May Bistro Ortaköy Mecidiye mah, İskele Sk. no: 20, 34347 Ortaköy/İstanbul

• Şarap
  • Bar
  • Harika kokteyller
  • Alkollü içecekler için indirimli saatler

lale demir
25.09.2023
May Bistro Ortaköy
Kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim.2 kisilik serpme kahvalti siparis ettik.doya doya yedik.denize nazir cok hos ve otantik bir havasi var. Calisanlar cok kibar.ve ilgili.kesinlikle oyle abartili bir pahalilikta degil.
Mağruf Çolakoğlu
24.09.2023
May Bistro Ortaköy
Gerçekten çok hoş bir mekan. Kahvaltı malzemeleri çok lezzetli. Çalışanlar güler yüzlü.
Tuğba Çelik
10.09.2023
May Bistro Ortaköy
Fıyatlar yüksek hizmet orta işin garibi adisyonda %1 diye bır tutar vardı 46,50 tl ödeme rklemıslerdı ne olduğunu sorduğumuzda servis bedeli dediler yanı mekana gelınce herhalde servıs alacağım bıde buna para ödemek inanılmaz saçmaydı. Üstelik bu konuyla ılgılı baştan bılgı vermıyorlar sacmalık
Yami Yagmur Malkoç
05.09.2023
May Bistro Ortaköy
Muazzam güzel bir mekan, yemeklerine ba-yıl-dım! Yeni açılmış. Ben Üsküdar'dan Ortaköy vapuruna binip gittim valla 2 dkda. Ortaköy İskelesi'nin hemen karşısında.***** The place with the best quality and most delicious food in Ortaköy. The employees are friendly and meticulous. I definitely recommend you to go.
Saliha Gündüz
01.09.2023
May Bistro Ortaköy
şehir dışından ilk defa istanbula gelen kuzenlerimi dün sabah 22.08.2021 de kahvaltıya götürdüm, 3 kişi gittik ancak 2 kişilik serpme söyledik, 3. kişi ye bardak başı çay aldılar, bunuda geçtim ilk servislerindeki çay soğuktu ve köpürmüştü, bunuda geçtik hesabı istediğimizde normalde 184 tl tutacak kahvaltımız (serpme+melemen) 224 tl olarak fişe yansımıştı, ayrıca melemende ne tat vardı ne tuz. aradaki 40 tl 20 tl si masada bulunan içmediğimiz suyun tutarıymış :) onu fişte düzelttirdik, fişte görünen %1 diye belirtilen 20 tl lik başka bir tutar daha vardı , acaba dedik yediklerimizin kdv si mi :)))))şaka gibi evet ama böyle zannettik, sonrasında kasaya indiğimizde sordum nedir bu diye meğersem servis ücretiymiş...zaten kahvaltının içinde değil mi servis ücreti, nerde görülmüş bu, içimden gelirse bahsiş veririm ama o soğuk çayı, içmediğim suyun fişe yansıması falan verir miyim bahşis. neyse sonra fişi elimden aldılar ve 184 tl lik yeniden fiş düzenlediler, eski fişi istediğimde ise vermediler, çünkü burada yayınlayacaktım anladılar, yani diyeceğim o ki bu mekana gitmek isterseniz gözünüz açık olsun, ama gitmemenizi öneririm...
Gharbi Rihab
01.09.2023
May Bistro Ortaköy
Çok temiz bir restoran, etler lezzetli ve personel çok hızlı bir şekilde yemeği getiriyor MaşaAllah, İzmir'in en iyi restoranlarından biri.
Okan Bayindir
23.08.2023
May Bistro Ortaköy
Böyle güzel bir yerde böylesine lezzetsiz bir omleti başka yerde yememiştim. Gercekten kötüydü. Fiyatları gereksiz yüksek. Ekstradan kuver ücreti de cabası. Bir yıldızı fazladan, çalışanların saygılı oluşuna veriyorum.
Majd Al Safadi
10.08.2023
May Bistro Ortaköy
(English)The service was pleasant,the place looks great especially at nightThe only thing that I didn’t really enjoy is the food,I ordered Iskender kabib which tasted normal I expected more from a restaurant like this with a high price(Turkish)Servis hoştu,mekan özellikle geceleri harika görünüyorGerçekten zevk almadığım tek şey yemek,Normal tadı olan İskender kabib sipariş ettim, böyle bir restorandan yüksek fiyatlı bir restorandan daha fazlasını beklerdim.
Tolgahan Tosun
31.07.2023
May Bistro Ortaköy
Parasında değilim ama şişe biralar 90 TL ve kötü lezzetsiz yemekler. Umursamaz, lakayt garsonlar ve sallamaz tavırlar üstüne kuruyemiş yeseniz bile sanki servis varmış gibi kuver açıyorlar :) oldukça kötü bir yer… geç saate kadar açık olmasından oturduk. Asla tavsiye etmem, misafirlerimi ben götürmem.
Adnan Kocan
May Bistro Ortaköy
Sadece manzarası var ve manzara icin para veriyoruz sanırsam hem Ortaköyün en pahalı serpme kahvaltısını verip hemde kuver ücreti kesmek aşırı mantıksız. Cayin yanında yıkanmadan gelen cay kaşıklarına deginmek istemiyorum bile serpme kahvaltı icin zeytini peyniri ws malzemeleri dibi siyahlamis cay tabakların da servis etmek kahvaltı verilen terasta iki tane suriyeliye nargile verip ortami kahvaltı edilemeyecek kadar kötü bir dumana boğmak nasıl bir mantık bir saat sürmeden kalkip mekandan çıkış yaptım.Bir Pazar kahvaltısı nasıl berbat bir hale getirilir pes doğrusu.Umarim bu söylediklerimi dikkate alıp personele eksikleri söylenir.