çağdaş et ızgara kızılkeçili mah.fatih sultan mehmet cad, no1, 10300 Edremit/Balıkesir

çağdaş et ızgara - Izgara |

Atlantis
29.09.2023
çağdaş et ızgara
Köfte, sucuk, ayran, sütlaç ve turşu yedik, hepsi harika, fiyatları da uygun. Kızılkeçili'ye sırf burası için bile gidilir.
Nurcan Baran
08.09.2023
çağdaş et ızgara
Köyün içinde sıcacık bir aile işletmesi. Porsiyonların miktarı, salatası piyazı ile oldukça doyurucu, etlerin ve sucuğun lezzeti oldukça iyiydi. Tekrar gelmek isteyeceğimiz bir yer.. Herkesin ellerine sağlık..
Bulut Savascioglu
08.09.2023
çağdaş et ızgara
Yemin olsun ben boyle lezzetli bir kofte yemedim.Kesfettigimiz gunun ertesi gunu de gittik tatil sebebi ile gelmistik Gure ye tesaduf bi yakinimiz onerdi.benim kofte yemeyen cocuklarim bile bayila bayila yedi.ortam salas ve huzur verici personel cana yakin bundan sonra Gure deyince tek yemek yemege gelecegim ve ozleyecegim bir mekan oldu.emeginize saglik.
emre gurel
18.08.2023
çağdaş et ızgara
Nezih bir mekan, etleri lezzetli ve güzel. Meyve suları el yapımı , acılı ezmesi mükemmel. Balıkesir’e gelirseniz muhakkak ugramalısınız.
DR HÜSEYİN İLTER
15.08.2023
çağdaş et ızgara
Etleri lezzetli, guleryuzlu insanların çalıştırdığı aile lokantası tavsiye ederim.
Murat Güç
14.08.2023
çağdaş et ızgara
Kızılkeçili köyünde yer alan kasabın restoranına kamptan dönerken uğradık. Akçay'ın trafiği ve karmaşasına karışmadan burada huzurlu bir yemek yemek istedik ve çok aç olmadığımız için birer çorba içip 1 porsiyon köfte yedik. Dolu dolu porsiyonlarıyla tıka basa doyduk diyebilirim. İşletmecilerine bu sıcak ortamı yarattıkları için teşekkürler.
Ertuğ G.
03.08.2023
çağdaş et ızgara
Porsiyonlar yeterli. Köfte, pirzola, çoban salata yedik. Köftesi güzel. Yancısı soğan, yeşillik ve tel şehriyeli pilav. Kuzu pirzola fena değildi ama kalem başına biraz iriydi. Kuzu deyince daha yumuşak ve körpe bekleniyor. Yancısı köfteninkiyle aynı. Izgarası kömür. Çoban salatada zeytinyağı tadı alamadık. Ya ayçiçek kullanıyorlar ya da riviera. Açık ayranı harikaydı. Eğer ekşi ev ayranı seviyorsanız deneyin. Ortaya da ekmekle birlikte acı biber turşusu ve acı köfte sosu geliyor. Personel ilgili. Kart geçiyor ancak karşı dükkana gitmeniz gerekiyor. Bebeğiniz/ çocuğunuz varsa mama sandalyesi yok. Çay ikram, türk kahvesi için 5tl ödemeniz gerekiyor.1 porsiyon kuzu pirzola, 1 porsiyon köfte, 1 çoban salata, 1 açık ayran, 1 soda, 2 türk kahvesi 117 küsür tuttu.
Orhan Hasbioğlu
31.07.2023
çağdaş et ızgara
Mekâna hem kendim hem de arkadaşlarla gidiyorum. Yazın bahçede ızgara köfte yedik, lezzetliydi fakat kara sinek istilâsı vardı. Bugün de kelle paça yemek için gittim. Bahçe kış olduğu için kapalıydı. İç kısma girdim. Yemeğini yiyen 3 kişi sigara içiyordu. İçeride dumandan nefes alamadım. Çorbayı söyleyip bahçeye hava almaya çıktım. Nezaketen, çorbanız hazır demek için bile bahçeye personel göndermediler. Neyse, canları sağolsun ama kışın iç kısımda sigara içilmesine izin vermemeleri şart
Aytek Dmrsy
çağdaş et ızgara
Kesinlikle tavsiye ederim. Izgara porsiyonları büyük ve temiz aile işletmesi. Fiyatlar çok uygun. Izgara köfte 60 tl. Su bedava salata ve zeytin ikram. Çorba 20 tl. Özellikle mercimek çorbası çok güzel.Ailecek gidilebilecek bir yer.
Nurperi Buran
11.07.2023
çağdaş et ızgara
Diğer yorumları okuyunca farklı bir yere mi gittim diye düşündüm. Yoğunluk sebebi ile mi bilmiyorum ancak servis ve hizmet iyi değildi. Pirzola büyük olduğu söylenerek bir porsiyon için sadece 2 adet geldi. Köfte-sucuk lezzeti ortalamaydı, daha iyilerini çok yerde yedim. Külbastı ortalamanın altındaydı. İkram olarak sadece su-acı biber turşusu ve minik bir tabak piyaz geldi. Porsiyon yanlarında da pilav ve salata eklemişlerdi. Lezzet ortalama ancak servis, ikram ve temizlik olarak ortalamanın altında salaş bir işletme. Beklentiyi yükseltmemek lazım.