Hayat Lokantası Merinos Santral Garaj, Stadyum Cd. No:42/4, 16200 Osmangazi/Bursa

Santral Garaj, Stadyum Cd. No:42/4, 16200 Osmangazi/Bursa

Yasemin Candurmaz
09.10.2023
Hayat Lokantası Merinos
8 mart toplantimizda tercih ettigimiz icin buyuk bir hayal kurikligi yasandi sebebi ni tabiki anlamakta zorlandik.Sayin gurkan beyin gurubumuza karsi baskici tavri nezaketten.uzakti siparis alinirken ilk defa gordugumuz uygulamalar soyleki kimler sut helvasi istiyor barmak kaldirsin oncesinde ne alirsiniz di sorulmadan sut helvasi vercez demesi ikazim ozerine secenek sunulmas zorlamiscasina gelen kabak tatlusinin.ustune.findik ceviz veya tahin yan.masada olmasina ragmenolmayan serviz tam bi fiyaskoAsci larin.ellerine saglik cok tesekkr ederiz yemekler cok nefizsti
Seda ELA
13.09.2023
Hayat Lokantası Merinos
Süt helvası güzel, lezzetliydi. Şehir dışından misafir olarak onu yemek için gittik. Tatlının yanında Türk kahvesi içmek istedik, bizimle ilgilenen personel kahve yok dedi. Şaşırdık ama neyse çay içelim bari dedik. 5 dk sonra aynı personel yan masaya Türk kahvesi getirdi. Yok sanıyorduk! Bizi yanlış anlamış olamazdı çünkü olmadığını duyunca oturmasak mı diye tereddüt etmiştik. Alengirli kahve içecek olsak zaten orda olmazdık. Başka birinden sipariş verdik, o da tatlı sonuna doğru geldi. Süt helvası hatrına…
Kerem SAZLIDERE
02.09.2023
Hayat Lokantası Merinos
Yemekler çok bozulmuş. Çorba gelmeden sıcakların gelmesi ayrı bir konu akabinde çorbanın soğuk gelmesi ayrı bir konu. Şef sağolsun o konuda destek verdi ısıttılar getirdiler. Ama çorba çorba değildi. Küçük Sanayideki Sade çorbayı tek geçerim. Fiyatlar da abartılmış. Eski Hayat lokantasının tadı ve lezzeti kalmamış. Buradan önceki yerinide biliyorum orada daha lezzetliydi.Buraya geçtiğindede lezzetliydi. Verdiğiniz paraya değiyordu. Ama şimdi iyice bozulmuş ve kimseye önerebileceğim bir yer olmadı. Bu arada kasaya bakan bayanda bi haber durumda bir şey söylüyorsunuz yüzünüze sadece bakıyor hiç bir tepki yok.Ellerinden senelerce zevkle yemek yediğim Hacı Mustafa amcamızıda rahmetle anıyorum. Nasıl ne emeklerle başlattı nasıl devam ettiriyorlar.
Lina nn
30.08.2023
Hayat Lokantası Merinos
KESİNLİKLE BEGENMEDİM‼️ Bizde hizmet sektöründe çalıştık neyin ne oldugunu biluyoruz garsonlar masadan bsey alip birakirken kafamiza atar gibi davraniyor bayan garson var sarisin okadar sert bakiyor ki dovecekmis gibi sanki onu burda zorla calistiriyolar cok rahatsiz oldum guler yuzlu olmak bu kadar mi zor ya yemekler buz gibi geldi hayatimda ilk defa soguk pilav yedim masalara insan hic mi bez surmez toz toprak icindeydi boyle yerlerde varmis görmüş olduk bdaha Aslaaaa..
gaye özer
18.08.2023
Hayat Lokantası Merinos
Bölgesinde gidilmesi gereken en nezih ve en kaliteli mekan gerek çalışanları gerekse hijyen ve fiyat açısından tercih edilmeli.Artık vazgeçilmez mekanlarımdan biri oldu.Ailenizle güzel ve kaliteli zaman geçirmek isterseniz kesinlikle burayı tercih etmelisiniz.
ilayda durak
08.08.2023
Hayat Lokantası Merinos
pazar sabahı saat 8 gibi rezervasyonlu şekilde çorba içmeye gittik çorba buz gibiydi garsonlar çok ilgisiz ikram için. verdikleri çay ise bayattı
Recep Albayrak
01.08.2023
Hayat Lokantası Merinos
Bursa ziyaretimizde uğramak istediğimiz bir yer di yemek yemedik fakat süt helvasını muhakkak tavsiye ederim
Enes Karakaşlı
Hayat Lokantası Merinos
Pazar günü açık büfe kahvaltı ve kahvaltı kalitesi başarılı. Börek, akıtma tarzı şeyler boldu ayrıca kaşarlı ve sucuklu omleti size özel yapıyorlar, sıcak sıcak süt helvasınada denk geldik tadı çok güzeldi. Koskoca bahçe dolu fakat 2 tane garson vermişler, arkadaşları taktir ederim her şeye yetişmeye çalışıyorlardı ama doğal olarak onca insana 2 kişi yetmiyor. Google da pazar günü için fiyat 35TL yazıyordu fakat kişi başı 38TL ödedik. Genel anlamda memnun kaldım tavsiye ederim.