KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM Gümbet, Ayaz Cd. Öztanıl Plaza Sitesi NO:47/A, 48400 Bodrum/Muğla

146 Yorumlar
  • Pazartesi09:30–22:00
  • Salı09:30–22:00

İşletme Hakkında

WYCIECZKI Z BODRUM Polskie biuro podróży KLS VOYAGES | Wycieczki z Bodrum Turcja. Kls Voyages to lokalne biuro podróży. Ceny wycieczek z Bodrum do Efezu Pamukkale Dalyan z polskim przewodnikiem.

İletişim

• Salı09:30–22:00

Özellikler

• Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
  • Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri
  • Gerçek mekanda hizmet
  • Online randevu

Önerilen Yorumlar

Wiktoria Badora
10.10.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Gorąco polecam wycieczki z tego biura - my wybraliśmy wyjazd na Kos bez przewodnika, organizacja super, świetny kontakt z przesympatyczną Panią Dorotą, do tego dobre ceny. Pozdrowienia dla kierowcy który zabierał nas do portu :)
Marcin Lerner
17.09.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Przesympatyczna pani przewodnik, choć mogłaby więc opowiadać ciekawostek i zwyczajach turcji. Wyśmienite ceny wycieczek. W porównaniu do ofert wycieczek fakultatywnych wielkich biur podróży ceny o 70procent niższe a ofertą nawet lepsze. Wycieczka do Dalyan nie ma chwili na nudę. Szeroki i.przyjemny program wycieczki
Roman Pązik
24.08.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Organizacja wycieczek na pięć gwiazdek. Efez, Daylan, Rejs i kilka dni nurkowych, transfery z i do hotelu, wszystko perfect + turecka łaźnia w gratisie (z której niestety nie udało się nam skorzystać). Polecam serdecznie biuro KLS Voyages i Panią Dorotę.
Elżbieta Kokoszka
21.08.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Miałam okazję jechać z biura do Pamukkale.Z właściwą kontaktowałam się przez Messenger- sprawnie, konkretnie. Przewodnik mówił w języku polskim. Płaciłam na zakończenie wycieczki- kartą. Jako bonus otrzymaliśmy wstęp na łaźnie. Polecam biuro!
Magdalena Duda
16.08.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Biuro oferuje świetnie zorganizowane wycieczki w przystępnych cenach. My skorzystaliśmy z 4 wycieczek: Dalyan, rejs po zatoczkach w okolicach Bodrum, jeep safari oraz przepraw na Kos. Właściciele są kompetentni i bardzo przyjaźnie nastawieni do odwiedzających ich turystów. Chętnie opowiadają o okolicy, dzielą się swoimi doświadczeniami. Można też u nich wymienić walutę po bardzo atrakcyjnym kursie. Pracują od rana do późnych godzin wieczornych. Polecam wszystkim to miejsce
Karolina Łuczak
13.08.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
W dniu dzisiejszym mieliśmy przyjemność skorzystać z wycieczki Błekitny rejs" i polecamy każdemu! Super organizacja
Agnieszka Jaczewska
30.07.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Wczoraj wybraliśmy się z mężem na nurkowanie. Nie była to nasza pierwsza tego typu wycieczka więc mamy porównanie. Umówienie się poszło bardzo sprawnie - przez WhatsApp, płatność zrealizowaliśmy już na miejscu. Samo nurkowanie rewelacyjne! Przesympatyczna obsługa!Łódź bardzo zadbana, czyściutka. Sprzęt nienaganny. W porównaniu do nurkowania w Egipcie, swoboda i doświadczenia znacznie lepsze! Polecam Panią Dorotę i Jej biuro!
Arkadiusz
23.07.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Przełom września i października spędziliśmy rodzinne wakacje w Bodrum. Były one udane, ponieważ skorzystaliśmy z dwóch wycieczek z oferty KLS Voyages. Jeszcze przed wyjazdem do Turcji nawiązałem kontakt poprzez whatsapp z Panią Dorotą, która opisała mi szczegóły wycieczek. Pierwszą wycieczką był rejs na grecką wyspę Koss. Ze strony biura wydrukowaliśmy mapę, dzięki której odwiedziliśmy atrakcje wyspy, a popołudnie spędziliśmy na plaży. Drugą atrakcją był wyjazd do Delfinarium i pływanie z delfinami. Spełniło się marzenie mojej żony imłodszej córki. W dodatku zawiózł nas tam przemiły Turek, który dobrze mówił po polsku. Wycieczki oferowane przez te biuro są tańsze niż te, które oferują inne biura. Będąc kiedyś w Bodrum na pewno skorzystam jeszcze raz z oferty KLS Voyages.
Adrianna Fokkens-Mielczarek
23.07.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Tydzień temu skorzystałam z synem z oferty KLS VOYAGES.Jestem zachwycona komunikatywnoscią włąścicielki.Jeszcze przed lotem do Turcji pisałam na whatsapp z Panią Dorotą ,co było dużym ułatwieniem i rozwiało wszelkie moje wątpliwosci i pozwoliło wybrać odpowiednie wycieczki. Jako pierwszą atrakcję wybraliśmy show w Delfinarium i pływanie z delfinem:) Bardzo polecam, delfiny są magiczne.Na dodatek do Delfinarium zawiózł nas przesympatyczny Pan Kani,który mówi po polsku i dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy po drodze:) To była dodatkowa atrakcja w cenie :)Drugim niezapomnianym przeżyciem był rejs statkiem . Od 10.30-17.00 statek zacumował 4x po 45 min. i mogliśmy pływać w krystalicznie czystej wodzie. Widoki niezapomniane.Pozdrawiamy Adrianna i Alex
Dariusz Lorens
09.07.2023
KLS VOYAGES POLSKIE BIURO PODROZY WYCIECZKI FAKULTATYWNE W BODRUM
Zorganizowana przez biuro wycieczka do Efezu. Przy okazji pokazano część kultury tureckiej. Restauracja, produkcja i sklep ze złotem. Trochę długo zajmuje zbieranie uczestników wycieczki, ale wynika to głównie z rozległosci półwyspu i ogromnej ilości hoteli. Ogólnie wszystko jest w porządku. Polecam biuro KLS VOYAGES.