Sianji Well Being - Termal Resort & Spa Peksimet Mah. Kadıkalesi Mevki, 48400 Bodrum/Muğla

Anasayfa - SIANJI Well-Being Resort |

02523820300
Peksimet Mah. Kadıkalesi Mevki, 48400 Bodrum/Muğla

• Üniseks tuvalet

Emre Saka
02.10.2023
Sianji Well Being - Termal Resort & Spa
Otelde hala bulunuyoruz. Sanki aslında kurban bayramının ilk günü otel açılacakmış gibi davranılıyor. Yemekler yeterince çeşitli ve güzel değil, bu kalitede bir otel için daha iyi beklerdim. Otelde iki gündür eğlence olarak hiç aktivite yok. Ona da bayramda başlayacaklar sanırım? Daha düzenli ve kaliteli hizmet verilebilirdi. Çalışanlar yardımcı olmaya çalışsa da işletme olarak kötü
metin Şahin
21.09.2023
Sianji Well Being - Termal Resort & Spa
Uzun yıllar önce ailemle geldiğimiz bu otele tekrar gelmek istedik ve anladıkki artık bundan sonra hep buraya gelmeliyiz hizmeti kalitesi yemekleri harika kesinlikle tavsiye ediyorum
ÖMER ERCİYES
27.07.2023
Sianji Well Being - Termal Resort & Spa
Konsept olarak güzel olarak gittiğimiz otelde bize verilen oda çöp kutusuna bakıyordu kesinlikle yerleşmeden önce odalarınıza bakın iki defa söylememize rağmen bir değişilik yapmadılar akşam yemekleri güzeldi ama kahvaltı için aynı şeyi söylemek mümkün değil bu kadar pahalı yere böyle vasat bir hizmet değmez….Ayrıca sokak arası apart bile buzdolabında ürünler vardır insan bir tane içme su şişesi koyar.
asil karaket
Sianji Well Being - Termal Resort & Spa
Konumu harika, doğası ve manzarası harika. Odalar güzel. calisanlar çok yardimci. bence tek sorun hersey dahil konseptindeki yemek kalitesi. yemeklerde çeşit çok, hersey var ama sanki urun kalitesini biraz yükseltseler otelede sinif atlatmış olurlar. Teşekkürler çok memnun kaldık.
İlker Türk
Sianji Well Being - Termal Resort & Spa
2023 Nisan ayında konakladığımız otelden çok memnun kaldık, odalar çok büyük ve ferah,otel olanakları gayet yeterli, yiyecek ve içecek başarılı,otel içecek olarak hem alkollü hemde diğer içeceklerde üst segment markalar bulunduruyor, özellik ile beach bar Mehmet Kömür e çok teşekkür ediyoruz, özel bir restaurant ta gibi hissettirdi bize, ets turda görevli Cansever Yiğitbar tüm konaklamamızda yanımızdaydı, çok ilgilendi, sadece bazı personeller oteli kendi otelleri gibi sahiplenmişken, bazılarının işlerini yapmak lstememeleri otelin birazda olsa ahengini bozuyor, genede teşekkür ederiz sianji çalışanlarına
Emre Celiker
Sianji Well Being - Termal Resort & Spa
Yorumlara bakıpta 4.4 puan almış,bu yorum yazanlar sallamıştır otele gidelim düşüncesine kapılırsanız aynı benim düştüğüm duruma düşersiniz. Kurban bayramı için 2 aile olarak otele geldik ve tabiri caiz ise paramızla rezil olduk servis ve hizmet çok kötü. Çalışanlar iyi niyetli ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar ama otel işletmecisi 15 personelle oteli işletmeye çalışıyor sanırım. Birdaha kesinlikle 1 lira vermem bu otele
Selin Güney
Sianji Well Being - Termal Resort & Spa
Otelin en sevdiğimiz yanı yemekleri oldu. Çok çeşitli ve kaliteli bir mutfağı var. Denizi sahili manzarası, yürüyüş yolu muhteşem. Vale hizmeti çok iyi. Bunun dışında maalesef biz nisan ayında geldiğimiz için zannediyorum otel çalışanlarının çoğu yenilerdi. Odamızın yerini, bir çalışanla beraber, 2 kişiye sorarak bulabildik. Bebeğin altını değiştirmek için bir oda var mı sorusuna, soralım hemen var mı gibi şeyler yaşandı :) Yalnız çok nazik ve yardımcılar.Odamızda kaldığımız 3 gece 4 gün boyunca sadece havlular değişti. Odamıza ilk geldiğimiz anda yatakta saçlar bulduk. Havuza bakan odamızda tuhaf bir koku da mevcuttu. Temizlik gerçekten çok vasat.Odamızın dekorasyonu gayet iyiydi. havuz manzarası ve odadan havuza girebiliyor olmanız çok güzel. Yalnız Üst kattaki oda duvara bakıyodu ve eşyalar yıpranmıştı.Bir de benim kendi tecrübem, eşimin doğum gününü kutlamak için 2 hafta önceden aradım. Pasta ayarlamalarını rica ettim. Ayrıca bebeğimiz için bebek yatağı rica ettim. Not aldık tamam dediler ama maalesef pasta ayarlamamış.Lobinin haberi yok dendi. Ertesi gün telafi için odamıza şarap ve meyve yollandı. Ancak eşimin doğum gününü tatlı standından kibrit kutusu kadar pastayla kutlamış oldum. Garson arkadaşın yardımlarıyla ve nazik solistlerin şarkısı eşliğinde. Bebek yatağı da odada saatler geçirip 2 kez telefon ettikten sonra getirildi.Otelde alakart restoran da açık değildi.Temizlikle ilgili köklü bir değişim yapılır ise tercih edilebilir.
burcu çolakoğlu
Sianji Well Being - Termal Resort & Spa
Lobide Sinan Bey’in kokteylleri harikaydı. Tatilin en lezzetli kısmıydı. Kendisine çok çok teşekkürler.Deniz pek güzel olmasa da havuz kısmı iyiydi.Eğlence ve çocuklar için imkanlar zayıftı.Yemek çeşidi az da olsa kaliteliydi.Odalar ortalama denebilir fakat pencerelerde tel yoktu ve klima çalışmıyordu