KFC Levent, Çarşı Cd. No: 7, 34330 Beşiktaş/İstanbul

$$$$$$
KFC Levent, Çarşı Cd. No: 7, 34330 Beşiktaş/İstanbul

KFC | Parmak Isırtan Lezzet | Taptaze tavuk etleri ve 11 baharatlı gizli tarif ile hazırlanan Kentucky Fried Chicken parmak ısırtan lezzetlerini sipariş vermek için hemen tıkla!

Levent, Çarşı Cd. No: 7, 34330 Beşiktaş/İstanbul

• NFC ile mobil ödeme
  • Çocuk menüsü
  • Kasada sipariş hizmeti

Şevval Aras
20.09.2023
KFC
Trendyoldan sipariş verdim 1 saate yakın bekledim ,10 dk mesafe olmasına rağmen getirmedi ve siparişi iptal etti. Daha önce de bunu yapmıştı. Getirmeyeceksen sipariş vermemizi de engelle o zaman boşuna vaktimizi çalma rezalet resmen. Bir daha bu şubeden asla sipariş vermeyeceğim.
Fatih koz
14.09.2023
KFC
Şube müdürünü işini yapmaya davet ediyorum çıkan ürünlerin sıcaklığını ve doğruluğunu aynı zamanda personelini takip etmesi gerekiyor gelen her sipariş buz gibi eksik insanlar bu siparişler için emeğiyle Kazmadığı parayı veriyor sizde işinize sahip çıkıp hizmet kalitenizi yükseltirseniz sevinirim işletme müdürünün çok daha fazla işine sahip çıkması dileğiyle
Mustafa Kıyak
11.09.2023
KFC
8.10.22 tarihinde saat 16.00 civarı bu kfc restorantına geldim kasada gözlüklü bir bayan vardı bir insan bu kadarmı ilgisiz olur müşteriyi bu kadarmı umursamaz yani kız bizi o kadar takmıyoduki az daha kalsın deyip çıkıcaktım bu bayan yüzünden kfc lerden soğudum yolunuz düşerse falan girmeyin derim buraya o suratı göreceğinize aç kalın daha iyi...
VRin
18.08.2023
KFC
Hamburger ekmeği dökülüyor, içi kuru ve tavuk sert, patatesler çok kötü.. kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Nesrin Zengin
29.07.2023
KFC
Merhaba KFC den sipariş verdik. Ödemeyi de yaptık İki saat bekledik sipariş gelmeyince işyerinden ayrıldık. İki gün geçti halen siparişim gelmedi üstelik defalarca aradım ve mail attım hiçbir şekilde dönüş olmadı. Kimseyede ulaşamıyoruz
Diagnosis Treatment
KFC
Bu şubede yedikten sonra akşamı hastanede geçirdim ve 3 gün kendime gelemedim, arayıp şikayet ettiğimde müdür ben çalışana yedirdim hiçbir şey olmadı gibi bir cevap verdi, hakkımı helal etmiyorum. Bir daha önünden bile geçmem. Yazık en sevdiğim markadan soğuttunuz beni
Gizem Lenger
KFC
Bir yer ne kadar kötü olabilir servis veremez. O kadar kötü. Personellerinin eğitim seviyesi yok sanırım. Herkesin yüzü beş karış restaurant darma dağın sipariş alamıyorlar. Masalar işletme çok pis ve kirli. Tuvaletleri ortak kullanım yapmışlar rezillik. Temizlik sıfır. Yanlışlıkla gidip yemeyin yada paket siparişi de vermeyin hijyen koşulu diye bir şey yok. Çünkü hijyen yok. Yemek çok kötüydü,patates pismemisti. İşletmede buz yoktu hamburgerleri sarmadan tepsiye atmışlar. Boşuna işletmede bulunup para kazanıyorlar. Marka isminden gittik fakat bu temizliği bir isletmesinde barindiramayan markaya hiçbir yerde tekrar gitmem. Personelinize acilen iletişim kurabilmesi için eğitim verin. Kasadaki hanımefendiyi zorla kolundan tutup getirmişler yüz beş karış, ülkenin doğu anadolu bölgesinden de daha önce hiç topluma girmemiş birini getirmişler kafasında şapka ukala ukala geziyor müşteri ben miyim o mu belli değil. Arsizligin bini bin paraBu yüzden personelini uyarın. Çok daha işini seven insanlar var.
vahit kathuda
Saatlar yanlış saat 12:10 gece gittim sadece kuriyelere açığız dediler
Eyüp Esat Er
KFC
Google profil hesabındaki saatleri doğru olmayan işletme. Belirtilen saatten 1 saat önce gitmemize rağmen sipariş alamayacaklarını belirtti.
De - LALİ
KFC
Sipariş yanlış geldi gelen sipariş 2 benim verdiğim sipariş 24 arada çok fark var dedim hemen gönderiyoruz dediler bugün 6. Gün gelen giden yok vay halimize gelince yazarım .