Hedef Resort & SPA 5 Konaklı, Saray, Gemicioğlu Sk NO 2, 07491 Alanya/Antalya

Huseyin Yesilbas
05.10.2023
Hedef Resort & SPA 5
Hedef Resort Spa oteldeyiz tatil için geldik herşey çok güzel yemek temizlik güler yüzlü personeller kesinlikle tavsiye ediyorum bize Rezervasyon açan mehtap hanima ilgisinden dolayı ve teşekür ederiz
adem kara
04.10.2023
Hedef Resort & SPA 5
27 Haziran 2023 tarihinde otel girişimiz vardı uzun bir yolculuk sonrası 27 Haziran sabahı saat 07:30 gibi otele geldik otel girişine aracımı bırakıp resepsiyona doğru ilerlerken arkamdan soğuk bir sesle aracınızı buradan çekermisiniz diye ses geldi abi giriş yapacağız dedim dedi çekin aracı tur otobüsleri gelecek dedi abi bizde müşteriyim 5 dk giriş yaptırayım valizleri alacağım dediğimde adam beni neredeyse dövecekti dedi ki bu Türkler hep böyle yapıyor dedi sinirli sinirli üzerime yürüdü yeni otele giriş yapacağım uzun yoldan gelmişim biraz güler yüz biraz anlayış lazım sonrasında resepsiyona gittim abi adamlar gece vardiyası personelleri bu kadar soğuk karşılanmaz ve bana biz otele bu saatte misafir almıyoruz otele giriş saatiniz 14:00 dediler ben şok oldum yıllardır Antalya bölgesinde tatil yaparım böyle birşeyle ilk defa karşılaşıyorum baya bi tartışmanın ardından arabaya çocuklarımın yanına gittim biraz araçta zaman geçirdik ama sinirden patlayacagim çocuklar wc kullanmak istedi otele wc için gittik resepsiyon personelleri değişmişti gündüz personelleri bizi kibar güler yüzlü birsekilde karşıladı ve buyrun kahvaltıya geçin dediler şükür içim biraz rahat etmişti. Tatil başladı saat 10 gibi odaya geçtik restaurant personelleri komi ve garsonlar çok kibar çok güler yüzlü ve yardım severdi. Aşçı başı ve restaurant müdürü güler yüzle karşılıyor kahvaltı gayet güzel neredeyse 100 çeşit kahvaltı var abartanlara bakmayın yemekleri ve tatlılarda güzeldi çeşit bol aç kaldım diyen insanlara inanmayın evinde 2 çeşit yemek yemeyenler ordaki 100 çeşit yemek ve tatlıyı beğenmiyor havuz da patates hamburger pide çıkıyor 12 ile 17 arası 17 ile 18 arası pasta saati yani yemek sorunu kesinlikle yok fakat içecekler kaliteli değil kola makinesi kola dolumu yaparken dikkatli bakın yarısını su basıyor çok yanlış kolanın tadı yok alkoller ne olduğu belirsiz içmedim sadece bira içtim havuzu çok büyük ve çok güzel plaj çok kötü deniz pis ve sürekli dalgalı plajda şezlonglar ve minderler çok pis odalar hergun temizleniyor temiz. Ha beklentiniz geceliği kişi başı 5 bin TL olan lüks oteller gibi hizmet kalite olmasın bana göre fiyat performans oteli ama denize biz giremedik deniz kötü... bunları kabul ederseniz oteli tavsiye ederim beklentiniz çok yüksek olmasın
ibrahim akdeniz
05.09.2023
Hedef Resort & SPA 5
Neden 3 yıldız girişteki karşılama lobi değil otel girişindeki bayan çok gereksizdi araca bavul yüklemek için aracı otel önüne çektiğimizde bize aracı çekmemizi belitti bavulları nasıl taşıyacağım dediğimde çocuk gibi gidip müdürüne bildirdi yakışmadı ama müdür çok anlayışlı birisiydi herşey için teşekkürler iyi çalışmalar
Seyit ali Yavuzdemir
31.08.2023
Hedef Resort & SPA 5
Gerçekten çok kötü bir otel yemekler kötü odalar çok kötü içecekler hiç iyi değil gerçekten berbat lütfen gelmeyin otele çalışanlar sıfır hizmet oda havlusu istedik 1 gün boyunca gelmedi
İpek Yesilbas
28.08.2023
Hedef Resort & SPA 5
Merhaba şuan otelde tatil yapıyoruz eşimle birlikde her yıl ilk tercihimiz Hedef bu yıl çok değişiklikler gördük özellikle restorant bölümü çeşit ve Lezzeti çok güzel Temizlik gayet başarılı güler yüzlü personeller herşeyden memnun kaldık:)
Kubra Ergin
22.08.2023
Hedef Resort & SPA 5
Odadan vaktinde çıkış yapmamıza rağmen otel resepsiyonunda bulunan çalışan otelin içerisinde bulunmamıza izin vermedi. Kaba üslubuyla otelden kovulmaktan daha beter olduk resmen. Zaten yeteri kadar hizmet alamadığımız, bardakların tabakların çatal kaşıkların leş gibi olduğu, alkollerin ne olduğu belli olmadığı otelde üstüne birde bu şekilde bir üslupla karşılaştık. Ukala tavırları, nasıl konuşulacağını bilmemesi ayrı konu. Türk misafirperverliğinden uzak çalışanları olan, bir daha asla yolumuzun düşmeyeceği sonnn derece kötü bir oteldi.
Cagdas Eryigit
18.08.2023
Hedef Resort & SPA 5
Paranizla rezil olmak istiyorsanız gideceğiniz ilk adres kirli tabaklar örümcek ağı olan oda minimum 30 dakika yemek içecek bekleme sırası yemekler rezalet vs vs
Zafer Kurnaz
Hedef Resort & SPA 5
3 gece 4 gündüz konakladik bugün çıkış yaptık 2 yetişkin 2 çoçuk 9700 tl ödedik ömrümde yaptığım geri alamayacagim en büyük pişmanlığım yemekler rezalet odalar hergün temizleniyor ama yataklar çok eski yastıklar çok kötü şezlog yetersiz havuzu idare eder sahil yok plajı kayalıklı içki 24 saat var kullanmadigim için bana bi artısı olmadi öğlen patates kızartmasi hamburgeri olmasa aç kalacaktik 3 gün sadece bunu yedik yemek tatli berbat salatayla karin doyurduk çalişanlara puanım 10 üzerinden 9 1 kaçı hariç hepsi güler yüzlü işini severek yapıyor keşke pansiyona gidip dişardan canımızın istediğini yeseydik dediğim tek tatilimiz oldu gitmeden iyi düşünün
hasan dedeoğlu
Hedef Resort & SPA 5
Berbat kelimesi bile çok fazla.hayatinizda yaşayabileceğiniz en kötü deneyim olur.herseyi ile sıfırın altında bir tesis.
Slm Scgn
Hedef Resort & SPA 5
Otelde sadece bir gece konakladık ve kalitesizliği görmemize yetti. Bir daha asla kapısından geçmeyeceğim bir otel. Çalışanların hepsi amatör, hizmet sektörü namına hiç eğitim yok, sokaktan geçenleri toplamışlar gibi. Yabancı turistlere anlamıyorlar diye her türlü terbiyesizliği yapabiliyorlar. Soğuk su yok, buz yok, yemekler lezzetsiz. Haziran ayında Meyve büfesinde sadece 3 çeşit elma var, tabak çatallar leş gibi, ortak tuvaletlerde tuvalet kağıdı yok, havuz barda kahve makineleri kapalı, alkol çeşidi zaten yok ve olanlarda ne olduğu belli değil. Açık büfe yemekte iki parça külbastı aldık diye kaç kişisiniz diye soracak kadar basitler. Kesinlikle tavsiye etmiyorum, gitmeyin.