Sapanca MFA Suit Bungalow Ünlüce, Ünlüce Yolu Cd. No:141, 54600 Sapanca/Sakarya

Sapanca MFA Suit Bungalow Ünlüce, Ünlüce Yolu Cd. No:141, 54600 Sapanca/Sakarya

Sapanca MFA Suit Bungalow - Sapanca'da lüks tatil için ideal: MFA Bungalov. Konforlu ve modern iç dekor. Özel havuz, bahçe ve BBQ alanları. Kiralama için uygun. |

Ünlüce, Ünlüce Yolu Cd. No:141, 54600 Sapanca/Sakarya

Mustafa Serdaroğlu
18.10.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
Muhteşem bir manzara doğal , huzurlu bir ortam ailecek gelinecek ender bungalovlardan biri fatih beye ilgilerinden dolayı teşekkür ederiz sapancaya gelirseniz ilk tercihiniz mfa suit bungalov olsun:)
Cemal Güvenç
17.10.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
Mfa ya sonsuz teşekkürler harika bı hafta sonu gecırdık sıcak su mükemmel ılgılenme sorumlu İsmail beye çok çok teşekkür ediyorum herkese tavsiye ederim
Mujdat Gurel
15.10.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
Gerçekten güzel bir müessese. İnsana huzur veriyor. Bizimle ilgilenen İsmail beye yardımseverlik ve alakasından dolayı ayrıca teşekkür ederim. Tekrar bu keyifli tatili yaşamak dileğiyle...
Rümeysa Mustafaoğlu
13.10.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
5 üzerinden 4-4.5 alır .Birkaç şey hariç her şey çok güzel ve keyifliydi .Yoldan gelmişiz yolunuz geçti nasılsınız demek yok kimliklerini isteyip direkt ödenmemiş kısım var diyerek konuya girmeleri absürt geldi.Zaten kırmış olduğum puanı değişik misafirperver olmayan işletme olmalarından verdim .Ancak bunun dışında havuz Haziran ayında gitmemize rağmen sıcaktı .Ev temizdi ve evde ihtiyaç olabilecek her şey vardı .Manzara konum muhteşemdi . Teşekkür ederiz.
süleyman ateş
03.10.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
İsmail bey çok ilgiliydi. Bungalov gayet Temiz ve düzgündü. Birkez daha sapancaya gelirsem kesinlikle burada kalırım
Sedef Balıklı
09.09.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
İşletmeci Fatih beye başta teşekkür ederiz biz eşimle tercih ettik çok memnun kaldık , kahvaltı çok güzeldi, akşamda ızgaramızı yaptık çok keyifliydi herkese şiddetle tavsiye ediyoruz….
Emre Alemdar
27.08.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
Gayet güzel ve İlgili işletme sapancaya gidenlere tavsiye edilir.
Çetinhan Irmak
17.08.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
Çok kötü bir deneyimdi. Öncelikle biz bungalova girmeden çözülmesi gereken tadilat sorunlarını biz girdikten sonra çözdüler. Biz girdikten 1 saat sonra usta gelip tuvalet sifonunu tamir etti. Havuz asla ama asla ısıtmalı değil. Havuz derecesini sorarak gittik ve bize 30 derece olduğunu söylediler ancak bu yalan. Havuzun kendine bile hayrı yok girdiğimiz gibi titreyerek çıktık. Jakuzi suyu da sıcak akmıyor jakuziyi de kullanamadık. Bunlara ek olarak gece elektrikler gitti ve evin ısınması elektrikle olduğu için donduk. Gece 3 de sepaş ile ilgilenmek zorunda kaldım ve kesintinin MFA bungalov kaynaklı bir sigorta atması olduğunu söylediler. Ertesi gün MFA yetkilisi ile görüşünce kesintinin genel bir kesinti olduğunu söyleyerek yalan da söylediler. Oysa gözlerimle MFA nın sigorta kutusunda değişim yapıldığını gördüm. Bu kadarla da bitmedi civardaki kediler bahçeye fare getirdiler ve o çok güzel ''manzaralı bahçemizde fare ile uyandık güne. Kendim civardan bulduğum bir kova ile dışarı çıkardım fareyi ancak bu sırada eşimin durumunu siz de hayal edin
Nagis S
28.07.2023
Sapanca MFA Suit Bungalow
Sapanca bölgesinde en iyi konaklama yeri diyebilirim... İlk giriş esnasında çok güzel ilgilendiler. Konumu, odaların dizaynı ve temizliği çok çok iyiydi. En kısa zamanda tekrar gelmeyi planlıyoruz. Teşekkürler
Sümeyye Kocagöz
Sapanca MFA Suit Bungalow
Loca bungolov da kaldık kardeşimle. İnanılmaz güzel bir deneyimdi. Şeyda hanım ve İsmail bey çok ilgililerdi. Ayaklarınızın altında deniz ve sıcak havuz, jakuzi, mangal, şömine gibi bir çok şeye sahip. Biz çok memnun kaldık. İnşallah bir daha geleceğiz.