Masal bungalov yıldız mahallesi, Dikkaya, 53750 Dikkaya/Çamlıhemşin/Rize

+905374089091
yıldız mahallesi, Dikkaya, 53750 Dikkaya/Çamlıhemşin/Rize

• Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
  • Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni
  • Tekerlekli sandalyeye uygun tuvalet

Abdüsselam POLAT
04.10.2023
Masal bungalov
Bungalov olarak seçebilinecek en güzel ve en uygun mekan sahipleri her zaman güler yüzlü davranıyor. 24 saat güvenlikli, mahremiyetli bir yer. Kahvaltı ambalajlı,taze ve hızlı bir şekilde hazır ediliyor odalara ne zaman isterseniz çay çerezi ile birlikte geliyor ben çok memnun kaldım
EDA YILMAZ GÜNDÜZ
10.09.2023
Masal bungalov
Eşimin doğum günü için Ordudan iki çocuğumuzla birlikte gittik. İki gün çok keyifli zaman geçirdik. Çok temiz ve nezih bir aile işletmesi. Kendinizi evinizde gibi hissedeceğiniz butik bir işletme. Hiç düşünmeden çıkın çıkın gidin. Kahvaltısı da inanılmaz güzel. İşletme sahibi Cemil beyin son gün bahçeden toplayıp soframıza koyduğu marulların tadı hala damağımızda. Yemekleri yapan kişide Cemil beyin eşi, elleri inanılmaz lezzetli. Tüm aileye burdan teşekkür ediyorum. Dilerim bir gün dahi boş kalmasın işletmeniz, hayırlı ve bol kazançlarGündüz ailesi
oğuzhan cömert
10.09.2023
Masal bungalov
Rize’de Çamlıhemşine yakın bir konumda. Balayı çifti olarak gittik kendi evimiz gibi rahat ettik. Güler yüzlü hizmet ve konforlu bir yerdi. Doğa huzur hepsi bir arada. Otelin sahiplerini yıllardır tanıyor gibiydik o kadar sıcak ve samimi bir hizmet ve samimi bir ortam vardı. Hepsine ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum baharda fırsat bulunca yeniden gidip konaklamak istiyorum herkese de tavsiye ederim. Özellikle genç çiftler için çok güzel bir yer. En çok da balkonumuzda dağ manzarasına karşı kahvaltı etmeyi sevdik ☺️
Nazlı DOĞRU
31.08.2023
Masal bungalov
Bungalov ev olarak seçilebilecek en güzel mekanOdaların temizliği ve düzeni çok güzelÇalışanlar güler yüzlü ve çok samimi aile işletmesi olarak işletiliyorOrtam çok güzel aile ortamıKahvaltı çeşitleri çok güzel hızlı düzenli ve temizOdadaki ihtiyaçlar sürekli temin ediliyor.Oda manzarası çok güzelAkşam ateş başında tulum ve horon eğlencesi oluyor.Çevreyi gezebilmek için önerilin gezi turu çok eğlenceli ve çok ilgililer yönlendirmiş oldukları gezi turu rehberinin enerjisi çok yüksekÇok güzel bir ortam güvenilir gözünüz kapalı güvenerek gelebilirsinizMasal Bungalov ailesine çok teşekkür ederiz ☺️oda
ALİ AY
23.08.2023
Masal bungalov
Abartısız söylüyorum temizlik hijyen yemekler fiyat kalite hepsi dört dörtlük. İşletme bir aile tarafından yönetiliyor hepsi birer pırlanta gibi insanlar. Samimi ,içten kendi evinizdeymişsiniz gibi rahat bir ortam. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Fırsat buldukça yine geleceğiz. Güler yüzünüzü asla unutmayacağız. Cemil abi , Sündüz abla , Emre ve Ali Kemale kucak dolusu sevgiler.Teşekkür ederiz. ☺️
Muhammet Üzümcü
25.07.2023
Masal bungalov
5 gün boyunca hiç yabancılık çekmeden çok güzel bir tatil geçirdik, sahipleri çok sıcakkanlı, hoş sohbet insanlar her anda yardımcı oldular, eşimle ve ben çok memnun kaldık. Gitmeyi düşünenlere şiddetle tavsiye ediyorum.
Furkan Lik
23.07.2023
Masal bungalov
Merhaba, çok fazla gezdik gördük fakat böylesine insan canlısı hizmette kusur bulamayacağınız bir yer daha yoktur herhalde. Tatile mi geldik ikinci evimize mi geldik ayırt edemedik. Bu denli içten ve güzel bir aile ile karşılaşmak bizleri çok mutlu etti umarım tekrar görüşürüz. Buradan Cemil abi Sündüz abla ve çocuklarına çokca selam ve muhabbetlerimi iletiyorum. Allah işinizi gücünüzü rast getirsin.