Karagöl Uludağ Soğukpınar, Kara Göl, 16370 Osmangazi/Bursa

ilhami Candar
16.09.2023
Karagöl Uludağ
Önemli açıklama: 30 ağustos 2021 de Alaçam köyü üzerinden araçla gittim.Aralık 2021 de Tarım ve orman bakanlığından 428 tl ceza geldi.Aracınızla ziyaretin bedeli bu.Alaçam köyünden sonra açık bir bariyer var.Oradan geçerseniz ceza kesiliyor.Giderken bunları göze olmak gerekiyor.
Oğuzhan Demirci
16.09.2023
Karagöl Uludağ
Alaçam tarafından giderseniz kamp alanını geçtikten sonra bariyer gelecek önünüze orada foto kapan var milli parklar müdürlüğünden ceza geliyor.cross motor ile rahatlıkla çıktım mevsimine göre yol şartları değişkenlik gösteriyor yaz ayında bile soğuk olabiliyor kamp yapacaklar için mutlaka yakacak odun götürün bulamazsınız.tedbir amaçlı of sivrisinek sprey alınız
Erhan İnci
12.09.2023
Karagöl Uludağ
Mükemmel harika yerler ancak temmuz ayında dahi kamp yapacaklar için kesinlikle 2-3 kat yorgan battaniye alınması gerekiyor
bora.alpdemir Alpdemir
11.09.2023
Karagöl Uludağ
Lütfen gittiğiniz yerleri temiz tutun.Çöplerinizi giderken götürün.Saygılar…
Reis Donat
06.09.2023
Karagöl Uludağ
Yer çok güzeldi. Alaçam köyünden ve burhaniye köyünden çıkıp indik. Alaçam yolu görece daha iyiydi. Fakat binek araçlar için kesinlikle tavsiye etmiyorum. Gidecek olanlar için temmuz 15 ve eylül 15 aralığında bir zamanda gitmeyi tavsiye ediyorum. Diğer zamanlarda yolda kar birikintisi ve çamur oluyor. Arazi aracı tercih ediniz. Lastikleriniz de iyi olsun.
Cihan Guzeler
21.08.2023
Karagöl Uludağ
Araba ile yol aldıktan sonra yürüyerek ye gidilecek bir yer. Yazın sıcak zamanında bile serin bir bölge. Kamp sevenlerin mekanı.
F T
Karagöl Uludağ
Doğal engellerde dolayı henüz insanlar tarafından bozulmamış kirletilmemiş bir doğa. 4x4 araçla gidilebilir, bir gece çadırda kaldım herhangi bir sorun yaşamadım hazırlıklı gitmiş olsaydım bir iki gece daha kalmak isterdim. Isınmak için ateş yakma planı yaparsanız hiçbir şekilde yakacak yok hazırlıklı gitmenizde fayda var.
Utku Aydoğan
Karagöl Uludağ
Uludağ'ın zirvesinde tertemiz çok güzel bir göl çadır kurmak ve kamp yapmak için gayet uygun gidecek arkadaşlara tavsiye ederim.
Ömer Gül
Karagöl Uludağ
Ulaşım yolu olarak tavsiyem Alaçam tarafından gelmenizdir..Alaçamdaki Bursa Belediyesi Kamp alanından sonra 9 km lik dağ yolunu takip ederseniz hem manzaranın keyfini çıkarır hemde yol üzerindeki birçok şelale,dere su geçitlerinde güzel vakit geçirirsiniz
Ergün Karakaya
Karagöl Uludağ
4*4 araçla çıkamadım. Yol çok bozuk kış mevsimi yolda kar ve çamur olunca ben izci kampından döndüm. Tam donanımlı arazi araçları çıkabilir.