Gaia Mansion Cumalıkızık Cumalıkızık, Cin Aralığı Sk no:4, 16370 Yıldırım/Bursa

Yasin Karakuş
18.10.2023
Gaia Mansion Cumalıkızık
Cumalıkızığın en güzel ve en nezih yerinde Volkan bey ve Hande hanımın müthiş güleryüzlüyle karşılaştığımız bir otel. Sabahları Süleyman abi ve Nuray ablanın kahvaltısıyla şenlendiğimiz, akşam çayımızı ve kahvemizi yudumladığımız bu nezih mekanda herşey için Volkan bey ve Hande hanıma çok teşekkür ediyoruz, eminim bir daha Bursaya gelirsek yine durağımız burası olacak.
Asiye Atıcı
04.10.2023
Gaia Mansion Cumalıkızık
Odaları ve avlusu zevkle dekore edilmiş bu muhteşem otelde 1 gece konakladık ve her detayına hayran kaldık. Aile sıcaklığıyla bizi ağırlayan Volkan Bey ve eşine ve de minik köpekleri Mia'ya çok teşekkür ediyoruz. Odalar tertemiz ve son derece samimî. Cumalıkızık'a yolunuz düşerse kalacak başka yer aramayın derim. Tekrar ziyaret edeceğiz. Tek kelimeyle BA-YIL-DIK!
Hanife Pehlivan
04.10.2023
Gaia Mansion Cumalıkızık
Cumalıkızık ta özenle dekore edilmiş taş odalarıyla ailece güzel bir hafta sonu gecirilebilecek 3 odalı küçük bir butik otel köy kahvaltısı doyurucu ve lezzetli otelin sahipleri samimi içten aile sıcaklığında karsiladılar hoş sohpetiniz icin tesekkür ederiz. iki çocukla gittik biraz zordu bizim için ama ikramlarıyla ve Mia sayesinde güzel bir gün geçirdi onlarda. akşamki çayınız çok lezzetliydi ayrıca hangi marka onu sorcaktim unuttum :) tekrar görüşmek üzere inşallah
Gökhan Gökyalaz
01.09.2023
Gaia Mansion Cumalıkızık
Cumalikizik zaten küçücük ama bir o kadar şirin bir köy. Burası da bu köyün içerisinde sadece 3 odası olan avlu konseptinde bir Osmanlı evi. İşletmecisi Volkan bey son derece nazik ve bir o kadar da ilgili birisi. Odalar son derece temizdi. Kahvaltı öyle bir ortam için fazlasıyla çeşitli ve lezzetliydi. Şiddetle tavsiye edilir...
Handan D
Gaia Mansion Cumalıkızık
Güleryüzlü Volkan Bey ve eşi tarafından güzel ağırlandık. Evde kalıyormuşsun gibi hissettik. Temiz ve güzel dekore edilmiş odada köyün sessizliğinde deliksiz uyuduk, tavsiye ederim
Lara Tasci
Gaia Mansion Cumalıkızık
Kendimizi evimizde gibi hissettiğimiz huzurlu 2 gun geçirdik. Odalarda ihtiyacınız olan herşey var ve çok temiz. Kahvaltı şahane. Ortam şahane. Volkan Beye tüm tavsiyeleri ve misafirperverliği için özellikle teşekkür ederiz. Minik dostları da çok tatlı. En yakın zamanda tekrar geleceğiz.