobüste tv yoktu, priz girişi yoktu sadece usb girişi vardı. Wifi var ama yok gibi. Bir daha asla bu firmadan bilet almayı düşünmüyorum
Asmaa Balta
Adıyaman Ünal Turizim
Bir yıldız bile çok fazla....Yolculuğumuz Mersin'den Konya'yaydı Mersin'den çıktık Adana otogarında ​​inip başka bir otobüs bineceğiz diyeBizi otogarda bir saatten fazla beklettiler en büyük felaketimiz yolculuğumuzun beş saat olmasıydı sekiz saatten fazla uzatıldı.
Mahmut Doğan
Adıyaman Ünal Turizim
Bileti otogardan kestiğim halde otobüs otogara girmeyip yol kenarında yolcu alıp bindiriyor
adem böget
Adıyaman Ünal Turizim
Berbat bir firma şoför kafasına göre gidiyor plana uymuyor.
Veli ÖĞÜT
Adıyaman Ünal Turizim
Keşke 0 verilebilseAdıymandan 16 da hareket diyo15.55 de aracın önünde oluyorsun nerdesin sen, seni bekliyoruz..Bırakırdık seni bin taksiye gel gibi konuşmalar yapan...
bolingoli00
09.07.2023
Adıyaman Ünal Turizim
Kendisine saygısı olan biri bu firmadan bilet almaz gerçekten rezalet özellikle konya tarafından gelen bir arabası var evlere şenlik haram zıkkım olsun verdiğim bilet parası