Budget Sanayi, Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, 34906 Pendik/İstanbul

• Pazartesi24 saat açık
  • Salı24 saat açık
Budget Sanayi, Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, 34906 Pendik/İstanbul

Araç Kiralama - Rent a Car | Budget | Günlük ve Aylık Araç Kiralama ve Rezervasyon işlemlerinizi Budget.com.tr'den gerçekleştirebilirsiniz.

Sanayi, Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, 34906 Pendik/İstanbul

• Pazartesi24 saat açık
  • Salı24 saat açık

• Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
  • Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri

can sever
19.10.2023
Budget
Firma olarak iyi bir firma en çok da müşteri hizmetleri çok yardımcı oluyor gittiğin zaman hemen arabayı alıp çıkabiliyorum
agreti
17.10.2023
Budget
Ben Budged' dan çok memnunum açikçasi bazen başka şirketlerden araç kiraladigimda Budgetin değerini çok daha iyi anliyorum.Her şeyden önce kiraladigim araci bir kere hafif hasarli olarak geri verdigimde, vermis oldugum Hasari firsata cevirmeden makul ücret kesmiş olmalarin dan dolayi kendilerinin devamli müşterisi olmuşumdur.Herkese tavsiye ederim.
Ceren Tunguc
08.10.2023
Budget
Merhaba,Her zamanki gibi guleryuzunuz icin tesekkur ederim. Araci keyifle aldim, kullandim ve teslim ettim. Daha once kullanmis oldugum araci secmemde de yardimci oldu arkadaslar. Olumsuzluk diyebilecegim tek konu aracin 2021 model olmasindan kaynakli olarak daha once kullandigim bazi teknik ozelliklerinin bu aracta olmamasiydi ki bunu da arac markasinda benim israrli olmama bagliyorum. Tekrar tesekkur ederim.
BURAK ATALAY
24.08.2023
Budget
Bence çok kaliteli ve iyi bir firma çok hızlı ve temiz bir şekilde aracı teslim ettiler ve aracı teslim alırken ki genç arkadaş herşeyi güler yüzle ve ayrıntılı bir şekilde anlatıp teslim etti arabayı geri teslim ederken de bu sekildeydi memnun kaldım birdaki kiralamada ilk adresim olacaktir
cankut eyüboğlu
16.08.2023
Budget
Önceki kiralamamdan memnun kalmıştım ancak bu defa aynı araç için yaptırdığın rezervasyonda kış lastiği olmadığını söylediler. Dışarda kar fırtınası var ancak yaz lastiğiyle araba rezerve ediyorlar. Kış lastikli başka bir araç verdiler, tabiki fiyat farkıyla. Mecbur kabul ettik aldık aracı. Yola çıktıktan sonra aracın sürekli kaydığını farkedince lastikleri kontrol ettim. Hiç duymadığım bi marka kış lastiği ve daha da kötüsü dişleri bitmiş kabak lastikler. Aracın benzin göstergesi de bozuk, yolda kalmamak için km hesabıyla sık sık yakıt aldım. Günlük 500 km limiti olduğu için km göstergesini kontrol etmiştim 29060km idi ancak bana imzalattıkları evrakta 28909 yazmışlar farketmemişim. Bi kazık da ordan yedik yani. Kabak lastiklerle gece dönmeyi göze alamadığım için otelde konaklayıp ertesi gün döndüm yani extra 1 gün daha kiralamak zorunda kaldım. Aracı geri teslim ederken lastik durumunu gösterdiğimde “hakkaten dandik markaymış, biz de ilk defa görüyoruz” cevabını aldım. TUV Muayenesinden bile geçemeyecek lastikleri kış lastiği diye verip üstüne günlük 45lira+KDV ücret alıyorlar. Bu durumları firmanın iletişim hatlarından da anlattım, memnuniyet anketlerinde de belirttim ancak hepsi hikaye. Ne arayan oldu ne de soran.
mehmet mala
30.07.2023
Budget
Budget avantajlı araçlar yeni fiyatları normal personeller güler yüzlü tavsiye ederim
recep izal
28.07.2023
Budget
Maalesef 28.01.2023 de Sabiha Gökçen havaalanında ofis çalışanı Emre Batuhan arkadaşın davranışı tutumu işleri yokuşa sürmesi bu olumsuz yorumu yazmama sebebiyet verdi yorumu okuyan yetkili arkadaşlar biraz daha insancıl personeller çalıştırmanızı rica ediyorum ve gece otopark da çalışan arkadaş sayısını artırın 2 saat sonra teslim alabildim aracı
C A
21.07.2023
Budget
İşim gereği farklı firmalardan çok sık araç kiralarım, son kiralamalarımdan birinde Budget'i tercih ettim. Kiralama ofisinde bana yardımcı olan Mine Hanım'a teşekkür ederim, sayesinde tüm kiralama sürecim sorunsuz tamamlandı. Böyle fark yaratan çalışanlar her firmada bulundurulmalı.
Eren Türk
21.07.2023
Budget
Güvenerek aracı keyifle kullanabilirsiniz hizmet 10 numara 5 yıldız artı asla başınıza kazak örme çabası yok her sorunun cevabı var fiyatları iyi
Ergin Erdogdu
20.07.2023
Budget
Sabiha Gökçen Budget personeline ilgi ve alakası için ayrıca teşekkür ederim..Hızlı ve güvenli araç kiralamaBilgili ve alakalı personelDepozito iadesi aynı gün yada iş günü içerisinde..Teşekkürler