Şar Gurme Hürriyet, Gülpare Sk. No:32/A, 59000 Merkez/Tekirdağ

Kübiza
22.10.2023
Şar Gurme
Kahvalti icin yol uzeri ugradik ve gercekten cok memnun kaldik:) yedigimiz hersey mukemmeldi. Ancak bizi en cok etkileyen servis personeli arkadaslarin harika davranislari oldu; hepsi cok guleryuzlu profesyoneldi:) emegi gecen herkese tebriks
Doktor Seyyah
11.08.2023
Şar Gurme
Mekan güzel. San sabestian ve tiramisu yedik. Tiramisu üzerinde kakao çok fazla olmuş kremanin tadını alamadık. San sabestian iyiydi.
Mustafa ÖZTÜRK
08.08.2023
Şar Gurme
Merhabalar 2 kişi gittik 1 tane en pahalısından pizza 2 tane ayran bir büyük milkshake 1 dilim pasta 1 fincan çay 285TL çok uygun, önünde otopark var, çok kalabalık değil aile yeri herşey güzel tabi daha iyileri varmı elbette ama tekirdağda rn beğendiğim yer diyebilirim personel ilgili fiyat performans yeri kesinlikle tavsiye ederim. Saygılarımla.
Gökhan Emiroğlu
01.08.2023
Şar Gurme
Daha önce severek gittiğimiz fakat son yaptığı açılış yıldönümüne özel profiterol-eklerde %50 indirim paylaşımı sonrası gittik Yasin beyin mizacı çok sert niye geldiniz der gibiydi. Neyse çarşı şubesinde var mı diye aradık kendileri porsiyon profiterolleri gurmeye gönderdiklerini Yasin beyin yardımcı olacağını belirtti biz de Yasin beye bunu ilettik fakat 1 saat mi beklersiniz bilemem dedi. Kısacası işletmeci ruhu yok zaten garsonlara da yansımış aynı durum. Gergin bir ortam. Bizim için bitmiştir.
Derin & Kaann Twins in the game
Şar Gurme
Tekirdağın bir numaralı restoranı. Kahvaltısından akşam yemegine tatlısından kahvesine mükemmel lezzet ve hizmet. Daimi müşterisiyiz Başarılarının devamını diliyoruz.
Enes Nacar
Şar Gurme
Gerek tatlıları olsun, gerek yemek ve kahvaltısı olsun Tekirdağ'daki favori mekanım. Ortamın şıklığı ve nezihliği çok hoş. Hizmet kalitesi başarılı. Lezzetlere gelirsek şu ana kadar hep çok beğendim. Bugün de kahvaltıya geldik ailecek. Fiyat performans olarak gayet makul bir yer. Tekirdağ'a yolu düşenlere rahatlıkla öneriyorum.
Derya Kocabınar
Şar Gurme
Ben cok begendim yol üzeri kahvaltı ettiik ilgili personelleri vardı.Arda Ak bize kahve ikram etti bu tarz davranışlar bende artı puandır her zaman.Tavsiye ederim.
adem özsoy
Şar Gurme
Edirneden bir iş için geldiğim Tekirdağ da Kahvaltı yapmak için dış görünümü PENBE RENK ve isminin ŞAR GURME Pastahanesi olduğunu öğrendiğim güzel bir işletmeye girdim.İşletme çok temiz.Mutfak çok temiz.Aşçılar Savaş ve Berkay Beyler ile Şef Özcan Beyin himayelerinde,garsonlar Miraç Bey ve Seda hanım ile birlikte çalışan tüm komiler Fizik olarak bakımlı,çok temiz giyimli,güler yüzlü personelin masaların etrafında tabiri caizse pervane dönerek şahsıma yoğun ilgilerinden çok memnun kaldım.Hele KAHVALTI sunumu harikaydı.4 saatimi bu güzel işletmede geçirdim.Her şey harikaydı.ŞAR PASTAHANESİ Sahiplerini ve çalışanları kutluyorum.GÜZEL BİR GÜNDE HER KESİN KURBAN BAYRAMI KUTLU OLSUN...