Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer Yeni Mahalle, Kındıl Sk. No:7, 07980 Kemer/Antalya

Web Sitesi
+905528249077
Yeni Mahalle, Kındıl Sk. No:7, 07980 Kemer/Antalya

• Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
  • Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri
  • Çocuklar için uygun
  • Doğa yürüyüşü
  • Piknik masaları
  • Umumi tuvalet

Şadiye Okur
01.10.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
Karavanımızla 4 günlüğüne gidip 10 gün zevkle kaldığımız portakal ağaçları içinde harika bir yer. Deniz çok yakin ve güzel marketler biraz uzak ama ben miğros hemen den istediklerimi aldım getiriyorlar. Her sabah saat 8. 30 da Dış kapıya ekmek ve taze simit geliyor . Mustafa bey ve Oya hanım misafirlerine her konu da yardımcı oluyorlar. Güler yüzlü cana yakın insanlar. Biz çok sevdik harika atmosfèr, harika bir yer , Ekim ayında tekrar görüşmek dileğiyle sevgiyle kalın....
Şengül Aksd
25.09.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
Portakal, limon ağaçları içerisinde, beklentimizin çok üzerinde bir işletme..Tuvalet ve banyolar temiz ve hijyenik..Denize yakın..Tam bir aile ortamı...Fiyatlar makul.Umarım hiç bozulmazlar ve biz de ailece keyifli bir kampın tadını çıkarmaya devam ederiz..Çok memnun kaldık.Çadır ve karavan seven herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz ..
Nyze Nyze
24.09.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
4 kişi 3 gece kaldık arife günü çıkış yaptık ilk kamp deneyimimizdi ve son olmayacak kesinlikle çok memnun kaldık çadırınizda elektirik var duş var mutfak alanı buz dolabı var ve okadar ilgili güler yüzlü oya hanım çok teşekkürler harika bir insan mutlaka gidin pişman olmazsınız
kerem marmara
18.08.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
Kapıdan girer girmez portakal çiçeği kokusu işliyor insanın ruhuna. Huzurun kokusu da varmış öğrenmiş olduk. İnsanlar da ortamın ruhuna uygun şekilde çok sıcak ve güler yüzlü. Mustafa bey oya hanım taniştığımıza çok memnun olduk. Kesinlikle tekrar geleceğiz
recep kemer
10.08.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
İşletmeci aile ve Mustafa bey çok ilgililer. Tertemiz. Portakal ağaçları içinde. Sakin ve yemyeşil ortam. Sezon olmamasına rağmen 5-6 karavan vardık. Fiyatlarıda gayet uygun. Yaza yine geleceğim. İkramlarınız ve herşey için teşekkürler.
eren efe perçin
01.08.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
karavanlar icin tasarlanmış alanı çok düzenli işletmeci ilgili alakalı müdürü bir çöp poşetini kıskandı yanliz :)
Mustafa Srky
23.07.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
Antalya'da kamp diyince tek adresimiz. Agustos ayında karavanımızla tam 1 ay kaldık bir gün bile sorun yaşamadık. Portakal ağaçları altında geniş, temiz, düzenli harika bir kamp alanı. Bu ortamı hazırlayan sahibi Mustafa abiye, kampı tek başına çekip çeviren herkese yardıma koşan Bülent kardeşime ve beraber yiyip içip eğlendiğimiz komşularımıza çok teşekkür ederiz. Tekrardan görüşmek üzere.
Büşra Kıbrıs
22.07.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
Kesinlikle ve kesinlikle gönül rahatlığıyla herkese tavsiye edebileceğim bir kamp alanı. Ailenizle gidip mükemmel bir tatil yapabilirsiniz. Çadır kamp alanı ve karavan kamp alanı ayrıydı. Karavan kamp alanında kaldık. WC’ler, duş alanı ve mutfak o kadar insan sirkülasyonu olmasına rağmen temizdi. Genelde aileler kalıyor. Denize çok yakın 3 dakika yürüme mesafesinde, denizi çok güzel ve temiz. Çevrede bulunangezilecek yerlerede ideal yakınlıkta. İşletme sahibi ve çalışanları aşırı ilgili her konuda yardımcı oldular. Oya hanıma ayrıca teşekkürlerimi söylemeden edemeyeceğim harika insanlardınız çok memnun kalarak ayrıldık
umut kıbrıs
19.07.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
Minta Karavan Kamp alaninda ailemle birlikte konakladık ve harika bir deneyim yaşadık. Kamp alanı doğal güzelliklerle çevrili muhteşem bir konumda bulunuyor. Tesisler temiz ve düzenliydi, tuvalet ve duş imkanları oldukça hijyenikti. Personel samimi ve yardımseverdi, her ihtiyacımızla ilgileniyorlardı. Kamp alanının atmosferi huzurlu ve sakin, kamp alanı denize çok yakın ve oldukça temizdi.Bize her konuda yardımcı olan oya hanıma ayrıca teşekkür ederim
Yalcin Yilmaztekin
12.07.2023
Minta Karavan & Kamp Alanı-Kemer
Bayram tatilinin son günülerinde 2 gün kalmak için karavanla geldik, bir haftadır buradayız ve tatili uzatalım mı diye düşüyoruz. Özetle işletme sahiplerinin iyi niyeti ve yardımları, konaklayan misafirlerin komşuluklarıyla mükemmel bir ortam oluşmuş durumda. Diğer Yorumlardan kararsız olan olursa mutlaka burayı görerek karar verin. Ben eşim ve kızımızla çok memnun kaldık. İşletmeci Mustafa bey ve Bülent beye de ayrıca çok teşekkür ediyoruz.