Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları ) Çarşı Mah. Atatürk Cad. No:297 İç Kapı No:103, 53100 MERKEZ/Rize

Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları )

Günübirlik Batum Turları Rize Turları Karadeniz Turlarının Tek Adresi | En güzel en eğlenceli turları sizler için düzenliyoruz....

Çarşı Mah. Atatürk Cad. No:297 İç Kapı No:103, 53100 MERKEZ/Rize

• Gerçek mekanda hizmet
  • Online randevu

sinan gök
07.10.2023
Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları )
Rehberimiz Murat Bey ve şoför Yusuf Bey’e ekstradan teşekkür ediyoruz. Çok güzel bir turdu çok memnun kaldık. Özellikle Murat Bey bilgisi ve sıcak kanlılığıyla bizi mest etti ☺️
Gupse Aydın
04.10.2023
Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları )
Sidoma ile gito turuna katıldım. Gün boyu arkadaşlarımızla birlikte çok güzel vakit geçirdik. Tur boyunca her konuda ilgi ve destekleri için Mustafa beye çok teşekkür ediyorum. Rizeye gidince guvenebileceginiz tur şirketi olarak herkese tavsiye ederim.
Melih Kazdal
13.09.2023
Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları )
Bir Rizeli olarak yaylaları tur ile gezmeye önyargılıydım. Fakat gerek yolculuk gerek tur konsepti gayet eğlenceli geçti şoför arkadaş Mustafa beyde gayret eğlenceli bir şekilde yolculuk yapmamızı sağladı kesinlikle tavsiye ederim her açıdan daha mantıklı tur ile yaylaları gezmek ✔️
Hayriye Yerliyurt
13.08.2023
Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları )
Sidoma turizmin günübirlik turuyla Batum’a gittik. Mert isminde genç fakat tecrübeli bir rehber gezdirdi. Bilgi ve organizasyon bakımından yeterliydi. Oldukça detaylı bir anlatımla Batum’u gezdik. Tavsiye ederim.
Ahmet Taha Aydemir
27.07.2023
Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları )
Duble yayla turuna katıldık bugün. Yol salladı; ama Mustafa Bey sallamadı. Çok güzel idare etti bütün gün, rizede tur arayanlara önerilir.
Muhammet FIRTINA
Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları )
Batum turu çok güzeldi, rehberimiz Ümit bey çok yardımcı oldu. Hem yaklaşımı hemde bilgisiyle bizlere hem keyifli bir gün geçirtti hemde Batum hakkında tarihi, sosyolojik ve kültürel bilgiler kazanmamızı sağladı. Teşekkür ederim şiddetle tavsiye ediyorum
Dilara Karakuş
Sidoma Turizm ( Günübirlik Karadeniz Yayla Turları-Batum Turları )
Öncelikle yusuf beye bu kadar güzel kordineli turu için çok teşekkür ederiz. Bu turda çom güzel arkadaşlıklar edinmemizin yanı sırada en güzel nerede fotoğraf çekilir en helalinden en güzel yemeği nerede yiyeceğine kadar detaylı anlatımı için hem yusuf bey hemde tur rehberimiz mert beye de çok teşekkür ederiz. Çok eğlendiğim bir yurtdışı seyahatiydi halaylar horonlar şarkılar eşliğinde yorgunluğumuzu attığımız gürcü gecesinde de çok eğlendik. Bütün aktivitelere katıldık, her yeri gezdik en meşhur herşeyi yedik çok eğlendik. Dönerken birbirimizden ayrıldığımız için hüzün çöktü ama yeni yerleri gezmek için tekrar sidomayı tercih edeceğime eminim. En merak ettiğim otel konusuydu ve yusuf bey içimizi rahatlattı korkudan yanımızda yastık kılıfına kadar getirmiştik ama gerek bile kalmadı çünkü otel tertemizdi odaları konforluydu. Her şey tam ve eksiksizdi. İlk kez tercih ettik ama çok eğlendik. Gürcistan seyahatimiz gerçekten mükemmel geçti. İyi ki varsınız sidoma turizm ❤️