Seyir Travel Çiftlik, İstiklal Cd. No:114, 55060 İlkadım/Samsun

• PazarKapalı

Seyir Travel Çiftlik, İstiklal Cd. No:114, 55060 İlkadım/Samsun

Seyir Travel – Azerbeycan – Gürcistan – İran – Ermenistan Turları | Azerbeycan – Gürcistan – İran – Ermenistan Turları

Çiftlik, İstiklal Cd. No:114, 55060 İlkadım/Samsun

• PazarKapalı

Gizem Dinç
17.10.2023
Seyir Travel
İyisiyle kötüsüyle güzel anılar kattı.Butik ege turuna katıldım en çok foçayı beğendim.
Gamze Erdoğan
15.10.2023
Seyir Travel
24 27 Haziran butuk ege turuna katıldım araç yolda bozuldu klima 36 derecede çalışmadi arac eskiydi araç bizi değilde biz aracı bekledik rehber aşırı ilgisizdi kısacası hiç memnun kalmadım bir daha asla seyir travel
Cigdem Yavuz
04.10.2023
Seyir Travel
Bir yıldızı bile haketmiyorlar.programi ve planlarımı iptal etmeme sebep oldular. Tur iptal edilmiş tesadüfen öğrendim. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Bir kişinin 2 gün önce öğrendiği iptali ben sonradan öğrendim. bu firmaya guvenerek tur planı yapmayın.
mehmet kırış
01.10.2023
Seyir Travel
Özgür bey tehberliğinde keyifli bir Batum turu oldu..Konaklamamız cok güzel bir otelde gerçekleşti..Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.
Samet Türe
18.09.2023
Seyir Travel
Otobüs: Çok rahat 2+1 geniş ve ferahOtel: 5 yıldızlı muhteşem manzaralıRehberlik: Yeterince bilgilendiriciİlk defa bir tur şirketiyle geziye gittik tereddüt ve çekincelerimiz vardı fakat hiçbir sıkıntı yaşamadan gayet güvenli bir şekilde turumuzu gerçekleştirdik. Bu arada Batum turuna katıldık. Gezilecek yerler gündüz geziliyor ve size çokça serbest zaman dilimi kalıyor. Gidiş yolunda sabah yapılan kahvaltı için ücret toplanıyor ona katılmaya bilirsiniz gereksiz pahalıydı kendiniz bir yer bulup daha uyguna getirebilirsiniz. Kalınacak otel de havuz ve hamam var denildi ona göre mayolarımızı aldık ama gördük ki tadilattaymış giremedik firmanın nasıl haberi olmaz ve yanlış bilgilendirir anlayamadık. Dönüşte rize bezi atölyesine uğranıyor bence gereksizdi ama lavabo ihtiyacınızı giderebilirsiniz. Çay fabrikasında ikram edilen farklı çaylardan içtik güzel bir deneyimdi. Akçaabat da güzel bir mekanda köfte yedik bu da iyi oldu gayet lezzetliydi. Otobüste insanları eğlendirmek adına çok fazla müzik sesi vardı ve bazı yolculara mikrofon verilip şarkı söylemelerini isteyip seslerine maruz bırakılmak aşırı rahatsız ediciydi (müzik öğretmeni olduğumdan dolayı) 3 kere uyarmamıza rağmen dikkate almayışları bizi çok üzdü ve sağolsunlar baş ağrısıyla yola devam etmek durumunda kaldık. Deneyimimizi sizinle paylaştık bu tip durumlarda yorumların önemi çok önemli ve insanların tercihlerini etkileyebiliyor. Şirket yetkililerini de olumlu yönlendirebilir umarım ...
Yusuf Topçu
11.08.2023
Seyir Travel
Gürcistan turuna katıldık tecrübeli kaliteli dolu dolu bir 3 gündü teşekkürler Seyir Travel
Esinnur Can
26.07.2023
Seyir Travel
Bizde Batum turuna katıldık. Hizmette sınır yoktu ve her şey dört dörtlüktü. Seyir Travel'e çok teşekkür ederiz.
İsmail U
09.07.2023
Seyir Travel
Ocak ayında Batum turuna katıldım. gerçekten çok keyifli, kaliteli ve konforlu vakit geçirdim, gerek ulaşım gerek otel olarak. Başta tür rehberlerimiz Hasan bey ve Tuğçe hanım olmak üzere tur görevlilerine samimi ve ilgili yaklaşımlarından dolayı tesekkur ederim.